Jump to content

Marko33

użytkownik
  • Posts

    3440
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Marko33

  • Birthday 10/15/1978

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Rawa Mazowiecka
  • Zainteresowania
    Samochody muzyka film
  • Car
    Corolla Kombi Hybrid, Peugeot 206CC, Suzuki Jimny, Mondeo Kombi
  • Motorcycle
    Barton Cafe Racer 125, Kymco Mxer150

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Marko33's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

846

Reputation

  1. Czyli kluczowe może być spalanie? Zakładam że na dojazdy do sklepu czy lekarza nie robią dużych przebiegów i używka za 3-5k załatwiłaby sprawę Mam przeczucie że brak potrzeby pj może tu grać rolę Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  2. A nie załatwi tego Panda za 5k? Potrzeba microcara za 15 czy 30? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  3. Zauważyłem w mojej okolicy dość dużą popularność microcarów (Aixam itp) Użytkownicy zazwyczaj wiekowi ale nie wyłącznie. Zastanawiam się skąd ta popularność? Te auta nie są jakoś wybitnie tanie Myślę też czy kiedy zatrzymują PJ za prędkość na 3 mies to takim autem można się poruszać? Ciekawe czy są wypożyczalnie [emoji23] Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  4. Tyle że szybkozłączka kosztuje 24 zł a cały przewód 27 zł - w tej samej Castoramie. Ktoś może pomyśleć że tracę czas na dłubanie w czymś co kosztuje mniej niż 3 dychy ale mam wewnętrzny ból że cały przewód wyrzucę do śmieci (ekologia) i kupię nowy bo tak się bardziej opłaca To tyko przykład ale coraz częściej spotykam się z podobnymi sytuacjami Szybkozłączka https://www.castorama.pl/szybkozlacze-airpress-6-mm-id-43449.html Wąż https://www.castorama.pl/waz-pneumatyczny-spiralny-rockworth-5-m-id-30357.html
  5. Rozkręciłem, rozłożyłem na części Trochę ciężko chodził ten plastikowy tłok w środku więc go nieco oszlifowałem. Oringi miękkie i w dobrym stanie Po skręceniu dalej doopa. Zastanawiające jest że przepuszcza powietrze w obu sytuacjach - z podpiętym akcesorium i po wypięciu też. Zauważyłem trochę korozji wewnątrz tej części która została z przewodem. Oszlifowałem ale i tak nie działa Chyba kupię nowy przewód ale szkoda mi tego Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  6. Dzięki, popatrzę Ja mam tam taki układ że po odsunięciu pierścienia jak do rozłączania ten element, który zostaje ma zewnętrzny kształt jak pod klucz. Może to spróbować wykręcić ?
  7. To się rozkręca jakoś? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Przepuszcza na złączce do końcówek Po wpięciu trochę puszcza i dopiero po odpowiednim ustawieniu jest szczelnie Po wypięciu końcówki - nie blokuje wypływu tylko puszcza na maxa Naprawiać? Smarować czy tylko nowy? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Mój stół i jego okolice po małej modernizacji Blat oklejony gumą ryflowaną i wykończony aluminiowym kątownikiem Płyta osb na narzędzia a z tego co odciąłem z długości, zrobiłem półkę na oleje, smary itp Półka na kaski i plakat z 500tką [emoji3059] Wszystko własna robota [emoji41] Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  10. Marko33

    Suzuki Swace

    Nie zgodzę się W mojej ocenie to nieuprawnione korzystanie z renomy marki (i nie mam to na myśli MB ale inne marki o powiedzmy dobrej renomie) Jest utarty pogląd że Volvo od lat inwestowało w zwiększanie bezpieczeństwa swoich modeli a z kolei np Daci zależało żeby budować auta możliwie tanie. I teraz Daci dokleją znaczek Volvo i ktoś kto chce być oszukany, kupi te auto z myślą że czerpie ono z lat doświadczeń Volvo w temacie bezpieczeństwa. A ono czerpie tylko znaczek To jest w mojej ocenie oszukaństwo i już
  11. Marko33

    Suzuki Swace

    W fabryce VW we Wrześni produkowane były/są Craftery i MAN'y TGE. Na jednej linii raz Crafter raz MAN, jak tam się ułożyło Jak marki są powiedzmy porównywalne to jeszcze jakoś to ujdzie ale jak do kangoo dołożyli przód od mercedesa i nazwali to citan czy jakoś tak to średnio mi to leży. Jakie to tradycje marki? Jakie lata doświadczeń? Dla mnie to "oszukaństwo" ale ludzie lubią być oszukiwani i cieszyć się że jeżdżą mercem za 4 dychy z 1,5dci pod maską
  12. No ale jakie to zabezpieczenie, skoro można od zewnątrz wsadzić łapę między elementami bramy i z dziecinną łatwością ją otworzyć ?
  13. To powiedzcie mi proszę po co ludzie budują ogrodzenia jak w Fort Knox skoro najsłabszym ich ogniwem jest brama, którą można otworzyć ogólnie dostępnym przyciskiem ? Nie żebym był orędownikiem takich zasieków ale k.wa, bądźmy konsekwentni
  14. Do niedawna mieszkałem w bloku z parkingiem podziemnym i pilota od bramy przypiętego do kluczy od domu zabierałem ze sobą. Zakładając że złodziej dostaje się do garażu poziemnego (np przeciskając się pod bramą), dostaje się do auta - pilota ma pod ręką. Jeżeli go nie ma, jest dodatkowe utrudnienie w postacie bramy do otwarcia Reasumując zostawianie pilota od bramy w aucie uważam za niepotrzebne ułatwianie sprawy złodziejowi. Montaż przycisku gdzieś w aucie - już lepiej ( o ile nie będzie miał napisu OTWIERANIE BRAMY)
  15. Czyli brama na pilota jest zabezpieczeniem żeby pies nam nie uciekł ? Dla mnie jest dodatkową barierą dla złodzieja przed wyprowadzeniem auta z posesji - moja brama zamykana jest analogowo na kłódkę Oczywiście dla chcącego nic trudnego ale myślę że jeżeli będzie miał do wyboru dwa auta do ukradzenia to wybierze to które nie ma dodatkowych przeszkód np w postaci bramy Brama jest skrzydłowa i zastanawiałem się nad montażem siłowników na pilota (żeby nie wysiadać w deszczu aby otworzyć bramę) ale w takim przypadku przez tak zamkniętą bramę może wejść każdy (przezwyciężając siłowniki) lub otworzyć awaryjnie jak w przypadku braku prądu. Trochę paranoja - albo wygoda albo bezpieczeństwo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.