-
Content Count
47332 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
134
format last won the day on January 16
format had the most liked content!
Community Reputation
21956 Człowiek - do rany przyłóżAbout format
-
Rank
trailer park supervisor
- Birthday October 29
Profile Information
-
Name
Mr. Lahey
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Sunnyvale
-
Zainteresowania
spłacanie kredytów
-
Car
Astra K 1.6 Mazda MX-5 Škoda Citigo-E IV
-
Cóż, pacta sunt servanda co u europejskich producentów regułą nie jest. A właściwie to PRowo zarobią na tym więcej niż te ~100k które kosztuje pakiet.
-
A konkretnie to 200k za std, 240 za LR i 265 za perf.
-
T3 ma w Polsce absurdalnie niską cenę.
-
Rzadko, bo i po co? Normalne hamowanie nie używa klocków jeśli nie naciskasz hamulca do oporu i jednocześnie jedziesz powyżej 5kmh
-
Najczęściej D, czasem D1, rzadko B.
-
W końcu można wrócić do słusznych wyników.
-
Musisz liczyć jakieś 15-17kWh na 100km. Resztę sobie policzysz.
-
U mnie nie specjalnie było widać by tarcza była jakoś hardkorowo zjedzona. Dzień wcześniej samochód hamował okej, kolejnego dnia z ranka była już niespodzianka. I naprawdę baaaardzo mocno trzeba nacisnąć hamulec żeby się zatrzymać. Miejcie to na uwadze, to całkiem poważny psikus.
-
Miej na uwadze (i przekaż żonie), bo naprawdę można się zdziwić.
-
Jak masz czas zsynchronizowany z ntp w falowniku to bez problemu.
-
No to skoro masz realnie dwa mierniki to przecież onemeterem na liczniku załatwisz to samo. To co wyprodukowałeś z EV a nie pchnąłeś do sieci jest twoim domowym zużyciem.
-
Jak ty to masz podłączone tak swoją drogą że jesteś w stanie zmierzyć jednocześnie przepływy z sieci do siebie i PV do siebie? Ten licznik ma trzy źródła trójfazowe?
-
No wszystko zależy gdzie go wstawiasz 😉