Skocz do zawartości

Miro

użytkownik
  • Liczba zawartości

    532
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Miro

  • Urodziny 26 Września

Retained

  • włoszczyzna

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Sosnowiec
  • Zainteresowania
    Rowerek..........latem :) Kettlebell cały rok
  • Samochód
    Bravo T-jet, Panda

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Miro's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

3

Reputacja

  1. Nawet jak nie ma instalacji pod tempomat, też nic nie trzeba aktywować.
  2. > Weź 1.8 lub wyżej i dostaniesz wielowahacz Na czymś trzeba zarobić
  3. > Jak by porównali O III z belką z O III z wielowahaczem to test miał by jakiś sens. A tak nie > pokazuje zupełnie nic. > Krawiec Niby tak, ale niesmak pozostaje. Dostajesz mniej w "nowym"
  4. > Bez przesady. W warunkach ruchu na drogach publicznych z zdrowym psychicznie kierowcą belka jest > wystarczająca. > To auto z 1,2 TSi i tak na oesy się nie nadaje, więc nie ma co dramatyzować. Też tak myślę, ale co do różnicy między Octavią II i III dotyczącej zawieszenia da się udowodnić przewagę wieowahacza nad belką
  5. Na TVN Turbo robili test pokonując łuk drogi z poprzecznymi przeszkodami. Wielowahacz sobie poradził w starej wersji Skody a Octavia III pojechała w pole Taka to różnica
  6. Sierpień 2500 km Cro, 3 osoby + pełny bagażnik. Prędkość do 120km/h w kapeluszu , spalanie 6,5 . Do tej pory na tej trasie łykał 7,5-7,8
  7. Miro

    VW + FIAT

    Akcje VW już lecą w dół
  8. Miro

    2015 Fiat Punto ....

    > ale przeciez to sie akurat sprzedaje (nie wiem jak w EU) Fiata tylko to się sprzedaje
  9. Miro

    Puka i stuka

    > jestes pewien ze to ten luz jest zrodlem pukania? > moze byc kilka "generatorow" > gumy staba > laczniki staba > wahacze > koncowki drazkow Miałeś racje, okazało się ,że końcówka drążka z prawej strony była w stanie agonalnym. Przy okazji wymieniony tez lewy łacznik bo miał niewielki luz i ustawiona zbieżność Powiem szczerze,że regularność stuków z okolicy koła podpowiadały mi układ napędowy . Pandzia śmiga jak nowa, żonka może nabijać kolejne 60 tyś km (7 lat jej to zajęło) .
  10. Miro

    Puka i stuka

    > ta oska zawsze ma wzdluzny luz > sprawdzales czy to stukanie jest jak masz samochod na podnosniku i krecisz kolem? > robiles cos ostatnio przy hamulcach? > zdejmowales moze ostatnio kola? Muszę podnieść i zobaczę, bo przy hamulcach nic nie robiłem a koła (alumy) zakładane na wiosnę ( te też sprawdzę).
  11. Miro

    Puka i stuka

    > U mnie też pojawiły się takie niepokojące hałasy. Niewielki luz wzdłużny w zespole półoś-przegub > zawsze występuje i nie dociera to do ucha. Okazało się, że przyczyną stuków w mojej pandzie są > luzy ale na końcówkach drążków kierowniczych. Warto też przyjrzeć łącznikom stabilizatora. Łączniki były wymienione i 1,5 roku temu i hałasowały na nierównościach a teraz pukanie jest ciągłe (najbardziej słyszalne przy około 40 km/h)
  12. Miro

    Puka i stuka

    > jestes pewien ze to ten luz jest zrodlem pukania? Pukanie (ciągłe) jest uzależnione od prędkości obrotowej kół. Skręciłem na postoju kółkami i poruszałem półośką (stuka).
  13. Miro

    Puka i stuka

    Jak nie masz nic do powiedzenia to chociaż nie spamuj
  14. Miro

    Puka i stuka

    Żonka zgłosiła stukanie z zawieszenia i okazało się ,że jest luz (wzdłużny) na półosi koła prawego. I teraz co obstawiać ? Przegub przy kole A , czy przegub półosi krzyżak wewnętrzny B ?
  15. > To pozwól teraz, że Cie o coś zapytam: > W czym, Ci jego jazda przeszkadza? Pewnie też jeździsz szybko i bezpiecznie. Gratuluje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.