Jump to content

tommy__

użytkownik
  • Content Count

    1218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12
  • Time Online

    8d 14h 20m 44s

2 Followers

About tommy__

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Name
    Tomek
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wawa
  • Zainteresowania
    Szerokie...
  • Car
    Skoda

Recent Profile Visitors

2099 profile views
  1. Zawsze po zimie biorę na myjni opcję full z myciem podwozia...
  2. Czyli mam sobie kupić kompresor ? Albo nie, lepiej podjadę na stację i poczekam z godzinę aż ostygną albo jeszcze inaczej po prostu wjadę na myjnię i wyjadę z zimnymi oponami do pompowania...
  3. No właśnie, jak podjeżdżam na stację pompować to już mam opony rozgrzane i ile wtedy dać ciśnienia ?
  4. Moja małżonka jeździ xsarą z 2002 właśnie z takim silnikiem. Do pacy ma 6 km, latem to pali 6,5 litry, aczkolwiek silnik wrażliwy na słabe paliwo dlatego tankuję tylko szlachetne, dynamika całkiem okej aczkolwiek bez szaleństw, ostatnio nie miał mocy ale przeczyścili jakiś zawór w pompie wysokiego ciśnienia i jeździ, przebieg ma oryginalny 210 kkm
  5. Trzeba jeszcze pamiętać, że jej ubezpieczyciel wyceni szkodę tanio, dlatego ja kiedyś robiłem bezgotówkowo w ASO, przerysowano mnie skodę 3 miesiące miała a ubezpieczyciel sprawcy wycenił na 1200 zł a ASO na 3800 i to ASO już się wojowało z ubezpieczycielem sprawcy...
  6. Ja nie czuje różnicy a jeżdżę na letnich i zimowych nokian, tyle, ze spalanie na letnich mniejsze...
  7. 500 kilometrów przejedź i heble powinny się dotrzeć... a jak pedał wpada to nie powinien wpadać... Jedź na serwis...
  8. Robiłem serwis klimy w lipcu 2017 i następny serwis mam w lipcu 2018 więc jak zrobię to powiem ile zapłaciłem... ale w ASO do tej pory koszt to było zwykle 300-400 zł...
  9. Ja chyba kupię Citigo a te co wymieniłeś to sorry, żadnego bym nie kupił...
  10. Pierwszej serii porsche 911 i fiat 126 p na przykład oczywiście
  11. Taki, że jak Ci się auto nagrzeje w korku do 120 C (kiedyś tak miałem w toyocie, wiatrak się zepsuł) to wyjeżdżając z korka samo się schłodzi powietrzem
  12. No dzięki za rady... ale czy słyszał tu ktoś o silnikach chłodzonych powietrzem ?
  13. Trochę było bo jak się okazało chłodnica miała dziurę w połowie wysokości więc na pewno wszystko nie wyleciało
  14. Jednak zaryzykowałem, temperatura oleju osiągnęła 50 C a wskazówka temperatury cieczy się w ogóle nie ruszyła...no ale teraz mam nową chłodnicę...
  15. Nie mam jak zajrzeć ale leje się z góry raczej, podejrzewam jakiś przewód... tak więc wezmę jutro bańkę wody, odkręcę przed odpaleniem korek w zbiorniku wyrównawczym w którym płynu nie ma i w drogę a jak zobaczę, że temperatura oleju szybko rośnie to stanę i zaleję i poczekam...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.