Jump to content

Filipfm

użytkownik
  • Content Count

    13195
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Time Online

    10d 22h 37m 4s

Filipfm last won the day on March 3

Filipfm had the most liked content!

Community Reputation

5238 Człowiek - do rany przyłóż

4 Followers

About Filipfm

  • Rank
    młodociany rajdowiec
  • Birthday 09/07/1980

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice/Warszawa
  • Zainteresowania
    różne rózniste
  • Car
    Hąda Szczawik x2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wszystko fajnie, ale bez jednego standardu producenckiego to raczej nie chwyci. A chyba zaden z liczących się producentow nie wszedl w te opcje, ani nie ma sily przebicia, zeby zbudowac swoja siec wymiany pakietów z odpowiednim zapleczem
  2. W Niemcach jest swobodniejszy wybor a wiadomo, ze kazdy ma jakies swoje priorytety. To fajnie widac po konfiguracji aut u mnie w robocie. Jest do wyboru kilka modeli a limitem jest wysokosc raty leasingowej - jedni chca lepszy silnik a w srodku moze byc bieda, inni pakują pod korek elementow "autonomicznych" itp. Minusem jest czekanie na produkcje po kilka miesiecy. Legendarna była konfiguracja, którą w poprzedniej firmie ktoś popełnił 😄 BMW 335i z korbami z tyłu 😄 stare czasy, ale pokazywało elastyczność konfifguratora BMW 😄 Ja w swoim sadzomiocie akurat trafilem top wersje i ma to co chcialem (ksenony) ale dla niektorych to problem, bo w zestawie dostajesz szklany dach, na który marudzą.
  3. Zady i walety jak zwykle we wszystkim. Plusem Japońców jest to, ze w zasadzie kupujesz auto ze stocku - albo z planów produkcyjnych zaplanowanych przez fabrykę Z minusow, czasem trzeba sięgnąć głębiej do kieszeni, żeby wziąć to na czym Ci zalezy, przyjmując z dobrodziejstwem inwentarza tez niepotrzebne rzeczy. W Niemcach się to też zdarza bo niektóre rzeczy w konfiguratorze pakietują - typu zawieszenie sportowe to od razu większe felgi itp. Jednym z argumentów za pakietowaniem Japońców jest czas logistyki z fabryk poza Europą. I nie zmienili filozofii dla fabryk w Europie
  4. Toyota + Mszczonów 😄 Honda skóre do wersji specjalnych dokłada gdzieś w BeNeLuxie juz nie pamietam czy w Belgii czy w Holandii.
  5. Liczba modeli to jedno, a pakietowanie to inna sprawa. Europejskie marki maja duzo wieksze mozliwosci konfiguracji. W Japoncach czasem, zeby miec jedna rzecz trzeba by pojsc dwie wersje w gore, a juz pakietowanie z silnikami to kosmos. Czyli dostaniesz element X jak wezmiesz wersje wyposazenia Y i silnik Z. Zresztą przykłady już padały.
  6. Filipfm

    Mazda MX-30

    Zachar juz jezdzil. Powierzchnia tylnej szyby robi wrazenie 😄
  7. ok, jakos mi umknelo 5k budzetu. jakos mi sie kojarzylo, ze padaly tu propozycje aut za 7-8. Paśnik tez bedzie przechodzony - jak kazde auto w tym budzecie. Ale będzie mniejszym egzotykiem w wypadku jakiejs naprawy niz japoniec. Accord V6 to tylko UDSM wiec egzotyk jeszcze wiekszy, ale fakt, z automatem byloby nizej na obrotach
  8. 5gen? Troche dla konesera 6geny są w podobnych cenach - tez ponizej 10k trafisz 2.0 (albo nawet 2.3) w jakiejs lepszej wersji, zeby mialo tempomat. https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-2-3-154-km-lpg-ID6DcrcT.html#db4703dfab https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-honda-accord-2000r-2-0ls-ID6DcwTD.html#db4703dfab I mimo tego, ze bardzo dawno nie jechalem takim accordem jestem w stanie zaryzykowac stwierdzenie, ze w paśniku bedzie ciszej
  9. Europejskie wersje to raczej nie jest dobry pomysl. Raczej krotkie skrzynie i bedzie glosno. Moznaby szukac czegos USDM ew Legenda. Ryzyko awarii niskie ale jednak wiek i stan tych aut jest juz mocno różny, a jak cos klęknie to będzie drogo. Trzymałbym się czegoś mniej egzotycznego https://www.otomoto.pl/oferta/honda-legend-honda-legend-pilnie-sprzedam-ID6DdEKH.html#b142141d0b
  10. Filipfm

    Mazda MX-30

    zalezy od ujęcia. Na jednych wygląda, ze wsiadanie będzie jak w aucie 3d, na innych pokazuje większą przestrzen
  11. Filipfm

    Mazda MX-30

    tylko to troche pomieszanie segmentów. Citygo ma 80 cm mniej niz MX-30 a Honda e czy Mini - pół metra. Więc dla nich zasięg jest zaplanowany na kręcenie się wokół komina. Cos co jest wielkości kompakta powinno jednak moc tez pojechac gdzies dalej
  12. Nikt nie odrywa starych. Najlejają nowe. Poza tym i tak muszą nowy DR wystawic nawet jak blachy zostają
  13. Mysle, ze tu bardziej swiadomosc istnienia marki a dopiero potem modelu. Aut na ulicach mało, dealerów mało (to taka samonapędzająca się spirala) i efekt jest jaki jest.
  14. Wszyscy mieszają. Mitsu zrobiło z Eclipse SUVa, ale i Ford wskrzesił Pume jako SUVa. A zwykły Kowalski nie zrobił "ryserczu" inna sprawa, ze ten Space Star to chyba niczym nie porywał
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.