Jump to content

pablo79

użytkownik
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    7s

Community Reputation

0 Normalny

5 Followers

About pablo79

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp. obecnie Wawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, komputery, podróże(oczywiście Asterką)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. > Można załatwić to jednym kabelkiem - jego przecięciem lub wyjęciem z > wtyczki (wtedy zawsze można wrócic do oryginału) i tego problemu > nie będzie. Albo można użyć oryginalnego "szwedzkiego" włącznika świateł - on nie włącza podświetlania zegarów i rejestracji a tym samym nie przyciemnia podświetlania DID/TID/MID
  2. > nikt w f-ce niema tego przekaznika ? Tak ma być ze jest 7 kabelków, 8 jest wykorzystywany np w vectrze bo tam są osobno prawe i lewe postojowe
  3. > Czy jeśli właczasz ręcznym przełacznikiem świateł na postojowe i > wyłaczasz kilka razy, to czy ci się czasem lub zawsze zapalą > przednie halogeny przeciwmgielne (jeśli je masz)? Nie bawiłem się w ten sposob > Czy jeśli właczasz ręcznym przełacznikiem świateł na postojowe, to > czy mijania gasną, a postojowe palą się nadal? jeśli jest włączony silnik i świeciły sie mijania i przełączę ręcznie na postojowe to mijania gasną a postojowe sie swieca > I jeszcze mała prośba: jeśli kiedyś będziesz wyjmował ten automat, to > czy mógłbyś spisać oznaczenia na tranzystorkach i ewentualnie na > szklanych diodkach - na Twoim zdjęciu są nie do odczytania. I > jeszcze ewentulanie porównać płytkę ze zmodyfikowanym zdjęciem, > czy dobrze poprowadziłem ścieżki? > Pozdr. Zobaczymy co da się zrobić
  4. > Czy ktoś ma cierpliwość i narysuje schemat tego urządzenia? > Co prawda, mam już zamontowany włacznik automatyczny świateł mijania > własnego pomysłu i własnego wykonania, działający zgodnia z > oczekiwaniami, ale co "oryginał" to "oryginał"... > Pierwszy krok już zrobiłem: > Wartości niektórych elementów: > R1=2k2 > R2=100k > R3=2k2 > R4=100k > R5=2k2 > R6=2k2 > R7=68,1k > R8=10k > C1=47uF/35V elektrolit > D1=BAVP21 > D2=BAVP21 > D3=BAVP21 > D4=BAVP21 > D5=BAVP21 > D6=BAVP21 > D7=1N4001 > D8=1N4001 > D9=1N4001 > Pozdr. skąd wziąłeś wartości? Musze przyznać ze jesteś dobry Tez o tym myślałem, żeby to wszystko rozrysować i zrobić oryginała ala autokacik - nie byłoby problemów z żaróweczka od oleju Aha dodam jeszcze że 7 w tym moim oryginale i na moich fotkach jest wykorzystana sa to pozycyjne z rozroznieniem na prawe i lewe
  5. > Włącznik mam i ja. Kupiłem na allegro z aukcji podanej w tym wątku (z > resztą nie pierwszy raz robię zakupy u naszego kolegi) > Z montażem miałem problem, poleciało kilka kwa.., kwa... > Mianowicie pracownik z Bochum chyba specjalnie na mnie się uwziął i > ukrył kostkę głęęęęęęęęęęboko za przewodami idącymi do skrzynki > z bezpiecznikami. > Najpierw rozebrałem włącznik świateł i kratkę nawiewu - guzik > znalazłem > Dopiero jak wymontowałem zegary mogłem sięgnąć głębiej i poszukać > kostki. W końcu ją namacałem , wcisnąłem przekaźnik, włożyłem > bezpiecznik - i sukces :-) > Niestety nie znalazłem miejsca, gdzie przekaźnik powinien być > zaczepiony no i przykleiłem go taśmą izolacyjną do wiązki > przewodów. Mam nadzieje że nie będzie hałasował ani się grzał. > pozdrawiam > kowal Ja też mam z Bochum może dlatego mamy tak głęboko skryte. Ktoś inny pisał że bezs problemu przez włącznik świateł da się sięgnąć, ja w moim sobie tego nie wyobrażam. Najważniejsze że efekt końcowy jest
  6. > Ja wiem > TAGESFAHRLICHT > I żeby nie było, że taki świetny jestem w niemieckim Na schemacie > jest napisane > Pozdroofka Hihihi mam schemat po polsku dlatego nie znalazłem Ale jak zawsze na Lelka można liczyć
  7. > A wiesz moze jaką ma ten przekaznik nazwe po niemiecku? Niestety nie mam pojęcia
  8. > przez dziurę od włącznika > Witam, właśnie skończyłem sprawdzanie czy posiadam wspomnianą kostkę > i jest . Dojście poprzez włącznik i nawiew, odczepiłem wiązkę z > kostką i opuściłem ja w okolice pedału sprzegła i czekam na > przesyłkę od GSI. > Jest tu najtaniej - 110zł (u innych w Poznaniu 150 i 169zł). Myślę, > że nie trzeba demontować zegarów do podwieszenia kostki. Po > zdemontowaniu dolnej osłony przy pedałach przy odrobinie > akrobatyki ręką odnalazłem zaczep do kostki. > Teraz czekam na zamówiony włącznik i > odpoczywam No t ja mam chyba za wielkie lapy
  9. > Kostka jest biała 8-polowa ale ma tylko 7 > styków. - u mnie jest czarna ale też ma tylko 7 pinów, ósmy jest wykorzystywany np. w vectrze bo tam jest rozróżnienie na prawe i lewe postojowe. > Automat chciałem zamontować w miejscu fabrycznie do > tego przeznaczonym, zgodnie z rysunkiem z TIS-a, żeby to zrobić > musiałem jednak zdemontować zegary. Uwaga - rysunek przedstawia > belkę od tyłu, czyli uchwyt pod ten przekaźnik jest od strony > grodzi a nie od strony zegarów -dokładnie przed chwila to opisałem , przez dziurę od włącznika świateł nie ma szans na włożenie go w prawidłowe miejsce. - Więc dojście od zegarów wydaje mi się bardziej komfortowe.
  10. > oj chyba nie - wyciągałem już zegary niezliczoną ilość razy do > wymiany żarówki i jednak demontaż kratki nawiewu i wyłacznika > świateł to minutka i pryszcz nie robota Czy robiłeś to praktycznie ?? Tzn szukałeś tej wiązki pod "szweda" przez dziure od włącznika świateł?? Wczoraj dostałem się do tej wiązki prze ta dziurę i : -porysowałem sobie kratki nawiewu żeby je wyciągnąć -problem z wyciągnięciem włącznika świateł -nie widzę szans na znalezienie i wyciągnięcie tej złączki przez tę dziurę -po założeniu przekaźnika nie ma szans na włożenie go na swoje miejsce tą metodą
  11. > Powiedz jeszcze czy tylne światła też się świecą? Kurde chłopy Czy wiecie co to znaczy pozycyjne ? Tak tylne pozycyjne też się świecą
  12. > Czy mozesz jeszcze opisac ktore pola kontaktowe na PCB ida do ktorych > pinow automatu? Masz opisane na obudowie, widzisz na zdjęciach tyle co ja widziałem mając go rozbebeszonego
  13. > jeśli chodzi o oryginalny automat do "G" to włącza TYLKO postojówki i > mijania Zamontowałem oryginalny Rzeczywiście nie zapala podświetlania tablicy rejestracyjnej. Zapala postojowe o przekręceniu kluczyka, a po odpaleniu silnika jakieś 2-3 sek. włącza mijania, zegary i cała deska nie podświetlona, świecą sie guziki od sterowania szyb - nie wiem jak było wcześniej i podświetlony jest włącznik awaryjnych. Długie można włączać bez problemu. A oto bebechy automatu
  14. > Witam, ponieważ autem jeżdżę ja i żona zamierzam zamontować taki > przekaźnik. W skrzynce z bezpiecznikami znalazłem gniazdo 32 w > którym są bolce na bezpiecznik. Ale chciałem upewnić się czy mam > gniazdo na przekaźnik. W jaki sposób demontuje się ten włącznik > świateł i lewy nawiew ? Czy ten przekaźnik będzie ok? > http://www.allegro.pl/item190113325_automatyczny_wlacznik_swiatel_opel_oryginalny.html Tak to jest ten przekaźnik. Włącznik i lewy nawiew do końca nie wiem jak się wymontowuje ale jak dostane przekaźniczek to zrobię manuala jak się dobrać od tej strony. Ja pokazałem jak od strony zegarów.
  15. > Automat włącza zwykłe mijania. > Podobno -nie zweryfikowałem tego jeszcze bo nie mam automatu - > automat nie włącza podświetlania zegarów i tablicy > rejestracyjnej. Według schematu- już się dopatrzyłem podświetlanie tablicy jest włączane
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.