Jump to content

AstraC

moderator
  • Content Count

    11433
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1727 Człowiek - do rany przyłóż

About AstraC

  • Rank
    Dziecko Opla
  • Birthday 09/07/1984

Profile Information

  • Name
    Grzegorz
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WN <----> KR
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Grand C-MAX 1.5T/ Vectra B 2.2DTI Zender

Recent Profile Visitors

2790 profile views
  1. Astra K 1.4T, Focus MK3 1.5T.
  2. @analyzer64 mam starego złoma 2.2DTI, przebieg minimum 297kkm, realnie koło 380kkm, i teraz pytanko, czym to wypłukać? Myślę że może mniej agresywnie, bo stary złom jednak.
  3. Wszystko super - ale czemu Brunox? To straszny badziew. APP R-STOP jest już lepszy z takich, choć też nie idealny.
  4. Ja sobie chwale Imperiale. Jak nie jesteś sportowcem i nie masz 200KM to luz.
  5. 25 minut wyjmuje kolumny McPersona ze starej Vectry, hamulce to już w ogóle straszna robota na 15-20 minut na stronę. Ktoś do rachunku chyba rok produkcji dodał. Pomijając czy kwota z sufitu czy nie, to się nie zgadzam, za 10k kupisz nie wiadomą, a jak sobie porobisz to masz pewne to co masz.
  6. Na stojąco nie daje pełnego efektu, spróbuj usiąść lub kucnąć, poza t tablicę zasłania. 😜 A że lepsze rozwiązanie to piszemy na AK od dawna.
  7. Właśnie, przepisy PL nie rozpoznają haka, hak to hak.
  8. Normalnie, zakładasz na hak, zakręcasz pokrętło i jeszcze 3-4 obroty nakrętką dołączonym kluczem, 30s może, mi nie robi różnicy.
  9. Mam rzeczy Thule, w momencie kiedy nie odpływają z ceną przesadnie, tutaj moim zdaniem mieli znacznie przesadzoną, i na prawdę w moim InterPack'u niczego nie brakuje, niektórzy narzekają na brak szybkiego zamknięcia na haku - może to i wada, fakt, ale zupełnie bez znaczenia, natomiast reszta działa jak w Thule.
  10. Tak samo mam w interpack'u.
  11. @Pawell24 No to pojeździj nim trochę nim ocenisz - w Oplu wskaźniki są dość dokładne i w starszych Oplach widać wahania nawet 1-2*C, co swoją drogą nikomu na zdrowie nie wychodzi. A tak to może być termostat - odpalasz furę i czekasz, jeśli przewody do chłodnicy nagrzewają się stopniowo z silnikiem to nie trzyma, jak gwałtownie robią się gorące to trzyma i szukaj problemu gdzie indziej.
  12. Miałem X16SZR i też nic, to raczej urban legend, bo silnik który lubił wypić olej to był głównie X16XEL 1.6 16V.
  13. Jak odchodzimy od współczesnej motoryzacji no to Vectra B:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.