Jump to content

AstraC

moderator
  • Content Count

    10871
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8d 7h 55m 18s

Community Reputation

1298 Człowiek - do rany przyłóż

About AstraC

  • Rank
    Dziecko Opla
  • Birthday 09/07/1984

Profile Information

  • Name
    Grzegorz
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WN <----> KR
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Grand C-MAX 1.5T/ Vectra B 2.2DTI Zender

Recent Profile Visitors

2277 profile views
  1. Zależy, Ford ma tak odboje, że nie wygląda na upchanego po dach, a Vectra B tak.
  2. AstraC

    Hak...

    Steinhoff rdzewieje, Westfalia ponoć też, ja mam Brink i jest git, w Galaxym miałem Westfalie i też było git.
  3. Są ładne, wyglądają na solidnie zrobione prototypy. Szansa jest zawsze, zależy od tego czy dalej ktoś będzie sypał kasą, licząc że nie zwróci mu się to przez długie lata jeszcze. Z drugiej zaś strony odpowiednia oferta i jakość może zawojowac rynek. Życzę sukcesu, choć się go nie spodziewam.
  4. A wiesz, że takie praktyki są raczej zabronione?
  5. Sprawdziłem, Inter Pack Quattro, 16.06 zakup za 1299 na Allegro, teraz ceny tam od 2300!!! Oszuści, da się to do UOKiK zgłosić?
  6. Szczerze? Ja założyłem w nowym hak TYLKO pod platformę, bo komfort jazdy i spalanie zupełnie nie to.
  7. Ja też w końcu kupiłem, jest git. Weź platformę - to może na 1 rower git, ale ja bym miał obawy tak powiesić 4. Ja wożę 4 razy w roku może, a i tak wydałem te 1200PLN, po co mam się stresować w drodze na wypoczynek czy czegoś nie pogubię? Do tego i tak tablicę i oświetlenie musisz dorobić, bo to na 100% zasłoni Ci lampy.
  8. W zeszłym roku sprzedawałem VC 1.8 122KM, bardzo bogato wyposażona, 2003r, sedan, za 4700 poszła bo wydawało mi się, że padło UPG, okazało się, że jednak nie. Do zrobienia - panel klimy do wymiany - koszt pewnie ze 150PLN i nic więcej. Reszta wszystko działało ESP/TC, skrętne ksenony, grzane fotele itd., także sporo przesadzasz.
  9. Może, ale w sumie pewne typowe rzeczy mogą się zepsuć, przed 2005 rokiem CIM, czasem skrętne ksenony, panel klimy automatycznej, awarie czujników ABS przód lub wiązek do nich, jakieś zimne luty w zegarach. Naprawa tego w sumie wszystkiego droga nie jest, od 2005r jest już lepiej i większość tych usterek nie występuje. A nie rdzewieje bardzo, wygodne, serwis niedrogi, ciche. Silniki 2.0/2.2DTI to jak ktoś dbał to pół miliona to nic, 1.9 bardziej skomplikowany choć 120KM powinien być ok. Niezły samochód.
  10. Jeszcze Signum 1.9: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-opel-signum-2-0-tdi-2005-ID6DdKM4.html Może Vectra C 1.9 CDTI? Ewentualnie 1.8 140KM benzyna?
  11. Podaję słowo klucz, drenaż. Od tego zaczynamy takie prace.
  12. Powiem tak, niestety jest to kiepski pomysł, jakiego samochodu nie kupisz, Jak będzie używany w taki sposób to zacznie się szybko sypać, bo zamiast się zużywać przebiegiem będzie niszczał. Do tego takie trasy to polecam coś oczko wyżej, Passat 1.9TDI, Vectra C 2.0/2.2DTI, Mondeo to pewnie będzie 2.0TDDI z luszcaca się pompą paliwa. Jaki budżet dokładnie?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.