
Slawek_L
użytkownik-
Content Count
5950 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
3 NormalnyAbout Slawek_L
-
Rank
mistrz kierownicy
- Birthday 09/09/1979
Contact Methods
-
WWW
http://fiesta-mk6.pl
Profile Information
-
Name
Sławek
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
infrastruktura drogowa, przestrzeń publiczna, komunikacja, mpzp
-
Car
Ford Fiesta mk6 2007, 1.6 Ghia
-
Motorcycle
nie
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Akurat ten silnik miał dwumasę i nie miał. Zależy od auta, nie mza żadnej reguły, jakby montowali co mieli od ręką jedynie te na rynek PL nie miały dwumasy na 100%.
-
Fiesta/Fusion 1.4 TDCI 68 KM z lat 2002-2004 opinie poproszę :)
Slawek_L replied to Slawek_Carlsson's topic in Ford
Mylisz się. Silniki benzynowe są uważane za bezawaryjne. A silniki diesla za bardzo awaryjne. Polecam Ci lektury for Fiesty, czy mediów. -
Fiesta/Fusion 1.4 TDCI 68 KM z lat 2002-2004 opinie poproszę :)
Slawek_L replied to Slawek_Carlsson's topic in Ford
Tak, to jedyny silnik w któym może występować koło dwumasowe. I nie ma żadnej reguły jakie auta mają dwumasę, a inne nie. Być może (to taki pomysł po prześledzeniu kilkudziesięciu vinów, że dwumasa jest w autach oryginaslnie na rynek niemiecki i belgijski. Żaden z rynku polskiego, włoskiego, francuskiego nie miał dwumasy. 1.4 TDCi uchodzi też za dość awaryjny silnik w porównaniu z wersjami benzynowymi Fiesty btw tu masz wykres mocy/momentu. Na wykresie też jest silnik 1.6 TDCi: -
5,50x14 4x108 ET40,00 max 185/55
-
ok, to Twoje i Twojego taty zdanie. Wiem, że tu na IKL, Bujański był od początku powstania traktowany jak wyrocznia w Matrksie przez wszystkich. Wg książki się dawało rady, dyskutowało, kopiowało masowo wśród klubowiczów i ogromna część porad z forum jest wzięta z tej książki.
-
5w30 do Lanosa...? edit.. o qrde - masz rację. Aż przejrzałem Bujańskiego. To mnie po latach zaszokowało, bo u mnie w 1.6 od początku był zalewany 5W40 i taki też lałem do samego końca 17 letniej kariery Lanosa.
-
No są sprężaki. używane za 200zł: http://allegro.pl/sprezarka-kompresor-klimatyzacji-daewoo-lanos-1-5-i6930891782.html lub nowe za 600zł: http://allegro.pl/sprezarka-klimatyzacji-daewoo-lanos-i6940628894.html
-
W pierwszym poście pisałeś, że chcesz spiąć głośniki i sub na 2ohm. Jak nie to miałeś na myśli to ok. Co więc za problem. Przód podpinasz normlanie, tył na mostku i po sprawie. btw a co do tego artykułu, to też tak sądzę, że nie warto inwestować jakieś mega kable. Może jakiś audiofil wychwyci różnicę, ale 99% osób nie. Ale jak już takie kable produkują w takich cenach, to jakis muszą tos sprzedać, więc odpowiedni marketing robią.
-
Kolejny, co neguje oczywistość :D zresztą to też zależy od miejsca zamieszkania. Ty mieszkasz koło morza, gdzie zimy są lekkie, Przemko koło Opla gdzie również jest w zimie względnie ciepło. A choćby zeszłej zimy pod Warszawą termometry pokazywały nocą - 37*C. Jak w takiej temperaturz odpalisz auto z tym olejem to jesteś mistrz.
-
I ok, przy -25*C będzie ok. Poniżej -30*C nie odpali. Poczytaj sobie to: http://adwa.eu/wp-content/uploads/2014/12/Klasyfikacja-lepkości.pdf
-
Sam bredzisz. 10W.... w środku polskiej zimy nie odpali.
-
Im mniej Ohmów tym więcej mocy, ale tym gorsza kontrola nad tym co robi głośnik. Tych głośników co masz Morel nie przerobisz na 2 ohm, to niemożliwe. Natomiast 2 ohm ma to do siebie ze potrzebuje znacznie więcej prądu niż 4 ohm przy takiej samej głośności. Co przekłada się na większą srednicę kabli, czy sprawny w 100% alternator. No i 2 ohm wymusza lepszą wentylację sprzętu.
-
Lanos to 0w40 lub 5W40. 10W to prosisz się o kłopoty w zimie. w jak wrzucisz olej typu 50 lub 60 to prosisz się o wyższe spalanie, niższą moc i osiągi. Ale będzie szczelny, tak to chyba jedyna zaleta. Jak Ci dużo oleju bierze, to zrób mu płukankę, ale nie jakimiś specyfikami, tylko olejową. Zamień olej i po 4-5 tys zmień olej znów. Lanos to na szczęcie było mało wymagające auto.
-
zmienić cewkę głośników :D albo znaleźć takie na 2 ohm. Domyślam, się, że przeczytałeś w instrukcji wzmacniacza, że na 2ohm jest więcej mocy. Ale to tak pięknie nie działa i nie polecam tego kroku.
-
Tak, AVC. Od biedy tak (żeby obejrzeć). Aby coś robić musisz odpiąć wtyczki. Pamięć radia jednak zgubisz dopiero jak odepniesz główną wtyczkę.. Możesz jednak wtyczki A i B odpinać dowoli.