Jump to content

HelixSv

użytkownik
  • Posts

    4418
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About HelixSv

  • Birthday 03/01/1975

Retained

  • weteran

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Smalandia, Szwecja
  • Zainteresowania
    wma, nba, asr, psl, abs, wnba, pkp, wnp, zms, ios
  • Car
    eNiro, ID.4

Recent Profile Visitors

2507 profile views

HelixSv's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

2.3k

Reputation

  1. Wydaje mi się, że tylko Tesli zależy na rozwoju EV. Wszyscy inni producenci robią EV, bo muszą. Szejkowie też nie cieszą się z obecnego trendu. I jedni i drudzy mają sporo kasy na "testy" i lobbing.
  2. No to już definitywny koniec. Pozamiatane. Ja za dwa tygdnie jadę 2150km w dwa dni. Czegoś takiego elektrykiem jeszcze nie robiłem. Raczej wezmę ID4, bo szybciej sie ładuje. Cieszę sie jak cinos na kąpiel w Odrze.
  3. 70 km/h czy 70 mph? bo jak bywam w US, to zawsze mam niespodziankę, jak ciezarowki zapieprzają...
  4. Da się. Tylko trzeba po angielsku z niemieckim akcentem.
  5. Regulacja temperatury wnętrza w nocy będzie będzie wyzwaniem, a czasem nawet wyłączenie radia... Poza tym spoko samochód.
  6. Co to za phev, bo ja nie w temacie...
  7. Ja ostatnie dwa tygodnie jeździłem Ibizą na Krecie. Nawet nie wiem, jaki silnik, wiem, że benzyna, manual, bida wersja. W miarę świeży pojazd, 18000 km, zaskakująco komfortowy. I choć Kreta jest dość górzysta, to udawało mi się wykręcić spalania w okolicach 4l (start i meta na tym sam poziomie) i sprawiało mi to wielka satysfakcję. Taki mały benzyniak z takim spalaniem może się ewentualnie sprawdzić jako drugie auto w rodzinie.
  8. Ale jak ktoś tak chce jeździć, to nie ma znaczenia, że musi.
  9. Rozumiem, że można zrobić przegląd poza ASO. Tak?
  10. Bo z chargerami nigdy nie wie, oj nie wie się. Czy dobrze jest, czy może jest, może jest już źle. Dobrze, że Ci się udało, ale nie chciałbym być na miejscu tego Audi, może infolinia mu pomogła. Swoją drogą, to te Ionity w Poznaniu i na A4 to chyba idą na rekord czasu budowy/oddania do użytku. Jeśli chodzi o cenę, to mało kto ładuję za taką stawkę. Ionity passport opłaca się chyba już przy jednym ładowaniu miesięcznie. A zachodniej Europie popularność zyskuje apka Bonnet, ale w PL jeszcze nie działa.
  11. Ty się na Szweda nadajesz a nie na Polaka czy innego obywatela wschodniej Europy! Polak jak nie wyprzedzi i dojedzie 5 minut później to ma dzień do dupy. To sprawa honoru.
  12. Zatrudnisz imigrantów zarobkowych, aby pedałowali obok auta i obejdziesz się bez prądu z zewnątrz.
  13. Fajne porównanie eNiro z NiroEV.
  14. Spoko gościu. Raczej amator i ciężko się go słucha, ale zna się. Trochę śmieszny, że oferuje swoje usługi w doborze elektryka, ale każdy orze jak może. A, i specjalizuje się hypermilingu. Chwalił się, że dojechał eNiro z Krakowa do Gdańska na jednej baterii. Nie wiem, jak bardzo musiał być przyklejony do tira.... Ja oglądam Bjørna, Fully Charged, Autogefuel, Andrew Till. Z polskich to Petrolhead (choć na początku miałem go za głupka), Autowizja.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.