Jump to content

HelixSv

użytkownik
  • Posts

    3921
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About HelixSv

  • Birthday 03/01/1975

Retained

  • weteran

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Smalandia, Szwecja
  • Zainteresowania
    wma, nba, asr, psl, abs, wnba, pkp, wnp, zms, ios
  • Car
    eNiro, ID.4

Recent Profile Visitors

1978 profile views

HelixSv's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

1.5k

Reputation

  1. Albo jak na święta wszędzie działają piekarniki i płyty ceramiczne/indukcyjne.
  2. Tak, to jest problem. Jak zwykle, problem z ładowaniem EV mają użytkownicy aut spalinowych. Całe szczęście, że mam EV, więc problem z ładowaniem mnie nie dotyczy. Gdybym miał benzyniaka, to bym się martwił.
  3. 20 kWh to nawet ID4 nie chleje. Ktoś tu specjalnie zniechęca.
  4. Drwiny nie mają znaczenia. Wątek jest o tym, że nawet brytyjska sieć energetyczna nie wyrabia, więc elektryki nie mają sensu NIGDZIE, bo zwyczajnie prądu zabraknie. A jak jakimś cudem nie zabraknie, to w takiej Polsce prąd jest brudny. A jak już będzie czystszy, to jest mało ładowarek. A jak będzie dużo ładowarek, to prąd w nich droższy od benzyny. A jak będzie tańszy, to elektryki są za drogie. A jak elektryki będą tańsze, to produkcja baterii jest szkodliwa. A jak będzie mniej szkodliwa, to zużyte baterie będą zalegać na hałdach. A jak nie będą, to w końcu co drugi EV się sam zapali. Choćby nie wiem, jak naciągać, EV nie mają najmniejszego sensu i tyle.
  5. Phevów będzie mniej ku uciesze obu frakcji. Np Mercedes już ogłosił, że aktualna generacja phev to pierwsza i ostatnia. Krótki epizod w historii motoryzacji.
  6. Szkoda, tak fajnie żarło i zdechło. W sumie to prąd jest w ogóle bez sensu, tysiące lat go nie było i ludzie żyli. I na co to? Po co?
  7. Ten drugi ma złącze CCS. Ważne, w trasie. Pierwszy pewnie też, ale trzeba sprawdzić.
  8. W eNiro można otworzyć pilotem albo przyciskiem na klamce.
  9. W sumie tak samo, jak z każdym innym hakerstwem czy wirusami komputerowymi. Ciągła walka. Jedynym ostatecznym rozwiązaniem jest rezygnacja z elektroniki.
  10. Jak to znikąd? Kiedyś nie było, teraz jest. Skąd wiesz, jak długo ta wersja "gameboya" z tym oprogramowaniem jest już na rynku?
  11. Wydaje mi sie, że należy Hyundaiowi/Kia dać trochę czasu na poprawienie tego.
  12. Każdy się boi. Będzie dobrze. Nie prowadziłem 500 żadnej generacji. Ale słyszałem, Fiat ją zrobił, bo musiał.
  13. Próbowałeś jakiś elektryków? Mam na myśli jazdy próbne. Jeśli nie, to jest szansa, że po przetestowaniu eNiro czy szczególnie TM3, oszczędności nie bedą głównym powodem zakupu EV. Inny świat. Moje bardzo subiektywne zdanie.
  14. To jest chyba wersja z baterią 23 kWh. Ciężko tą informację znaleźć (wnioskuję po linku). Jeśli tak, to to coś miało 140 km realnego zasięgu, jak było fabrycznie nowe. Po mieście się nada. Nic więcej. Masz rozstrzał.... Nie tylko cena. Również zasięg, szybkość ładowania, przestrzeń dla pasażerów i bagażnik...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.