Jump to content

Filipfm

użytkownik
  • Posts

    18716
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Filipfm last won the day on April 6 2021

Filipfm had the most liked content!

2 Followers

About Filipfm

  • Birthday 09/07/1980

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa/Gliwice
  • Zainteresowania
    różne rózniste
  • Car
    Hąda Szczawik x2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Filipfm's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

10.6k

Reputation

  1. Filipfm

    Zasada x2

    Przestepstwo nie. Ale wykroczenie. I przy 3 pasach i prawym pustym i rzadku aut na srodkowym robi sie wiecej zamieszania niz wskazywalyby na to parametry przepustowosci i ruchu
  2. Filipfm

    Zasada x2

    Owszem. Ale to inna skala zjawiska. Ludzi, ktorzy uwazaja, ze prawy pas to lawa i sie nim nie jezdzi jest zdecydowanie wiecej niz imbecyli wyprzedzajacych awaryjnym
  3. Z wysokim prawdopodobienstwem bagaznik fachowy to jedynie element dokladany do bazowego. Wiec na baze zalozysz potem proce na rower, bagaznik narciarski czy trumne.
  4. Filipfm

    Zasada x2

    Jakby polucjanci pojezdzili sobie regularnie na odcinkach A i S z 3 pasami i nagradzali fanow jazdy srodkowym, to mielibysmy nadwyzke w budzecie. Ale latwiej stac w krzakach z radarem albo scigac mordercow jezdzacych 160 na austostradzie
  5. Spoko. Tylko mowimy o roznych miejscach. Zobacz na jaki post odpowiadałem Ja mowie o momencie PO zjechaniu pod estakade. Wszystkie 3 pasy sa do jazdy w Gorczewska a z lewego mozesz wrocic na Prymasa albo nawet dalej jechac w lewo i pojechac Gorczewska w kierunku centrum.
  6. Nie. Ze wszystkich 3 pasów można pojechać w Górczewską
  7. auto urosło o 7 cm więc pewnie coś ugrali przy czym 36,3 cu. ft. to jest ponad 1000 litrów więc chyba liczone do sufitu. i to dane dla hybrydy - benzynowy nas w EU nie obchodzi, ale wersja 1.5T USDM może obniżyć podłogę zyskując 3 cu ft czyli 84 litry. Parametrów do linii siedzeń nie znalazłem - natomiast patrząc na obecnego gena - i porównywalne parametry czyli zasadniczo - dla 1.5T bez wiekszych zmian, dla hybrydy 3 cu ft więcej
  8. Sorry za oftop, nie wiem czemu przeczytałem polonezem GLE dobra, wiem
  9. Widzialem w piątek wieczorem na A1 w okolicach Bytomia częsciowo zamaskowane na profesjonalnych blachach. Doły zderzaka i chyba progów były oklejone folią camo. Na 99% to było Tonale. Może jakaś nowa wersja wyposazeniowa z innymi dokładkami?
  10. Pojawily sie przecieki co do mocy i momenta. D.. nie urywa.
  11. Naped 4x4 zmienia charakter auta. I to jasne, jak chcesz sie scigac spod swiatel, to oska nie jest dobrym wyborem. Bo ma rajdowy rodowod. Civic ma wyscigowy. Do innych zastosowan. I z zawieszeniem nie rozniacym sie konstrukcyjnie od zwykłego punkto 1.0. Inna sprezyna i amortyzator zapewnie. I brak szpery jak dobrze pamietam. Nie zamierzam nikogo przekonywac na sile kazde auto ma swoje plusy, minusy i cechy, ktore trzeba akceptowac podczas wyboru. Jasne, ze oska dostaje po tylku ze startu zatrzymanego, szczegolnie jak bedzie mokro. Ale za to jest lekki, swietnie sie prowadzi w zakretach, konstrukcja zawieszenia + mechaniczna szpera robi swietna robote zapewniajac efektywne napedzanie i brak torque steer. Dla kazdego cos milego
  12. Wysyalem to do Hondy. Moze jeszcze sie uda zatrzymac te porazke, wstrzymac produkcje i uniknac strat wizerunkowych i finansowych ... Oh wait. Dealerzy w US juz prowadza zapisy na liste oczekujacych do zapisania na liste chetnych do zakupu Wszystko stracone
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.