Jump to content

Cezh

użytkownik
  • Content Count

    2919
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

554 Przezacny kompan

2 Followers

About Cezh

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Smalandia w Szwecji
  • Zainteresowania
    wma, nba, asr, psl, abs, wnba, pkp, wnp, zms, ios
  • Car
    '2019 i3s, 2018 Touareg

Recent Profile Visitors

1316 profile views
  1. Nie chce mi się tego czytać. Powiem tylko, że to nie może się opłacać, ekologu-gadżeciażu. Oby ci prund odcieli! Ps. Bardzo tanio. Mi wychodzi ze 115 zł i to bez prądu, bo w 90% ładuję za darmo a w 10% bardzo tanio. Ale ja mniej jeżdżę, jakieś 17000 km rocznie.
  2. Gniazdko 230V i rolety przeciwsłoneczne. Głupio, że nie można samych usb.
  3. Hej, Konfiguruję sobie właśnie takie auto na szwedzkiej stronie. Najmniejsza bateria (62 kWh brutto). I jestem trochę zaskoczony, co wymaga dopłaty i postanowiłem się podzielić, bo w PL pewnie jest/będzie podobnie. Kurs korony 0,43 Cena wyjściowa 419301 kr (od tego należy odjąć 60000 kr, które zwraca państwo). Co wymaga dopłaty: - kolor inny niż niebieski 6900 - ok - Pompa cieplna 12800 - średnio ok i drogo - Airbagi z tyłu 4200 - to jest bezpieczeństwo, powinno być w podstawie - Podgrzewane przednie siedzenia (w pakiecie
  4. Cezh

    VW ID3

    I3 jest bardziej zwinne, ale, ze względu na mniejszy rozstaw osi, mniej komfortowe. I3 jest też chyba głośniejsze.
  5. Cezh

    VW ID3

    Mój śmierdzący samochód może ciągnąć do 3500 kg, ale to się nie wydarzy za mojej kadencji...
  6. Cezh

    VW ID3

    Id3 ma chyba 90kg, Kona 300kg, więc 910kg to jest dużo Ja jeżdżę z takimi przyczepami:
  7. Cezh

    VW ID3

    Ja dość często przewożę jakieś meble przyczepą więc hak się przydaje. Taka Tesla 3 może mieć hak z dużym uciągiem więc da się. Enyaq/id4 mają mieć duze bagażniki i normalne haki. Będę celował w jeden z nich.
  8. Cezh

    VW ID3

    Id3 ma trzy duże zalety: przestrzeń w środku, zasięg i szybkość ładowania. Jak ktoś jest w stanie znieść spore wady: tandetę w środku, mały bagażnik i brak możliwości zamontowania haka, to jest to całkiem ok samochód.
  9. Cezh

    VW ID3

    Podobno trochę stronniczy materiał, np nie opukał drzwi i deski, a przeważnie to robi... Może nie chciał sobie poranić ręki... Muszę obejrzeć...
  10. Cezh

    VW ID3

    Ja odniosłem wrażenie, że był prawie zachwycony. Id3 jest oszczędne i szybko-ładujące. Dziś przejechałem się ze 20 minut. Było ok, ale udało mi się zdefiniować jakość plastików deski rozdzielczej, bo ostatnio widziałem coś podobnego ma uberze w Gdyni. To jest po prostu Dacia. Wygląda jakby VW wydał wszystko na baterię i marzę. I zostało tylko 3 euro na wnętrze.
  11. Cezh

    VW ID3

    Pewnie oszczędzają na tym ze 4 euro. Kierownica z tymi "przyciskami" to pomyłka jeszcze gorsza niż ustawienie wszystkiego na ekranie.
  12. Cezh

    VW ID3

    Dziś siedziałem w id3. Chciałem dostać na test do jutra, ale nie udało się, a na pół godziny, to mi się nie chciało. W każdym razie, podobała mi się przestrzeń, jest dużo miejsca na tylnej kanapie, podłokietniki też są ok. Wirtualne przyciski na kierownicy to raczej porażka, ale pewnie można się przyzwyczaić... Plastiki. Dużo już o tym napisano i powiedziano, przeważnie negatywnie, więc spodziewałem się jakości jak w Tico, jest trochę lepiej. Najważniejsze, żeby nic nie trzeszczało. ... ale wybierak D-N-R ("dźwignia zmiany biegow") ulokowany przy wskaźnikach jest fatalny. Jakość plas
  13. To pokaż ten szczątkowy recycling.
  14. Bo ludzi na te laptopy i smartfony stać.
  15. Cezh

    Roamingowy lol

    Otóż to! U mnie w pracy (dawno temu w Katowicach) ochrona trzymała master-klucze w bezpiecznych kopertach, które były ściśle inwentaryzowane i każde otwarcie/zniszczenie koperty było zapisywane. Sęk w tym, że w takich samych cieniutkich kopertach trzymano rfid do otwarcia serwerowni...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.