-
Liczba zawartości
290 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
wesul's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
Ja cie prosza... To auto nie jeździ więcej niż 20km na miesiąc. Jak załatwię sprawę w ten sposób to będę bardziej niż zadowolony. Tak czy siak innego pomysłu nie mam.
-
Cześć. Na tyrkolenie? Nie.Jedyne co zauważyłem to że jak jest zimniej to po odpaleniu jakby nie tyrkoli - ale tylko do czasu aż silnik się nie zagrzeje. Wnioski mam takie, że na mieszance rozruchowej (bogatszej) jest lepiej. Kupiłem już potencjometr i planuje zrobić mała próbę z oszukaniem czujnika temp. - tak żeby pokazywał temp dużo niższą niż rzeczywiście.
-
Dobra! Temat jakby rozwiązany! Dlatego zamieszczam dla potomnych ;-) Wsadziłem wtryski z Punto 1.2 16V w miejsce tych niebieskich z bravo i jest dobrze. Obroty równe, nie muli nie szarpie. Po zagrzaniu ok. 1krpm. Jedyne co zostało to tyrkolenie: https://youtu.be/v1YARotx_dQ
-
Coś chyba nie bardzo. Ja miałem vana 2002 i mialem korek wkrecany. Brat mial vana 2006 i miał wciskany. Raczej kwestia losowosci IMHO
-
Czujnik próbowałem ale raz ze pokazuje dobrze na kompie to dwa po jwgo odpieciu nie ma różnicy. Natomiast pojawił się nowy trop; czy niebieskie wtryski z bravo/brava moga byc przyczyna moich nieszczęść?
-
Dobra, tracę cierpliwość. Pompa wymieniona na nową (przy okazji razem z bakiem). Świece sprawdzone - nie zalane, nie okopcone. Dalej jest tak samo; a mnie skończyły się pomysły. https://www.youtube.com/watch?v=ZII8KBIW-hM Przez kilka sekund po odpaleniu chodzi fajnie, potem zaczyna nierówno pracować. Ale najgorsze jest przy przyspieszaniu - jakby nie pracował na wszystkie gary przez chwile.
-
Witam po przerwie, Po podłączeniu filtra błąd zniknął (dał się skasować), ale szału jakby nie ma. Ciśnienie przy wyłączonym zapłonie pokazuje około atmosferycznego. Temperatury tez OK. przed uruchomieniem: kilka sek po: Niepokoi mnie natomiast to: Reszta testów bez uwag: Co do meritum - pompa paliwa; ponieważ nie mam jak zmierzyć ciśnienia, a i tak będę wymieniał bak lada moment postanowiłem zainwestować w nowa, lepszą pompę paliwa; Pytanie tylko która wybrać? 3bar http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-seicento-panda-punto-stilo-i5801854182.html 3,8bar http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-seicento-1-1-lancia-zeta-2-0-i5802000055.html 4,5bar http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-punto-seicento-lancia-y-1-2-i5800955216.html A może jeszcze inną?
-
Ok. To jest jakis trop. Rozumiem że wystarczy wpiac zawor z filtra par we wtyczkę i błąd zniknie?
-
Ogranicznik tak juz byl zrobiony. Ale jak pisze powyżej - jak go usuniesz masz efekt jak na filmie, wiec sadze ze właśnie po to był założony. Taki problem to nie problem, problem w tym ze motor nie chce jechać (patrz pierwszy post). Mówisz masz Kilka sek po odpaleniu
-
Jest uchylona. Zamiast fabrycznego ogranicznika mam tam śrubę która powoduje ze przepustnica nie jest do końca zamknięta. Problem w tym ze jak jak ja przykręcę i obroty sie normalizują to bardzo nierowno pracuje i nie ma spory z wejściem na obroty: Film z odpalenia: https://www.youtube....h?v=xE1RxbF-E04 ok. 38sek. Kilka razy nacisnąłem gaz - początkowo bez reakcji potem obroty wzrastają.
-
w tym właśnie problem, że obroty ma wysokie - patrz pierwszy post. Jak zdarza mu się spadać czasami w okolice 900-1000 to zaczyna rzucać motorem
-
Odgrzeje temat; Podłączyłem kabel i oto co pokazuje. Po wykasowaniu starych są błędy dwa - ale imho nie związane ze sprawą. Z tego co wyczytałem to EVAP to filtr par - wywalony wiec blad jest. A centralka bez immo - nie wiem czy tak powinna być jako błąd Niech ktoś rzuci okiem i podpowie gdzie szukać.
-
Niebieski już mam. Przejście też kupiłem. Jeszcze jedna rzecz; czy wtryski z 1.6 mogą być powodem moich nieszczęść?
-
Dzięki za słowa zachęty Sytuacja się lekko zmieniła; Odpiałem AKU, dołożyłem dodatkowa masę do budy. Wymieniony filtr paliwa. Próba z odpiętym MAP, podmieniony CPW i czujnikiem temp nie pomogła. Film z odpalenia: https://www.youtube.com/watch?v=xE1RxbF-E04 ok. 38sek. Kilka razy nacisnąłem gaz - początkowo bez reakcji potem obroty wzrastają. Film z odpiętym czujnikiem temp: https://www.youtube.com/watch?v=UypiETHGb1k Marchewa pali caly czas Mam fejsa OBD II, czy po zakupie http://allegro.pl/uniwersalny-adapter-przejsciowka-obd2-16pin-4xpin-i5645187832.html bedzie sie dalo podlaczyc FESa? Dodam tylko że mam wiazke z 900ki - wtyk diagnostyczny 3 pin
-
Z czego - nie wiem. Ale ponieważ wcześniej miałem 1.1 i górę z 1.2 wnioskuję, że mam 3 barowa. Da sie to jakos poznac bez wyciągania pompy?