Jump to content

balu

użytkownik
  • Posts

    1557
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    fotografika, sport,
  • Car
    I 10, Tracer 900 GT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

balu's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

84

Reputation

  1. Ja mam % lat Hultaja I10 - polecam do miasta
  2. No i jeździmy dalej czyli do roboty dziś
  3. W kia dało się to wyłączyć nie pamiętam jak ale jakaś sekwencja przyciskania przycisku klimy była.
  4. Ja jak szukałem małego auta to się rozglądałem aby miał sterowanie w kierownicy radiem i to już było wyzwanie. Jest regulacja kierownicy więc już jest dobrze. Nie mówiąc już o elektryce szyb z tyłu. Bywa tak że nawet nie ma sterowania elektrycznego lusterkami. Chociaż nie zbadane są pomysły inżynierów bo mój 3 cylindrowy miejski bolid ma np. tempomat i czujniki parkowania i wszystkie szyby elektryczne. Segment A jest ubogi chociaż z roku na rok albo inaczej z modelu na model jest coraz lepiej. Oczywiście nie liczę tu aut takich jak mini lub male elektryczne BMW. Może najmniejsze Audi ale te autka to raczej nie są segment A tylko B. Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć jeżeli nie ma dużej różnicy wzrostu to można znaleźć ustawienie które będzie w miarę pasowało do obu osób. Te autka są na tyle małe że w lusterkach widać wszystko bo o dziwo są duże. Co do ruchu foteli i ustawienia no cóż miejsca jest mało to i zakres regulacji niewielki.
  5. Trzeba pamiętać, żeby fotela nie zabrać ze sobą jak się wysiada a kolega pytał o pamięć ustawień dla dwóch kierowców czyli jeszcze bodajże lusterka i kierownica tutaj powinna się przestawiać he he he a może jeszcze wysokość pasa. W segmencie A to chyba takich bajerów nie było w żadnym z aut.
  6. Ja mam hultaja I10 i mi się podoba
  7. Te wszystkie wypożyczalnie są tak obliczone że po 4 latach koszt auta i wszystkie na niego wydatki maja się zwrócić. Czyli nie opłaca się.
  8. Nie śmieszkuje i wiem jak ważne jest ustawienie zawieszenia. Latanie że śrubokrętem niestety jest wpisane w ten motocykl. W poprzednim wystarczyło wyklikać w kompie i było ok. I trzeba się trochę nalatać z tym śrubokrętem i w dodatku jeszcze troszkę pojeździć. Aby dowiedzieć się jak ustawiać później właśnie pod siebie samemu, z bagażem, z pasażerem i z pasażerem z bagażem. Czyli trochę latania z tym śrubokrętem jest. Dochodzą jeszcze preferencje indywidualne czyli sposób jazdy Pozdrawiam
  9. No tak zapomniałem że tu wszyscy mają zaplecze techniczne swoich motocykli i sztab ludzi do ich obsługi. Tak więc nic chałupniczo wszystko na torze przez wyszkolonych mechaników mierzących obwody opony rozgrzewający odpowiednio zawieszenie itd.
  10. Ano tak powiedzmy chałupniczo przód napięcie sprężyny przód jest standardowo ok ale zwiększyłem tłumienie. Z tyłu wg. mnie było za miękko wiec utwardziłem troszkę. Mam swoją stałą trasę i teraz testuje czy ustawienia są dla mnie OK.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.