Jump to content

sysadm
  • Content Count

    18197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    107
  • Time Online

    8d 3h 32m 43s

About ⠀

  • Rank
    ‌‌
  • Birthday 10/29/1982

Profile Information

  • Płeć
    Male

Recent Profile Visitors

5249 profile views
  1. ⠀

    Kabelki

    A widzisz, umknęła mi informacja o tym że wszystkie auta i tak mają AC. tapatalked
  2. ⠀

    Kabelki

    Siema, Czy jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć tą całą kabelkologię do ładowania elektryków? Jak rozumiem większość słupków w Polsce to Type2, natomiast większość samochodów na rynku wtórnym to nie-type2 (leaf ma CHAdeMO, ściągane z USA 500-tki czy golfy mają CCS). Jak takie auta ładować? Są jakieś kable z prostownikiem?
  3. Ciekawy samochód, na pewno fajna alternatywa dla mocniejszej wersji Corolli (ta z wyposażeniem bardzo podobnym do Camry z Executive kosztuje tylko ~30kPLN więcej).
  4. Doktorek ma ośkę niestety tapatalked
  5. Nie, szybko zmieniłem na crossclimate
  6. Warto zwrócić też uwagę na sportowe samochody, wśród nich lider jest tylko jeden @K3 MSPANC
  7. Mnie daleko do wyścigówki, a też nie podskakuje. A jako że kończą mi się powoli opony to coraz częściej jeżdżę mieląc kołami.
  8. Coś oszukujesz, mnie z ostatnich 2000km wypluło średnią 11.8 przy średniej prędkości 83kmh
  9. A to musiałem pomylić, ktoś tu gdzieś pisał że i3 strasznie mulaste, myślałem że to Ty. Siedzę na telefonie w roamingu więc nie grzebię zbyt głęboko przy pisaniu postów. tapatalked
  10. W którymś wątku chyba pisał że osiągi dupiate. I ja to szanuję. 7s do setki to rzeczywiście szału nie robi jak na co dzień jeździ się czymś mocnym. tapatalked
  11. ⠀

    Co by tu kupić?

    No właśnie, 18-letnia Corolla mojej żony powoli przestaje być bezawaryjnym samochodem i chyba najwyższy czas kupić jej coś małego. Udało mi się w niej zasiać ideologię EV I teraz pytanie, na tę chwilę na celowniku stoi hybrydowy Yaris za circa 80 klocków, czy coś małego elektrycznego znajdę w tej cenie? Może być PHEV. Czy lepiej może wytrzymać jeszcze z rok i w 2020 coś kupować? tapatalked
  12. Myślę że nie będziesz mieć takich samych problemów jak z 1.6t benzyną tapatalked
  13. Raczej nie, przebieg momentu w Astrze jest taki że jest duży kopniak z doładowania w okolicach 3krpm, to generalnie "ten moment". Pokręcę jeszcze może tą zimę na CC i wracam do setupu dwusezonowego z jakimś UHP / semislickiem na lato. Niestety właściwości jezdne Astry, duży kopniak z turbo, napęd na ośkę, sprawiają że CC średnio się nadaje do tego auta jak chce się trochę szybciej pojeździć. Co właściwie nie oznacza że nie polecam tych opon, po prostu w połączeniu z AK się średnio spisują.
  14. Nie wiem, nie słyszę jakoś specjalnie opon, ale ja mam bardziej przyzwyczajenia z segmentu A i B niż z D i E. Zwracam uwagę na zmianę właściwościach jezdnych, mięsa na oponie jest jeszcze sporo, ale z trakcją coraz gorzej. tapatalked
  15. Jeżdżę na takich i do dodania mam jedynie że po dwóch latach (i ~40kkm) zaczyna robić się już ślisko. Na mokrym (nie wodzie, na wilgotnym asfalcie) coraz częściej tracę trakcję na czwórce przy dodawaniu gazu. Gdy opony były nowe nie ślizgałem się prawie nigdy na trójce.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.