Jump to content

format

sysadm
  • Content Count

    47332
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    134

format last won the day on January 16

format had the most liked content!

Community Reputation

21956 Człowiek - do rany przyłóż

About format

  • Rank
    trailer park supervisor
  • Birthday October 29

Profile Information

  • Name
    Mr. Lahey
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Sunnyvale
  • Zainteresowania
    spłacanie kredytów
  • Car
    Astra K 1.6 Mazda MX-5‎‏‏‎ Škoda Citigo-E IV

Recent Profile Visitors

6987 profile views
  1. Cóż, pacta sunt servanda co u europejskich producentów regułą nie jest. A właściwie to PRowo zarobią na tym więcej niż te ~100k które kosztuje pakiet.
  2. A konkretnie to 200k za std, 240 za LR i 265 za perf.
  3. T3 ma w Polsce absurdalnie niską cenę.
  4. Rzadko, bo i po co? Normalne hamowanie nie używa klocków jeśli nie naciskasz hamulca do oporu i jednocześnie jedziesz powyżej 5kmh
  5. Najczęściej D, czasem D1, rzadko B.
  6. format

    Wiosna idzie

    W końcu można wrócić do słusznych wyników.
  7. Musisz liczyć jakieś 15-17kWh na 100km. Resztę sobie policzysz.
  8. U mnie nie specjalnie było widać by tarcza była jakoś hardkorowo zjedzona. Dzień wcześniej samochód hamował okej, kolejnego dnia z ranka była już niespodzianka. I naprawdę baaaardzo mocno trzeba nacisnąć hamulec żeby się zatrzymać. Miejcie to na uwadze, to całkiem poważny psikus.
  9. Miej na uwadze (i przekaż żonie), bo naprawdę można się zdziwić.
  10. Jak masz czas zsynchronizowany z ntp w falowniku to bez problemu.
  11. No to skoro masz realnie dwa mierniki to przecież onemeterem na liczniku załatwisz to samo. To co wyprodukowałeś z EV a nie pchnąłeś do sieci jest twoim domowym zużyciem.
  12. Jak ty to masz podłączone tak swoją drogą że jesteś w stanie zmierzyć jednocześnie przepływy z sieci do siebie i PV do siebie? Ten licznik ma trzy źródła trójfazowe?
  13. No wszystko zależy gdzie go wstawiasz 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.