Jump to content

kiziuk

użytkownik
  • Posts

    7275
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Na zachód od DC
  • Zainteresowania
    różne
  • Car
    biały
  • Motorcycle
    FZS

Recent Profile Visitors

1871 profile views

kiziuk's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/19)

1.5k

Reputation

  1. A może to taki ficzer jest? Presostat nie pokazuje ciśnienia to włączmy na chwilę, może ciśnienie się zbuduje - w sensie, że jeśli czujnik jest za sprężarką to mimo mniejszego ciśnienia w układzie klima może jeszcze podziałać. Tak sobie teoretyzuję tylko
  2. Na zdjęciu satelitarnym to wygląda jak wyjazd z parkingu. Inna sprawa, że z poziomu skrzyżowania wygląda jak normalny wlot ale jeśli w sensie prawnym to nie jest droga, to jest to tylko parking i włączała się do ruchu. EDIT: nie doczytałem, że całość to strefa zamieszkania
  3. Odkopię trochę Użytkuje ktoś taki uchwyt? Zamontowałem sobie w weekend taki i mam drobne wątpliwości, czy śruba nie będzie się podczas jazdy sama luzować i może trzeba temu przeciwdziałać.
  4. A ten odpływ do czego masz? Do kanalizacji, do jakiegoś odstojnika? Coś takiego ?
  5. Za mną chodził oscyloskop, ale wydać trzy klocki żeby sobie stał na półce, nie pomaga w racjonalizacji. Starego analoga mam O, fajna zabawka
  6. Ale za to zdobywają praktyczną Takiej świadomości teorią nie wyrobisz
  7. Masz uchyb względny na poziomie 0.3% przy klasie pewnie z 0.5. Czy można by oczekiwać więcej, znaczy mniej?
  8. Autobus byłby lepszą analogią To też, ale to jest jeden z przepisów, które w obecnej rzeczywistości nie są zbyt dobre. Kiedy były uchwalane, nie było potworków w rodzaju małych wyspowych azylów z prefabrykatów. A powszechnie nie ma świadomości, że zgodnie z regulacjami, jest to przejście na dwa tempa - wręcz wmawia się medialnie pieszym, że przecież mają pierwszeństwo. Tyle, że jak zwykle, dłubiemy wybiórczo nie dostrzegając pewnych zaszłości i nie upraszczając zasad.
  9. Piję do tego, że żeby mieć takie zachowanie, to trzeba dorzucić kawałek elektryki. Więc nie bardzo widzę w ogóle uzasadnienie dla takiej funkcji no chyba, że <baczność>bezpieczeństwo<spocznij> dzięki któremu produkt będzie się odróżniać w katalogu od konkurencji. Osobiście wolałbym zamiast tego tempomat
  10. Bo poziom informowania o takich rzeczach jest blisko dna. Kiedyś już tu pisałem, jak to w ubiegłym roku oglądałem sobie gdzieś jakiś program poranny, i tam pani prowadząca program łączyła się z jakimś kierowcą rajdowym (podobno, nie znam) i próbowali półsłówkami dyskutować o tym, jakie te przepisy, które niby właśnie wtedy zaczęły obowiązywać, są istotne i jak ważne jest bezpieczeństwo. A mówili o tym dlatego, że parę miesięcy wcześniej pojawiła się informacja medialna, że w tym dniu mają takie przepisy wejść. Problem tylko w tym, że w dniu emisji tego programu, były one w stadium uzgodnień między-resortowych i nikt nie wiedział jeszcze, jak one będą wyglądać. I przed emisją nikt tego nie sprawdził. Co więcej, widać było, że ta para w telewizorze nie wie o czym mówi Taki jest poziom medialnego informowania o zmianach.
  11. Przekaz to dopiero będzie, jak się pierwszy czerwca objawi. Na razie chyba nic jeszcze nie trąbią.
  12. Jak to można prosto zrobić ficzer:
  13. Bo nowe pojęcia są: Obowiązują od 20 maja.
  14. kiziuk

    Pismo od SM

    W tym momencie IMHO sprawa już będzie przegrana. Po pierwsze kierowca pieniacz i trzeba mu pokazać miejsce w szeregu. Po drugie, im dłużej patrzę na to zdjęcie i na StreetView, to widzę tam obniżony krawężnik z zatoką równoległą i malowanie obrysowe dla parkowania równoległego jakimś TIRem (albo prostopadłego małym kompaktem, pewnie nie spełnia wymiarów ustawowych), wykraczające poza krawężnik, w dodatku mające z 5 lat - więc będzie argument, że tego oznakowania poziomego to tam w zasadzie nie ma, a poza tym to kierowca nie ma racji. I nikt się nie będzie formalnie pierdzielił, bo po prostu trzeba się narobić, a jest to wbrew interesowi "społecznemu".
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.