Jump to content

Piotrus

użytkownik
  • Posts

    5909
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Legionowo
  • Zainteresowania
    Motocykle, fotografia, modelarstwo
  • Car
    JGC WK2 & 520d & C4 1.6eHDI
  • Motorcycle
    CBR 929

Recent Profile Visitors

2526 profile views

Piotrus's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

1k

Reputation

  1. Ok, czyli raczej wyłapałbyś że chodzi na jednym garze, także to co podejrzewałem można wykluczyć. Zostaje zatem przytkany wydech albo lejące wtryski, nic innego mi nie przychodzi do głowy.
  2. Może któryś gar nie pali? Wygląda jakby pojawiło się tam paliwo które się dopala. Co to za moto? Zrób może prosty test, zaraz po odpaleniu pryskaj kolektory wodą (tak jak sprawdzasz czy patelnia jest nagrzana) i zobacz czy na wszystkich równo schnie.
  3. Jak sie pojawi to dotknij hamulca i zobacz czy coś się zmieni.
  4. Mam Parkside 400Nm, bez problemu odkręca koła w Jeepie (zakręcam przy montażu na 150Nm). Do prac warsztatowych, np przy zawiasie odczuwam za to brak grzechotki udarowej, niestety chyba tylko Milwaukee robi wystarczająco mocną(300Nm) na aku, tylko cena powala.
  5. Mocznik Adblue jest wtryskiwany do wydechu za filtrem cząstek stałych, więc nie ma szans żeby wpłynął na temperaturę wypalania filtra.
  6. Praca wentylatorów zależy od producenta auta, dokładałem klimę do Octavi I i tam wiatraki pracowały zawsze na I biegu po włączeniu AC, niezależnie od ciśnienia w układzie. Tak samo było ze sprzęgłem kompresora - zawsze zapięte. Za to w autach azjatyckich kojarzę że praca ta jest przerywana.
  7. Może wentylator stracił I bieg i ciśnienie na postoju wzrasta na tyle że wrzuca od razu II bieg?
  8. Moim zdaniem musisz ścisnąć sprężynę razem z pierścieniem i później odkręcić górne mocowanie. Jak ściśniesz to powinno być widać gwint na trzpieniu.
  9. Model WK2 był praktycznie od nowa zaprojektowanym autem we współpracy z Daimlerem, opierając się na ML W166. Chociaż akurat środek niby robili już po swojemu, ale nawet głupie przyciski na desce są identyko jakie miałem w C-klasie. Niezły wynik - ja mam przedliftowe HEMI i w trasie ciężko zejść poniżej 13,5 (tzn mi się nigdy nie udało) a po mieście (W-wa i okolice) bez problemu >19. Zastanawiałem się nad dieslem ale warsztaty specjalizujące się w Jeep'ach szczerze odradzali ten silnik - było mnóstwo przypadków obróconych panewek. Używane silniki chodzą po >25 tys PLN więc coś w tym jest.
  10. Aaaa, to jeszcze WJ czy tam WG bo pewnie mieliście wersję europejską. To jeszcze stary dobry JEEP - tam się coś zawsze musiało spier...
  11. Jakie lata, ten z okrągłymi lampami z przodu ? 3.0 od Merca w JGC był 2004- 2010, później od 2011 był silnik VM, straszne zakażenie.
  12. Otóż nie, to klasyczny napęd nawet z LSD w opcji. Są dwa silniki elektryczne, jeden w miejscu altka a drugi jest w miejscu konwertera.
  13. Jest kilka ogłoszeń z Hemi sprowadzonych na zasadach indywidualnego importu (tak min ściągają nowe RAMy) po 550 koła.
  14. Jak trafi się jakiś Papaj który przyłoży tam z 200kg to nawet gdyby było z tytanu to by pękło.
  15. Mam wypinaną Westfalię, sam montowałem, wszystko weszło idealnie na swoje miejsca więc ciężko mi uwierzyć że to kwestia wadliwego haka. Dla jasności, sama platforma jest praktycznie na płasko, natomiast z rysunku wynika że powinna być pochylona do przodu. Jak będziesz miał okazję to strzelisz fotkę z boku platformy dla porównania? Sprawdzę też te gumki o których piszesz ale raczej wszystko jest na swoim miejscu, użyłem jej raptem 3x.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.