-
Liczba zawartości
9 207 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
kiziuk's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
3 tys.
Reputacja
-
Jak coś, to dopiero w przyszłym roku
-
Nie wiem, jak rocznikowo - podejrzewam, że nie zeszłoroczne - ale na elektronikę nie narzekał. Mody tylnego mostu, mocowanie motoru, zawieszenie, jakieś osłony i ogień na seryjnym motorze i skrzyni.
-
Akurat jestem na wyprawie w Afryce i przewodnik twierdzi, że Duster 4x4 plus mody to jest najtańsza terenówka do zasuwania po krajobrazie lekko pustynnym
-
Tam jakieś licencjonowanie jest zależnie od wersji? Opłaca się kupować samemu, czy też na pojedynczą konfigurację podjechać po prostu gdzieś?
-
Uwielbiam te nowoczesne łamigłówki
-
Jak ja lubię takie prawo. Niby takie samo, a jednak różne zależnie kto czyta
-
Szybkozłączka Gardeny z zaworem i jedziesz
-
Ten pasek jest przyklejony? Może odkleić i położyć luzem (ma klosz?)
-
Ale jakie włamanie? Przecież każda normalna pompa takie rzeczy wystawia. Czasami trzeba pewnie dokupić jakiś sterownik ale taka Midea na przykład podaje wszystko na tacy po Modbus'ie (o aplikacji nie wspominam, bo trochę śmieszna jest, no ale jest). Dalej to już problem instalatora - nie wiem, czy któryś robi taką integrację, bo klienci czegoś takiego nie potrzebują, a ci, którzy potrzebują, rzeźbią sobie sami pod swój system. Ale ja Cię doskonale rozumiem, bo mam tak samo. Wskazuję tylko, że większość ma to w d... i o ile nie nawala permanentnie - nie chcą o tym nic wiedzieć.
-
Ale po co mu ta wiedza? On najczęściej nie jest techniczny. Ma ustawić temperaturę i ma zadziać się magia. Raz w roku trzeba serwis wezwać bo gwarancja. Czy to będzie mieć 8kW przy -10, czy 7kW plus grzałki przez 3 dni, to nie ma większego znaczenia dla kogoś, kto chce włączyć i zapomnieć, a takich jest z 90% użytkowników, jak nie lepiej. Instalator nie-partacz jest potrzebny, żeby przewidział takie proste rzeczy, jak zabezpieczenia pod grzałki, buforek lub nie i nie skręcał drutów przy montażu.
-
Ty jesteś, jak oszacował, trudnym klientem. Jeszcze byłyby z tego problemy, reklamacje, smród na fejsie. Po co mu to. Było brać jak dawał cenę
-
Nie ma to jak emulator. Widać dzisiejsi rajderzy mają jeszcze oczekiwania niepasujące do nowych technologii. Dobrze, że gaźnika nie trzeba już podczas jazdy regulować
-
Kiedyś było w ówczesnym jakimś premiumie. Miał zapisaną mapę, analizował odległość, kąt skrętu kół, prędkość i co tam jeszcze. To był skomplikowany system w porównaniu do GPS. EDIT: zerknąłem sobie w Wikipedię. Trochę tego było do czasu wejścia GPS
-
Oczywiście że ruszy. Mówimy o prawilnym rozwiązaniu i do tego z odpowiednim okablowaniem critical load, a nie jakieś wydumki podłączane z boku
-
Ja mam 100m do pierwszego transformatora. Raz na 2-3 tygodnie mam wyłączenie na minutę-pięć (ostatnio rzadziej). Najczęściej w ciągu dnia, ale zdarza się i w środku nocy. Jak się ktoś jest bardzo zależny od zasilania, to jest to problem. Więc albo UPSy wszędzie, gdzie trzeba, albo mała bateria do falownika.