Jump to content

AstraC

moderator
  • Content Count

    8277
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 6h 8m 29s

About AstraC

  • Rank
    Dziecko Opla
  • Birthday 09/07/1984

Profile Information

  • Name
    Grzegorz
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WN <----> KR
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Grand C-MAX 1.5T

Recent Profile Visitors

1464 profile views
  1. AstraC

    coś puka ....

    Teoretycznie, Ale odpowiedź sobie kto zrobi to gwałtowniej człowiek czy silnik? Chodzi o takie zagranie, że wciskasz szybko gaz do podłogi i jak obroty zaczynają tylko rosnąć, puszczasz, szarpie silnikiem dość mocno. Ja tak sprawdzałem.
  2. AstraC

    coś puka ....

    @62545tomasz Zrob taki test, odpal i spróbuj 'klepnąć' gaz żeby bujnelo silnikiem, sprawdzisz mocowanie silnika.
  3. Z takich mi przychodzą do głowy tylko 8 zaworowe silniki np. 1.6 w Astrze G, były chyba do 2002 roku.
  4. Powiem tak, nie jest tanio - ostatnio zapłaciłem 600PLN, olej + filtr, i pełen przegląd wraz z budą do gwarancji. Za to bez filtra pyłkowego i powietrza. W Oplu za Astrę H to płaciłem ciut mniej z filtrami wszystkimi. I to było spoko.
  5. Ja właśnie też myślę nad olaniem przeglądów w ASO -> jedyny plus to jak ktoś sprawdzi VIN w ASO to będzie historia serwisowania, aczkolwiek to mogę zbierać faktury. Szczególnie, że mam serwis specjalizujący się w Fordach i jest na poziomie.
  6. Wiesz mam ten samochód od roku, i jeżdżąc nim po mieście wręcz go nie lubię. Drażnią mnie duperele, Ale jak jadę w trasie doceniam parę zalet jakie ma. I fakt zapomnialem, że te 280KM to tylko fantazja, a rzeczywistość jest taka, że ma całe 10KM więcej.
  7. Prawie masz rację. Przejeżdżałem 300-400km na 6 biegu, w zakresie prędkości w zasadzie 70-140 i nie byłem wcale mułem na drodze, a przyspieszałem jak wszyscy. To co słyszałem znacznie bardziej od silnika to boks na dachu i opony zimowe przy 20*C na betonowych autostradach, a mimo to nie musiałem krzyczeć w środku, żeby rozmawiać. Tylko potrafię wskazać wady swojego samochodu, a czy twój posiada choć jedną? PS. Też tak kiedyś broniłem Opla, może wyrośniesz jeszcze?
  8. Piszesz takie bzdury, że aż przykro patrzeć. Więc napisze jeszcze raz. Grand C-MAX jest samochodem komfortowym, a do tego bardzo stabilnym i pewnie się prowadzącym, i to nie tylko jak na klasę, ale ją przewyższając. I tak Ford ma całą listę wad, ale akurat jak jechałem nim po autostradach i tych górskich drogach, nie widziałem jakościowych niedoróbek wnętrza, czy innych drażniących dupereli, za to prowadził się genialnie, a silnik był wystarczająco żwawy. Ale, żeby odpisać Ci w twoim tonie. "Wolę mieć pewne zawieszenie i stabilny samochód nawet w wietrzne dni, czy lepiej trzymający się drogi na górskich droach niż 280KM, których użyję dwa razy na 1200km".
  9. Pojechałem na narty moim Grandem z boksem - doceniam jego świetne zawieszenie, ma inne wady, ale akurat zawieszenie super i na autostradzie i krętych drogach górskich. Jadący ze mną Mercedes W204 - no cóż, mocy więcej fajnie, ale stabilność gorsza... mimo ciężaru i tylko 150KM braków mocy nie odczuwałem, za to gorsze prowadzenie Merca praktycznie przy pierwszym łuku.
  10. Ja miałem jeszcze z czasów przed Renault.
  11. Z tych miałem styczność z nowych z Fordem, Oplem i Renault. Ciut ponad normę psuło sie Renault, Ford jak na razie ok Ople jeżdżą, z drobnymi naprawami na gwarancji jak włącznik wstecznych czy uszczelka 3 stopu. Za to używki z tych samych marek jakoś zawsze gorzej. Nissan był awaryjnością na poziomie Opla czy Ford'a, też zaliczył naprawę gwarancyjną.
  12. Kurcze mam do kupienia tanią Omege, może kupić i remont V'ki zrobić na poprzedniego właściciela? Hmmm....
  13. Można też nacisnąć zawór do napelniania, Jak będzie cisza to nie ma co szukać, jak syknie to trzeba sprawdzić ciśnienie.
  14. Suchy układ może być, jest czujnik ciśnienia i nie wystartuje klima bez czynnika.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.