Jump to content

kiziuk

użytkownik
  • Content Count

    6327
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    7d 8h 56m 56s

Community Reputation

1025 Człowiek - do rany przyłóż

3 Followers

About kiziuk

  • Rank
    F1
  • Birthday 03/20/1976

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Na zachód od DC
  • Zainteresowania
    różne
  • Car
    biały
  • Motorcycle
    FZS

Recent Profile Visitors

1376 profile views
  1. Ale właśnie w tym rzecz Mod w programie i masz więcej momentu na kołach, jak w wiejskim biemwu. A jak się nie da, to wiesiek z ryśkiem zamontują obejście "na gazomierzu"
  2. Widzę, że wóz typowo sportowy. Przy RWD można zamiatać kuprem No i pilot przy okazji monitoruje ilość energii Ale zaraz, ręczny jest?
  3. Wyedytowałem. Ale potem byliśmy gdzieś przy Ludnej
  4. W którym, bo już się pogubiłem Edit : jeśli rozmawiamy o pierwszym zdjęciu, to generalnie się zgodzę, aczkolwiek rezerwuję prawo do pewnych poziomów szarości
  5. Które przepisy tak twierdzą? Jak napisałem wcześniej, przyjęcie takich założeń prowadzi do dziwnych wniosków. To jest problem na poziomie logiki i spójności założeń, które stoją u postaw tworzenia przepisów o tworzeniu oznakowania i jego znaczenia. I potem się okazuje, że trzeba znać całą historię zmian w przepisach żeby wiedzieć, dlaczego mamy takie potworki i jak je interpretować.
  6. Z tym jest różnie. Teoretycznie w sklepie Play przy danej wersji. Ale developerzy zamiast listy poprawek często wrzucają tam jakieś durne teksty marketingowe Ewentualnie na forum Waze, ale dawno tam nie zaglądałem
  7. To jest właśnie problem z naszym podejściem do problemu ruchu drogowego. Pod Poniatowskim ten wlot jest oznakowany jako skrzyżowanie ruchu okrężnym. I mimo tego, że znaki poziome pokazują coś nieco innego, ludziom się wydaje, że można wpadać na pełnej, przecinając linię P-6 i nadal się ma pierwszeństwo - mimo, że zmienia się, jak by nie było, pas ruchu - co jest jeszcze popierane oznakowaniem P-13 i A-7. Co jeszcze ciekawsze, patrząc na tą fotkę widzę, że P-6 nie zaczyna się od powierzchni wyłączonej z ruchu, tylko ze dwa metry dalej co mogłoby dodatkowo sugerować, że ten pas ruchu okrężnego rozdziela się na dwa pasy w miejscu wystąpienia linii P-13 i wówczas faktycznie ci z lewej powinni mieć pierwszeństwo jako, że jadą po "swoim" pasie. Podobnie jest na końcu mostu Poniatowskiego na górze, gdzie pas dla autobusów idzie wzdłuż krawężnika, a lewy rozdziela się na dwa. Problem tych wszystkich rozwiązań jest taki, że powstają wątpliwości interpretacyjne i zaczynamy patrzeć na szczegóły realizacji o których tak naprawdę nie wiadomo, czy zostały popełnione umyślnie, czy przypadkowo - i co miałyby ewentualnie oznaczać. A to kłóci się z podstawową zasadą pełnej jasności oznakowania i zaczynamy wchodzić w dywagacje interpretacyjne, których tu nie powinno być.
  8. A jak ma prowadzić, skoro generalnie siatka dróg jest jedna? Różnice tkwią w szczegółach. Użytkowników jest faktycznie niewiele w porównaniu z takim Yanosikiem ale ja akurat preferuję w stosunku do GM. Asystent pasa ruchu albo już jest, albo za chwilę będzie - w edytorze od kilku tygodni jest możliwość edycji tych danych. Więc może przy kolejnej aktualizacji stabilnej wersji.
  9. Jak się kończy, to są dwa pasy ruchu. Zastosowanie mają przepisy o zmianie pasa ruchu. Interpretowanie tego w sposób, że ja mam pierwszeństwo, bo w końcu skończyła się linia ciągła, a 100 m wcześniej było połączenie wlotów ze stojącym znakiem D-1, prowadzi do absurdów.
  10. Waze korzysta z subiektywnej jakości map, które ktoś narysował w oparciu o jakiś podkład lub z natury - to już sprawa drugorzędna. Ale nie korzysta bezpośrednio z map Google.
  11. Ciekawi mnie to zwłaszcza w kontekście zimy, bo w lato zapewne nie ma to aż takiego znaczenia, ale mimo wszystko średnia wydajność z panela powinna być mniejsza.
  12. Nie używam Google Maps, głównie z powodu subiektywnej jakości map. Raz chciałem dojechać do stacji benzynowej na S7. Dojechałem 50 m od niej, z tyłu, za płot. Potem musiałem zrobić jeszcze 4 km
  13. A jak w wygląda opłacalność całej inwestycji, jeśli mam dach dwuspadowy wschód - zachód i nie bardzo jest możliwość, żeby zamontować w kierunku południowym? Musiałyby mi panele stać pod kątem tych 40 stopni, co przy większym wietrze byłoby ciekawe. W szkole obok postawili ostatnio na trawniku ale aż tyle miejsca to nie mam
  14. kiziuk

    AdBlue ?

    Dolewałem w Ożarowie na BP. Pistolet działa. Teraz to i tak jest super, że wlew mam obok wlewu paliwa. Przy wlewie w bagażniku można sobie nieźle dookoła wszystko obsikać
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.