creek
użytkownik-
Liczba zawartości
131 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Bytom :)
-
Zainteresowania
rock
creek's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Aż tak źle to nie ma żeby tak jak w traktorze. Ale słychać silnik zawsze i jeszcze jak klima chodzi to czuć lekkie wibracje na postoju . W seicento było głośniej natomiast w punto zdecydowanie ciszej, ale przy prędkości ok 130 km/h ciszej jest znowu w Focusie.
-
Zdecydowanie , Punto 1.2 16V było lepiej wyciszone jeżeli chodzi o sam silnik. Mnie najbardziej denerwuje ten gardłowy dzwięk silnika. U mnie nie ma świstu w rejonie prawego lusterka. A jak się sprawa skończyła z tymi stukami na zimno ?
-
Koniecznie napisz co powiedzą u Sławka , to jest dobry serwis. Zresztą niedaleko około 1.5 km dalej (albo bliżej) ale w Mikołowie jest następny dobry PZ Service , też się specjalizują w fordach.
-
Trochę to dziwne , jakby coś było nie tak z dołem to by stukało na ciepło i zimno.
-
Ja tez myślę że nic takiego złego się nie dzieje. Zwłaszcza jak wszystko mija po przejechaniu paru kilometrów.
-
W pakiecie Gold-X było utwardzone zawieszenie. Sprawdź w etis ford czy masz zawieszenie na drogi asfaltowe (tak to się nazywa).
-
Miałem tak samo w Fiacie Punto, chodził jak diesel po odpaleniu. Generalnie focus 1.6 jest bardzo głośnym autem , ale tutaj chyba grają zawory. Ale jak wszystko ustaje po paru kilometrach to chyba nie ma się co przejmować.
-
Myślę że to jest nie jest nienormalny objaw, tylko tak przeważnie jest.
-
Myślę że spali trochę oleju silnikowego. Może nie przy 4000obr/min ale powyżej tego to już na pewno.
-
Pewnie wyjdzie że w Polsce (jeżeli chodzi o UE). Natomiast najdrożej ponoć jest w Singapurze.
-
Przegub to ja w Fordzie Focusie 1.6 wymieniałem przy około 18000. 2 miechy po gwarancji. Zresztą mój Ford miał fabrycznie skopaną zbieżność aż się panowie w niezależnym serwisie dziwili że taka zbieżność przy bezwypadkowym aucie. Teraz zauważyłem że listwa przy klapie bagażnika się troszeczkę odkleiła i już spowodowała zdarcie lakieru i wychodzi rdza (w 4 letnim aucie). Zawaliłem że rok temu nie zrobiłem przeglądu blacharskiego w ASO także muszę to załatwić na własną rękę.
-
> Ile on będzie miał lat za kilka lat i jakie to są dobre pieniądze? Dobre w momencie sprzedaży. a kiedy to nastąpi to nie wiem. Czekam na Honda Civic z silnikiem benzynowym turbo.
-
> Ale to są fakty, a najwygodniej powtarzać, jak toto się psuje i że pali tyle co 3-litrowiec "bo to > paaanie, turbo żyje, turbo pije". Kiedyś tacy fachowcy pierniczyli że maks. moment odpowiada > za przyspieszenie, a moc za vmax. Teraz przerzucili się na mądrości odnośnie turbo. No i niech dalej tak gadają. Przynajmniej za parę lat będe mógł sprzedać mojego N/A za w miarę dobre pieniądze.
-
> wyglada to calkiem ok,zreszta w poprawnie ekploatowanym aucie nie powinno nic sie dziac do tego > przebiegu. Ja jestem za downsizingiem tylko ze z opinii na necie ten silnik ponoc pali dosyc > sporo No właśnie , pali ponoć tylko o 1 litr mniej niz mój 1.6. Wg mnie powinno być średnio poniżej 6 litrów na 100 km. Ale Ford strasznie oszukuje w danych katalogowych.
-
> Jeszcze jedno pytanie, jako że masz wersję gold. Czy wersja gold posiada inną tapicerkę niż wersja > silver x oraz kierownicę obszytą skórą? Bo ten od tego gościa gold właśnie ma zwykłą > kierownicę i tapicerkę też zwykła... W wersji Gold-X mam trójramienna kierownice obszyta skora, sportowe fotele, podlokietnik i utwardzone zawieszenie które jest dosyć twarde ale ja sie juz przyzwyczailem. Jeszcze mam automatyczna klime ale nie wiem czy to byla czesc pakietu Gold-X oraz wstawki aluminiowe. Ogolnie Focusem sie bardzo dobrze jezdzi , na takie przebiegi jak ja robie (600 km/mies) to inny silnik jest niepotrzebny.