Skocz do zawartości

Adam_

użytkownik
  • Liczba zawartości

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Adam_

  • Urodziny 23.10.1978

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    brak
  • Samochód
    C8, 807, Expert

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Adam_'s Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

10

Reputacja

  1. Mój hdi kopcił mocno podczas wypalania kiedy miał uszkodzony (popękany) katalizator wstępny. Po wymianie nie kopci wcale. Przebieg 460 tys km. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  2. Te silniki maja fabrycznie czujnik temperatury oleju. Przynajmniej mój 2.2 hdi pokazuje w diagboxie temp oleju. Wystarczy znaleźć gdzie jest fabrycznie montowany. Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
  3. Adam_

    Guma vs termoplast

    Ja takimi nie dałem rady bez przeróbki. Musiałem dospawac do nich srube żeby równo ściągać opaske. I tak nie wyszło idealnie bo zrobił się babel - maja dość grube końcówki. Opaski w termoplastach Lobro są szersze i zrobione z grubszej blachy niz normalne. Dlatego ciężko się je zaciska. Dodatkowo termoplast jest na tyle twardy że musisz idealnie zacisnąć zeby wystarczająco "pracowal" na zalamaniach oslony Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  4. Adam_

    Guma vs termoplast

    https://allegro.pl/szczypce-do-zaciskania-opasek-na-oslonach-przegubu-i7171373086.html Opaski z kompletu są twarde i trzeba je równo scisnąć. Pod osłoną musi być czysto tzn nie powinny zostać resztki smaru bo osłoną zacznie pracować. Ja zmarnowalem 3 sztuki zanim udało mi się założyć w miarę dobrze. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  5. Adam_

    Guma vs termoplast

    Termoplast jest trwalszy ale trzeba to poprawnie założyć. Potrzebuje mocniejszych opasek i musi być mocno ściągnięty, inaczej się zsuwa i robi się nieszczelny. Są do tego specjalne szczypce na klucz dynamometryczny, nie wszyscy mechanicy to robią. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  6. Ostatnio znajomy diagnostyka przestrzegał mnie przed staremu miedziowego bo miedź zawarta w smarze koroduje z czasem i nierownomiernie odpycha tarcze. Jeśli już ktoś się boi że tarcza przyrdzewieje go piasty to lepiej posmarować jakimś zwykłym smarem np do łożysk. Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
  7. Adam_

    Citroen C5 III 2.2

    zalezy. od ok 2006 bylo biturbo a pozniej znowu zrobili pojedyncza turbine, chyba w okolicach 2010. Generalnie wersja 175 koni to biturbo, wersja 204 konie to juz pojedyncze turbo ze sterowaniem elektrycznym. bylo jeszcze "wykastrowane" biturbo czyli 2.2 Hdi 156 albo 163 konie ktore jest takie samo jak 175 koni tylko nie ma biturbo a zwykla turbine, ale to montowali chyba tylko w terenowkach (C-Crosser, Outlander, Land Rover) i w Eurovanie.
  8. Adam_

    Citroen C5 III 2.2

    A ja mam 2.2 Hdi w C8, wersja 175km i ten silnik jest OK. Jezdzi przyjemnie dzieki biturbo. Do tej pory zmienialem elektrozawory w podcisnieniach (koszt 120zl za sztuke), swiece zarowe i jeden przewod paliwa. Reszta to eksploatacja (rozrzad, spzreglo+dwumasa itp). Czesci do 2.2HDi sa zauwazalnie drozsze niz do 2.0Hdi (te ktore nie sa wspolne) ale na pewno wiele tansze niz do V6.
  9. Ja mam w dowodzie 1375 w mocniejszym dieslu i 1850 w słabszym. Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
  10. Chodzilo mi o pekanie podczas przejezdzania zageszczarka. Ekipa ktora kladla kostke u kolegi mowila ze oni specjalnie nie robia kostek 4cm bo podobno im pekaja pod maszyna. Nie martwie sie o pekanie podczas normalnego uzytkowania. Co do osiadania to u mnie miejsce na taras jest okolone opaska z bloczkow betonowych murowanych "po waskiej" i podwyzszone warstwa ok 50cm piasku. Piasek lezy od 5 lat wiec mial czas wystarczajaco sam osiasc. Plyty polozone na podsypke betonowa zeby mrowki nie wynosily ziaren i powinno byc OK. W razie czego tak jak piszesz mozna zdjac i poprawic.
  11. Na betonie po skuciu zrob wylewke samopoziomujaca. I tak musisz cos dac zeby zniwelowac slady kucia.Jesli nie masz jakiejs ogromnej powierzchni to mozesz wylewka podniesc o te 5mm, nie bedziesz pozniej mial problemow z odstawaniem plyt. U mnie firma robila wylewke samopoziomujaca na nowej posadzce, nawet pod plytki bo owiele latwiej sie wtedy kladzie. Tak samo pod panelami. Jesli nie chcesz robic calych 5mm to zrob mniej i daj podklad z pianki tez pod OSB - zalatwi to czesciowo pofalowania stropu.
  12. Jak sie to kladzie? Byly kladzione luzno na podsypce czy dobijane zageszczarka od gory? Moze sie tez w koncu zabiore za taras (60m2 do przykrycia) i podobaja mi sie duze plyty, tylko boje sie ze przy grubosci 4cm beda pekac.
  13. noooo. i ile na koniec cie za to skasuja :-D
  14. Nie wiem jak w oryginale w C8 bywalo w benzynie. W dieslu nie ma zadnego zaworu - piec jest wpiety normalnie w obieg bo fabrycznie jest to tylko dogrzewacz a nie pelen piec. W zalaczniku masz instrukcje montazu webasto w benzynie 807_2002_2.2_3.0_b_E.pdf
  15. tak naprawde smarowanie tych prowadnic to polsrodek. glowne rolki i tak maja lozyska ktore sa zakryte, a zacieraja sie plastikowe rolki kierunkowe ktore sa skonstruowane tak ze predzej czy pozniej i tak ktoras stanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.