Skocz do zawartości

A_Kras

użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 404
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

A_Kras's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

18

Reputacja

  1. S/V50 tez takie maja. Ogolnie obowiazujacy design volvo. W trybie sport posrodku wyswietla sie obrotomierz.
  2. A_Kras

    2017 Honda CR-V

    Jak praktycznie kazde auto tego segmentu.
  3. Szukalbym w zakladach zajmujacych sie serwisowaniem i regeneracja zawieszen do sportu.
  4. Testy sprawnosci amortyzatorow na aucie to sobie mozna wsadzic. Sprezyna, opona, cisnienie w niej, stan gum w zawieszeniu, wszystko ma wplyw. Moga nowe amortyzatory wyjsc na 25%, a wylane zlomy na 80%. I wiesz tyle, ze nic nie wiesz. Badanie amortyzatorow jesli ma byc cos warte to tylko wyjetych i bez sprezyn.
  5. Wiec teoretycznie na to przejscie moze wjechac i kogos strzelic, kto sie totalnie nie spodziewa tam auta z tego kierunku.
  6. Bankowo nie 240, bo takich przednich tarcz nie ma w EU Hondach od konca lat '90. Przypuszczam 282, bo to standardowy rozmiar Jazza i Civica non-R.
  7. To chyba byly testy japonskie )) Albo porownywano do M3 E36
  8. Jest juz know-how do tego takze niewielki problem. Kwestia tylko ceny ale, zwazywszy jak bardzo tanie sa te auta, to i tak wychodzi calkiem korzystnie jak za w miare swieze i fajnie zbalansowane auto rwd.
  9. Stosunek osiagow i radochy do kosztow (poza zakupem oczywiscie) w tym aucie jest tragiczny. Z ori wanklem bez sensu.
  10. Wlasnie CVT jest niesamowitym paradoksem. W teorii genialna, w praktyce okrutne szambo. Cos jak silnik wankla.
  11. Taka i taka jednoczesnie. Klienci nie lubili dzialania typowego CVT wiec teraz producenci w takich skrzyniach robia symulacje biegow. Wiec masz biegi mimo, ze ich nie masz
  12. Wiekszosc tarcz jednoczesciowych, zwlaszcza takich o duzej srednicy bije po solidnym nagrzaniu. Nie przeskoczy sie tego, za duze roznice temperatur pomiedzy obwodem tarczy a dzwonem, rozna rozszerzalnosc cieplna i bicie gotowe.
  13. Powiedz to np, aktywnym amortyzatorom gdzie za nacisnieciem przycisku robi sie duzo twardziej, mimo ze sprezyna pozostaje ta sama. Albo chlopakom w zerkopolu, ktorzy utwardzaja bilsteiny i nawet daja ci wartosci dobicia i odbicia przed zabiegiem i po W kazdym razie B6/B8 tak jak przychodzi od Bilsteina nie jest specjalnie twardy, a w polaczeniu z pro-kit powiedzialbym, ze zapewnia naprawde przywoity komfort jak na oferowane wlasciwosci trakcyjne. Mozna uzywac w PL bez problemu.
  14. Wymien sonde. 99% ze to jej wina a nie wtryskow.
  15. Lambda 0,6?? Przeciez to jest AFR na poziomie 8,8-8,9:1 a tyle nie ma nawet mitsubishi evo na pelnym doladowaniu ) Przy takim AFR to nawet nie zdazy sie spalic tylko idzie w wydech. Grubsza masakra.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.