Skocz do zawartości

Glina

użytkownik
  • Liczba zawartości

    260
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sosnowiec, Polska
  • Zainteresowania
    Informatyka, Motoryzacja (od niedawna :)

Glina's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > albo odczyt z kompa to jakas bzdura Bzdura nie bzdura jeżeli koleś w 3 miesiące po zakupie klepnął 32tyś to teraz loteria ile auto może mieć nabite jeżeli obecny wlasciciel jeździ rok w Polsce?
  2. > przebieg to nie problem..... dopóki znamy jego faktyczny stan i historie tego przebiegu.... > a tu wykasowane i kij wie ile ma i co sie z nim działo..... > Totalna loteria a wygrać w nią , małe szanse No właśnie o to chodzi, co z tego ze facet tutaj jeździ już rok i nic, znajomy mechanik powiedział że coś troszkę już klepie silnik, nie wygląda mu to na 103tyś na pewno więcej więc... loteria
  3. > Wyglada na to, ze ktos stuknal 100-150kkm w rok, skasowal kompa i sprzedal dalej? Lub gorzej stuknął 300tyś w 3 lata i sprzedał dalej
  4. > Więc widzisz w praktyce jak wygląda ta francuska bezawaryjność. > Auto jeździ, więc wielu powie "czysta eksploatacja, nie zawiodło na drodze". Tylko wiesz oni tam cuda wymienili na liście wszystko co tylko znaleźli, nadkole po lekko ułamane. Pytanie jest takie jeżeli przez 3 miechy od daty zakupu ktoś zrobił 32tyś km to ile może mieć teraz? Bo komp jest skasowany w 2009 roku i tu jest problem
  5. > Ceny jak to ASO, mnie ciekawi czemu wycenili praktycznie wszystkie przewody powietrzne, co z nimi > nie tak ?? Rury są lekko nadgryzione ponieważ koleś mieszka w górach i grasują kuny wcześnie byłem u znajomego mechanika który po przejrzeniu nie doczepił się. Cennik wiadomo że można zjechać w dół, bo też po co wymieniać nadkola i jakieś pierdoły wyliczyli tak żeby jak najwiecej zarobić. natomiast najbardziej mnie niepokoi to że jest wpis w historii pojazdu gdzie ktoś od momentu zakupu przez 3 miesiące zrobił aż 32tyś km. Jeżeli przez 4 lata był tak eksploatowany to już powinien mieć kres żywotności.
  6. Witam dzis byłem na teście, tak żeby było ciekawie wyliczyli mi naprawę tego auta na 9tyś zł!!! Najważniejsze czego się dowiedziałem to to że w roku 2009 był wykasowany komputer, a w 3 miesiące po zakupie auta była naprawa a raczej wymiana chyba EGR przy przebiegu 32tyś , ktoś zrobił takie przebieg w 3 miechy a teraz auto ma niby 103tyś, więc zapewne prawdziwy przebieg jest kwestią domysłów. Osoba w Polsce ma to auto już rok i zrobiła 15 tyś, facet kupił od francuza bo mu się podobało oceniał tylko po wyglądzie. Dziwne jest to że nie widać śladów aż takiego użytkowania fotele nie są wytarte kierownica też, w środku wygląda super. Poniżej możecie zobaczyć co mi chcieli naprawiać w ASO: szacunek.jpg Mam pytanie ile taki diesiel może przerobić km ? jaka jest jego żywotność, bo jeżeli ktoś by to auto tak orał jak przez pierwsze 3 miechy to powinien mieć ok 450tys
  7. > Nic się nie bać. Sprawdzić czy nie bity + dokładna kontrola w ASO + rozkodowanie VIN. W moim poza > regularnymi przeglądami w ASO nic nie dotykam i śmigam . Dziś jadę na pełną kontrole w ASO szczerze to mam nadzieje że nie wyjdzie nic głupiego
  8. > Kolejne urban legend Ciągle do okoła słyszę nie kupuj francuza pytam czemu konkretnie? A bo tak mówią, jeździłem 12 lat lanosem jak to niektórzy mówią koreańska padaka i szczerze powiem nie zawiódł mnie nigdy - wiadomo że w peugeot jest więcej elektroniki, droższe ewentualne naprawy no ale coś za coś
  9. > bzdura > wszystko zależy od kierowcy, jeden zajedzie tarcze w ciągu 50 kkm a drugi zrobi na tarczach 150 > kkm. Poza tym pierwsze słyszę, zeby ktoś oceniał auto na podstawie rantu na tarczach > hamulcowych, przecież to moga byc juz np. drugie tarcze No dokladnie
  10. > Robisz to świadom awaryjności tego modelu ? W sumie wszędzie słyszę że peugeota się nie kupuje tylko jak się pytam to wszyscy mowią a bo tak. Ogólnie miałem znajomego który pracował w peugeocie w serwisie i wg niego to były najmniej awaryjne modele no ale. Wiem że może paść filtr cząstek stałych, itd itd ze czesci są droższe ale jakoś mi się podoba i od lat chciałem nim trochę pojeździć.
  11. > Wszędzie? 18 tyś w 12 lat??? Sorki 180tyś miało być
  12. No właśnie, powiedział mi koleś na stacji że przebieg 110tys jak na 5 lat to trochę za mało ale w sumie ja mam auto 12 lat i mam 18tys zrobione a też wszędzie śmigam autem. Auto niby kupił od znajomego we Francji bo tam też pracował a ten znajomy z kolei był 1 właścicielem. Mam jeszcze pytanie jak można jeszcze sprawdzić silnik oprócz podłączenia go pod kompa w ASO jest jeszcze jakaś metoda?
  13. Witam, Mam zamiar kupić peugeota 407, rocznik 2008 , na liczniku ponad 110tyś km. Byłem u zaprzyjaźnionego kolesia który pracuje w stacji diagnostycznej, ogólnie nie ma problemów tylko facet powiedział że są już ranty na tarczach hamulcowych więc wg niego jest trochę więcej niż 110tyś. Myślicie że tak można wnioskować? Czy po przejechaniu 110tyś tarcze powinny być idealne? Jutro podłączam go pod kompa w ASO, może sprawdzą mi vin i wyjdą jakieś ciekawostki.
  14. > Daj linka i nr VIN na priva, a być może uda się "za darmo" uzyskać historię serwisową. Napiszę wieczorkiem po czekam na VIN koleś ma mi przysłać. Dzięki bardzo
  15. Nie no kumem jestem w stanie zapłacić za taką informację tylko są strony różne, dlatego pytam gdzie najlepiej sprawdzić chodzi mi o peugeota 407
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.