-
Liczba zawartości
4 404 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
A_Kras's Achievements
starszy kierowca (13/20)
18
Reputacja
-
S/V50 tez takie maja. Ogolnie obowiazujacy design volvo. W trybie sport posrodku wyswietla sie obrotomierz.
-
Jak praktycznie kazde auto tego segmentu.
-
Szukalbym w zakladach zajmujacych sie serwisowaniem i regeneracja zawieszen do sportu.
-
Testy sprawnosci amortyzatorow na aucie to sobie mozna wsadzic. Sprezyna, opona, cisnienie w niej, stan gum w zawieszeniu, wszystko ma wplyw. Moga nowe amortyzatory wyjsc na 25%, a wylane zlomy na 80%. I wiesz tyle, ze nic nie wiesz. Badanie amortyzatorow jesli ma byc cos warte to tylko wyjetych i bez sprezyn.
-
Wiec teoretycznie na to przejscie moze wjechac i kogos strzelic, kto sie totalnie nie spodziewa tam auta z tego kierunku.
-
Bankowo nie 240, bo takich przednich tarcz nie ma w EU Hondach od konca lat '90. Przypuszczam 282, bo to standardowy rozmiar Jazza i Civica non-R.
-
To chyba byly testy japonskie )) Albo porownywano do M3 E36
-
Jest juz know-how do tego takze niewielki problem. Kwestia tylko ceny ale, zwazywszy jak bardzo tanie sa te auta, to i tak wychodzi calkiem korzystnie jak za w miare swieze i fajnie zbalansowane auto rwd.
-
Stosunek osiagow i radochy do kosztow (poza zakupem oczywiscie) w tym aucie jest tragiczny. Z ori wanklem bez sensu.
-
Wlasnie CVT jest niesamowitym paradoksem. W teorii genialna, w praktyce okrutne szambo. Cos jak silnik wankla.
-
Taka i taka jednoczesnie. Klienci nie lubili dzialania typowego CVT wiec teraz producenci w takich skrzyniach robia symulacje biegow. Wiec masz biegi mimo, ze ich nie masz
-
Wiekszosc tarcz jednoczesciowych, zwlaszcza takich o duzej srednicy bije po solidnym nagrzaniu. Nie przeskoczy sie tego, za duze roznice temperatur pomiedzy obwodem tarczy a dzwonem, rozna rozszerzalnosc cieplna i bicie gotowe.
-
Powiedz to np, aktywnym amortyzatorom gdzie za nacisnieciem przycisku robi sie duzo twardziej, mimo ze sprezyna pozostaje ta sama. Albo chlopakom w zerkopolu, ktorzy utwardzaja bilsteiny i nawet daja ci wartosci dobicia i odbicia przed zabiegiem i po W kazdym razie B6/B8 tak jak przychodzi od Bilsteina nie jest specjalnie twardy, a w polaczeniu z pro-kit powiedzialbym, ze zapewnia naprawde przywoity komfort jak na oferowane wlasciwosci trakcyjne. Mozna uzywac w PL bez problemu.
-
Wymien sonde. 99% ze to jej wina a nie wtryskow.
-
Lambda 0,6?? Przeciez to jest AFR na poziomie 8,8-8,9:1 a tyle nie ma nawet mitsubishi evo na pelnym doladowaniu ) Przy takim AFR to nawet nie zdazy sie spalic tylko idzie w wydech. Grubsza masakra.