Jump to content

iksiu

użytkownik
  • Content Count

    3350
  • Joined

  • Last visited

About iksiu

  • Rank
    ambasador

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bytom i Kraków
  • Zainteresowania
    Kosmiczna kołyska i lale

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. iksiu

    Strojenie T-jeta?

    Dzięki, a zastanawiałeś się nad kimś innym? Co zdecydowało, że wybrałeś ETS?
  2. Szybkie pytanie mam, gdzie (lub u kogo) się stroi T-jety na południu Polski lub w okolicach W-wy? Chodzi o soft do fabrycznego sterownika z 500-tki Pzdr.
  3. > Wiadomo, chcialoby sie miec auto po lifcie, niby tylko prozd i bagaznik ale odrazu mlodsze. Trzeci stop dodali w lipcu albo czerwcu 2000. Zderzaki i kolor wnętrza reflektorów były zmieniane w 2003. Chociaż też nie do końca, bo srebrne lampy są też w wersji Naxos. Jak mnie pamięć nie myli między 2001 a 2002. > Dominuja wiekowe 96-97, jak na lekarstwo tych z 2002-2004 a jak juz to cena jak na zabawke > dla mnie irracjonalna. To jest pochodna faktu, że całej produkcji na lata 1995-2005 było jakoś 57 tysięcy sztuk, a tych po liftingu w 2003 wyprodukowano łącznie 1897 sztuk. To raczej rzadki samochód. Tutaj jest fajna tabelka http://www.barchetta-lexikon.de/?artikel=s017 Co do cen, to te w Polsce w porównaniu z cenami w Niemczech i tak są tanie. Ja swojej szukałem pół roku > Zakladajac watek mialem na mysli opinie np na co zwrocic uwage(jak ocenic) np uszczelke dachu, > na karchera jechac? Karcher to najlepsza opcja, żeby sprawdzić szczelność. Co do samych uszczelek to wizualnie ocenić czy nie są sparciałe i popękane. > Jak z wariatorami, czesto to pada? (ponoc nietania zabawa jak padnie) Nowy wariator kosztuje jakoś 400-500 pln. Mój pierwszy nie klekotał przez około 4 lata i 50 tysięcy kilometrów. Różni ludzie podają różną żywotność tego ustrojstwa. Na polskim forum Ci, którzy mają/mieli ten samochód dłużej piszą, że wymieniają wariator razem z rozrządem. > Co do blach, sa jakies newralgiczne punkty gdzie zajrzec przed kupnem? Podłoga wzdłuż progów i nadkola z tyłu od strony kabiny.
  4. > Podobno była jakas limitowana seria z silnikiem 2.0 20V - taki jak w > Bravo/Brava/Marea ale czy to prawda to nie wiem Nie było takiej wersji. W Barchettcie jest tylko jeden silnik 1.8 16V.
  5. > Pytam zatem, czy ktos z Was lub znajomych ma takie autko i jakies opinie nie kolorowane? > Dodam, ze kusi mnie 2004-2005 rocznik. Nie wiem co Cię interesuje? Spalanie? Takie jak w 1.8 benzynie między 8 a 11 litrów. Z tym spalaniem oleju to chyba kwestia egzemplarza. Ja wymieniam co 10 tysięcy kilometrów i nie dolewam pomiędzy. Zawieszenie przednie jest drogie jak na Fiata (amortyzatory, poduszki amortyzatorów). Z tyłu jest belka taka sama jak w Punto 1/Lancia Y, tylko znów amortyzatory mają krótszy skok. Warto zwrócić uwagę na dach. O ile poszycie kupisz na Ebay/allegro za 1200-1300 złotych to uszczelek dachu już nie, a te są drogie. Jeszcze z rzeczy problematycznych to są części zamienne, których już nie kupisz nowych i robi się problem w przypadku awarii. Jak dookreślisz pytanie to spróbuję bardziej szczegółowo odpowiedzieć. Pozdrawiam
  6. >Pytanie czy za granicą była opcjonalnie skóra w Sportingu? Była, ale nie wyglądała tak jak ta na zdjęciu. Tak to powinno być, razem z boczkami: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=225824739&cd=634922415230000000
  7. > mam pytanie odnosnie dolotu, wiem ze bylo juz na forum ale nie > znalazlem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie. kupilem sobie > rurki i kolanak do wlasnego dolotu ale nie mam pokrywy na gaznik > (ccs 1.1), czy moge sobie wsadzic pokrywe z gaznika od 900 cm? > bedzie pasowala? widzialem ze jest fajne okragle wyjscie akurat > takie jakie mi jest potrzebne Do 1.1 potrzebujesz kopułkę (pokrywkę) z Palio, nie z 900.
  8. iksiu

    TURBO zrób Se sam

    > Nie mam ASO u siebie i nie wiem gdzie moze sie znajdować np w Kraku > czy Tarnowie. Od Twojej strony to najbliżej masz na Zakopiańską. Lista ASO w Krakowie TUTAJ.
  9. Poprzedni zestaw kończy swój żywot i szukam czegoś nowego, moje typy: Dunlop SP WINTER SPORT M3 145/70R13 BFGoodrich WINTER 2 T/A 145/70R13 Uniroyal MS Plus 5 155/65R13 Yokohama Winter T F601 155/65R13 Może ktoś na tym jeździ i powie jakie ma wrażenia. Szukam czegoś lepszego od Dębicy Frigo Directional i Klebera Krisalp 3, które miałem i znam. Pozdrawiam
  10. ...dawać na tym forum pochwały właśnie jedną powinieneś otrzymać .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.