Jump to content

AstraC

moderator
  • Content Count

    11005
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1420 Człowiek - do rany przyłóż

About AstraC

  • Rank
    Dziecko Opla
  • Birthday 09/07/1984

Profile Information

  • Name
    Grzegorz
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WN <----> KR
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Grand C-MAX 1.5T/ Vectra B 2.2DTI Zender

Recent Profile Visitors

2475 profile views
  1. No właśnie tak się odniosłeś, że tak zostałeś odebrany. Jakbym miał mówić o kroku w przód oświetlenia w Oplu to nie była by to Insignia, a Vectra C właśnie(tak wiem brudne, ale zdjęcie było robione żeby pokazać co dają spryskiwacze lamp ): Ten sam patent jak w Insignii z podnoszeniem lamp, a lampa dodatkowo z długimi bixenon i żarówka - to wszystko koło 2003 roku. Kolejnym krokiem bym powiedział były dopiero IntelliLux w Astrze K.
  2. Ale on nic nie miał wspólnego z matrycami LED'y, nawet zasada działania nie była zbliżona. Podobnie działało to w VC i AH. Tam były ksenony AFL, czyli skrętna soczewka biksenonowa + statyczne doświetlanie zakrętów poniżej 40km/h z dedykowanej żarówki w lampie. I tam przy jeździe szybkiej (bodaj powyżej 100km/h) minimalnie podnosiło soczewkę, wystarczyła korekcja ustawienia przednich świateł, konkretnie ich obniżenie.
  3. Ale tam był problem w pierwszych egzemplarzach z ustawieniem świateł i to ksenon, a nie matrycowe LEDy.
  4. A jednak trafiłem i mnie oślepiało, no co ja poradzę. Wyraźnie widziałem jak jechał za mną i wygaszał kolejne segmenty w takt oddalania się i przybliżania, tylko robił to za późno i raził, to już taki przykład mocno widoczny.
  5. https://www.otomoto.pl/oferta/ford-tourneo-connect-titanium-grand-tourneo-2020r-1-5-ecoblue-120km-dostepny-od-reki-ID6DsWsX.html#cfbcc23b36
  6. Generalnie się zgadzam, ale ja zauważyłem ten problem w zasadzie tylko w VW, reszta systemów była na tyle sprawna, że nie zauważyłem.
  7. Nie macie wrażenia, że tył to Insignia A, a przód Ford Puma ten nowy?
  8. Mam grzaną szybę, Viofo A119S i jest ok. Jak będziesz chciał to zrzucę jakiś film wieczorem.
  9. Zależy, Tata brał 1.0 w drugiej wersji to dał coś 68k, 1.4 4x4 i dobra wersja to koło 85-90 było. Stara wersja: https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-vitara-1-4-turbo-4wd-premium-6at-2019-ID6D1jWs.html Nowa: https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-vitara-premium-2wd-1-4-129km-automat-produkcja-2021-ID6DstyO.html Jeździł bym. W sumie gdyby nie trójka dzieci by mi starczyło.
  10. Z dwójki Vitara i XV biorę Suzuki. Jest takie trochę fajniejsze, i ma lepiej (miało) skalkulowaną cenę, poza tym pod każdym względem (prowadzenie czy rozmiar) podobne, oba dość ładne.
  11. Wskaż proszę choć jedną. Inaczej przeproś. Piszesz o reflektorze z Żuka i maluchu w Bułgarii, a jak Ci wskazałem że to skrajności, usilujesz się bronić, że to tylko przenośnia. Szkoda, bo nic nie wiesz o mnie, czym gdzie jeździłem, jak jeżdżę i kiedy, ale sugerujesz że śmigam tylko do Lidla, bo przecież inaczej bez LEDów to drogi nie widzę. No nie to tak nie działa. Co więcej nie pisze, że moje jest na 100% lepsze, jedynie porównuje ksenony do stałych LEDów pisząc, że różnica jest nie wielka i mam taką rację. A o moje ksenony to się nie martw, użyłem ich bardziej jako opcji, że ktoś mógłb
  12. Takie podejście rozumiem, też lubię swoją Vectrą jeździć, mimo że nie jest idealna, widocznie ma jakiś charakter, ale mimo wszystko mam nowy samochód że wszystkimi jego zaletami. Najważniejsze to nie mechanika, to rdza. Każdy 20 letni samochod będzie ją miał, ja się z tym godzę bo chce zrobić pełen remont nadwozia, więc kupiłem taką żeby się jeszcze trzymała. Dodatkowo dla mojej Żony ta nuda Ford'a na długich dystansach ma zalety, szanse na awarie nie porównywalnie mniejsze jeszcze na tym etapie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.