Jump to content

format

sysadm
  • Content Count

    47675
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    134

format last won the day on January 16

format had the most liked content!

Community Reputation

22410 Człowiek - do rany przyłóż

About format

  • Rank
    trailer park supervisor
  • Birthday October 29

Profile Information

  • Name
    Mr. Lahey
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Sunnyvale
  • Zainteresowania
    spłacanie kredytów
  • Car
    Astra K 1.6 Mazda MX-5‎‏‏‎ Škoda Citigo-E IV

Recent Profile Visitors

7210 profile views
  1. Nie chcę tego podważać, ale MH to zazwyczaj akumulatory 48V, 14HP to 10kW. To oznacza prąd ~210A, dużo jeśli miałoby być używane w sposób bardziej ciągły niż sam rozruch. Dodatkowo przy pojemności 11Ah i założeniu rozładowania do minimum 20% (zostaje więc 8Ah użytecznej pojemności) która wystarczy przy pełnym bucie na 2 minuty jazdy. W sumie żadne z warunków nie są jakieś nie do wykonania, kłopotem wydaje się żywotność ogniw które w ciągu zwykłej trasy na drugi koniec Polski będą ładowane i rozładowywane do zera kilkadziesiąt jak nie kilkaset razy. Sam nie wiem co o tym sądzić
  2. Co to to nie, ale z racji nadmiaru samochodów będę wkrótce sprzedawał.
  3. Mam w rodzinie hybrydowego Aurisa. Przejeździłem nim z 2-3kkm i powiem jedno (właściwie któryś już raz) - przed zakupem obowiązkowo przejedź się tym autem po autostradzie i sam oceń czy wycie tej skrzyni jest dla Ciebie
  4. O, pytanie czy 1.5tsi będzie w ogóle można kupić poniżej stówki...
  5. No ja już wróciłem do jednocyfrowych zużyć 👍
  6. No właśnie miałem zadać to samo pytanie. Przez wiele lat słynąłeś z dość merytorycznych wypowiedzi, a już któryś raz z rzędu prowadzimy głupie dyskusje gdzie ja mówię coś, a Ty zaczynasz wyprowadzać dowody na obalenie tezy jakiejś zupełnie innej. Jak do tego doszło nie wiem
  7. Ależ ja nikogo do niczego nie namawiam, napisałem wyłącznie: Nie musisz mi imputować że "uważam że TM3 to lepsza oferta", nigdy czegoś takiego nie napisałem. Napisałem natomiast że katalogowo e-niro z pompą ciepła i szkłem kosztuje 198, a Tesla tysiąc więcej. Co zakwestionowałeś wklejając leżaki parkingowe bez pompy i szkła. Więc co ja mam Ci powiedzieć?
  8. No ale może jednak spróbujemy porównywać jabłka do jabłek? Bo to co wkleiłeś to: a) nie są nowe auta, tylko leżaki "z placu" b) nie mają zarówno pompy ciepła jak i dachu w szkle (co T3 ma w standardzie)
  9. Ja tam wiem jak to jest w Kile z rabatami. A właściwie jak nie jest
  10. Widzę że znów czeka nas pasjonująca dyskusja
  11. Pytanie jaka jest realna cena transakcyjna takiego e-niro. Bo katalogowo to e-niro z pompą ciepła i szkłem na suficie wychodzi 198, a Model 3SR tysiąc więcej.
  12. format

    taki Grzyb

    Grzyb to wariat, wywaliłem z subów parę miesięcy temu. To chyba najlepszy kawałek
  13. Raportował 0% i 3km zasięgu. Przy takim rozładowaniu gaz do dechy wysterowuje silnik na max 20%.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.