Jump to content

Mike_wwl

użytkownik
  • Content Count

    11020
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Mike_wwl last won the day on April 11

Mike_wwl had the most liked content!

Community Reputation

5674 Człowiek - do rany przyłóż

3 Followers

About Mike_wwl

  • Rank
    młodociany rajdowiec
  • Birthday 06/26/1976

Profile Information

  • Lokalizacja
    Michalin , Polska
  • Zainteresowania
    odpoczywanie
  • Car
    UP!, Auris

Recent Profile Visitors

1951 profile views
  1. Moja żona ma nos bardziej niż czuły i nie wyczuwa.
  2. Nie śmierdzi - ostatnie wygłuszenie robiłem na wiosnę 2020. Potem wyjazd w prawie 40 stopniowe upały do Chorwacji i zero zapachu. Maty "tanie stp" plus polska pianka. Jeszcze jedna zaleta albo wada całkowitego wygłuszenia to izolacja termiczna. U mnie z tyłu nie ma nawiewów, a teraz jest latem chłodniej a zimą cieplej niż było. No i wolniej się wyrównuje temperatura z otoczeniem na postoju.
  3. Mi... Nie do końca się chciało, ale akurat miałem taki czas w życiu, że miałem do wyboru albo słuchać gderania , albo w ciszy i spokoju dłubać w samochodzie. No to dłubałem - w sumie się opłaciło
  4. Nie jest to dobry pomysł. Ja najpierw wygłuszyłem drzwi, to zacząłem słyszeć hałas od tylnej klapy, wygłuszyłem klapę, zacząłem słyszeć tłumik, wygłuszyłem podłogę bagażnika, to koła zaczęły denerwować no to z nadkolami zrobiłem maskę, podłogę pod stopami i fotelami i sufit. I wiem, że już nie mam gdzie dokladać.
  5. To jak zapłacisz to na pewno albo będziesz zadowolony albo będziesz niezadowolony Pokażą Ci pomiary przed i po i na początku poczujesz różnicę, ale po pewnym czasie usłyszysz dźwięki, których do tej pory nie było słychać, bo zagłuszały je te dźwięki, które właśnie zostały wygłuszone I pytanie jak zareagujesz na te nowe dźwięki.
  6. Jak składasz na nowych spinkach to nic nie trzeszczy. Jak jest podwójna podłoga to jest w miarę ok. A jak się dołoży matę i piankę to nic nie słychać.
  7. Wyciszałem swojego Aurisa, który jest seryjnie beznadziejnie głośny. Efekty? Na postoju nie słychać silnika - na początku żona "uruchamiała" włączony silnik. W mieście jest na prawdę cicho. W trasie jest dużo lepiej jak było - do 140km/h można normalnie rozmawiać z kimś z tylnego ssiedzenia, ale sporo hałasu idzie szybami (nie uszczelkami jak piszą niektórzy - obklejałem wszystkie szczeliny i efekt jest niesłyszalny). Generalnie jak miałbym za to płacić to bym nie polecał, jeżeli masz trochę chęci, to samemu możesz spróbować - ale im lepiej seryjnie wyciszony samochód tym efekt będzie mniej
  8. 0,2 może być mało, ale 0,5 powinno dać się czuć.
  9. Generalnie przy odpowiedniej różnicy będzie sciagało. U Ciebie to prędzej problem z niewyważeniem auta.
  10. Akurat Auris po autostradach/ekspresowych pali, dziwnie mało. U mnie średnia wakacyjna po PL to 6.2, w te wakacje wyjazd na Istrię i z powrotem - zużycie wg dystrybutora 6,4 - jazda non stop autostradą (poza fragmentem remontowanej A1) zgodnie z przepisami.
  11. Do żuków to montowane były jeszcze instalacje z butlami od kuchenki gazowej.
  12. Opory powietrza rosną "kwadratowo" w stosunku do prędkości. Zwiększając prędkość o 20% opory rosną o 44% - skądś ta energia musi się wziąć - na szczęście spalanie nie rośnie wprost proporcjonalnie do oporów. Nawet wyniki spalania podawane dawniej przez producentów były w stylu 90/120/miasto.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.