Jump to content

Cezh

użytkownik
  • Content Count

    2585
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 9h 12m 32s

About Cezh

  • Rank
    weteran
  • Birthday 04/08/1975

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Smalandia w Szwecji
  • Zainteresowania
    wma, nba, asr, psl, abs, wnba, pkp, wnp, zms, ios
  • Car
    'i3s 120Ah, Countryman plug-in

Recent Profile Visitors

974 profile views
  1. Cezh

    Infrastruktura

    Ktoś pisał, że jest inaczej? Nie zgadzam się kompletnie. Ale to tylko opinia na podstawie kilkunastu właścicieli Tesli, których miałem przyjemność poznać. Widocznie masz innych znajomych. Prawdziwy rynek w Europie to (dane z pierwszej połowy 2019): 1. 3 2. Zoe 3. Leaf 4. i3 5. e-Golf No chyba, że piszesz o prawdziwym rynku w Polsce, ale owe zagadnienie może Ci wytłumaczyć @ppmarian Ja mam tałatajstwo od BMW, zdecydowałem się, bo jazda elektrykiem jest nieporównywalnie przyjemniejsza niż spalinowcem a 100 km kosztuje mnie przeważnie 0 złotych, czasem 8 złotych jak ładuje w domu. I więcej w trasie, ale nie zdarzyło się jeszcze, aby cała podróż wyszła drożej niż na benzynie/oleju.
  2. Cezh

    Infrastruktura

    Ja mam cichą nadzieję, że po uruchomieniu fabryki w Niemczech obniży trochę ceny.
  3. Cezh

    Infrastruktura

    Napisałem do dealera, co mi sprzedał i3 w sprawie abonamentu. BMW się chwali, ze w Europie ma ChargeNow, ale w Szwecji tego nie widzę. Bez abonamentu Ionity trzeba będzie omijać szerokim łukiem, a to by była szkoda, bo właśnie otworzyli mi stację w Helsingborgu.
  4. Znalazłem Szwecję. Ciekawa pierwsza szóstka. I pozycje 15 i 22 (bo w ogóle ich nie widać).
  5. Żadnego 'premiuma' w top 30, trochę dziadostwo...
  6. Czyli jednak trzeba czekać, aż technologia będzie wydolna. Warto by było dać znać Muskowi, niech się wycofa, póki ma możliwość.
  7. 330e też jest w kręgu moich zainteresowań, ale czekam na kombi. Tuning robi wrażenie. Mi nie potrzebny. Na razie sprawia mi radość okazjonalnie wyprzedzanie moim i3s.
  8. Kurczę, dokładnie nie powiem Ci, bo nie chcę kłamać, poza tym ciężko powiedzieć przez ewentualne domieszki prądu. W PHEV żeby zobaczyć średnie spalanie, trzeba najpierw wyjeździć prąd, wyzerować komputer i dopiero potem sobie sprawdzać. Inaczej wychodzą głupoty typu 2,9l/100km Przy 120 było chyba koło 7 ale to może być zakłamane domieszką prądu. mam dobre porównanie z Mini Countrymanem PHEV, ten dziad chleje litr więcej. Chyba dlatego, że jest sporo wyższy. 140 raczej nie jeździłem, bo tu w S za bardzo lubię moje pieniądze. Na autostradach limit 110/120.
  9. Wg mnie tylko Citygo iV + Superb iV Phev Miałem protoplastę - Paska GTE, mocy miał za dużo, ekonomia w trasie była świetna. Wbrew pozorom PHEV ma sens również w dalszych trasach: - Oszczędności z pierwszych ~45 km na prądzie - Każde zdjęcie nogi z gazu, to wyłączenie silnika spalinowego. - Każde hamowanie czy zjazd z górki na tempomacie to ładowanie baterii. Jeśli nie miałeś okazji, to musisz się przyjechać, jak nie będzie Skody to chociaż Paskiem. Ja się zastanawiam nad: BMW i3 + Skoda Superb iV Phev czy BMW i3 + VW ID.3 (duet trochę karkołomny, ale pewnie tak się skończy)
  10. Ciekawe, czy znają starą autokacikową prawdę, że jak się wszyscy na raz połączą to im te całe lotnisko się spali (łącznie z pobliską elektrownią).
  11. Ja właśnie ciągnę na ryczałcie. Ale obok 3 wolne ładowarki, więc problemu nie ma. IONITY Malmö
  12. Jest stres ja się jedzie do jednej ładowarki. Może nie działać, albo być zajęta. Ja staram się wybierać stacje, z kilkoma ładowarkami. Jak już jadę do pojedyńczej, to mam plan B, a nawet C. Mogłem jechać benzyniakiem, ale jazda EV jest bardziej interesująca. Mogłem też wybrać krótszą drogę, ale jazda EV to duża przyjemność.
  13. a bateria? wiesz jak szkodliwa jest produkcja baterii a utylizacja?
  14. w niebieskim nawet fajnie wygląda
  15. Święta prawda! Tak samo wkurzająca jest obłuda z zakładaniem kaloryferów, bo porządny domowy piec na węgiel to już niektórym śmierdzi. A że gdzieś daleko w elektrociepłowniach palone są całe wagony węgla to już ok.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.