
Piotrus
użytkownik-
Content Count
5099 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
485 Przezacny kompanAbout Piotrus
-
Rank
weteran
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Legionowo
-
Zainteresowania
Motocykle, fotografia, modelarstwo
-
Car
330i GT xD & C4 1.6eHDI
-
Motorcycle
CBR 929
-
Arktycznym chwali się Lotos (Dynamic w okresie zimowym) i CircleK. Ja w C4 na początku grudnia musiałem zatankować połowę zbiornika zimowego ON bo poprzednie tankowanie było chyba we wrześniu, wczoraj znowu dolewka połowy zbiornika tym razem Dynamic z Lotosa, ciekawe czy wytrzyma. Co do podgrzewania filtra, to każdy nowoczesny diesel ma to w jakiś sposób rozwiązane (powrót gorącego paliwa z listwy, filtr w obiegu cieczy chłodzącej itp), ale to działa tylko jak silnik pracuje. Jak mróz przywali w nocy a rano nie odpalisz to i tak kaplica.
-
Grupa VAG? W środku jest zaworek który blokuje przepływ oleju (albo powietrza) pomiędzy kanałami i usztywnia poduszką w trakcie jazdy.
-
To tak jak już koledzy napisali, nie powinno być problemu.
-
A to nie jest przypadkiem uszkodzenie powstałe przy dobiciu barku opony do rantu felgi?
-
Tak, wg normy powinieneś lać płyn IAT (krzemianowy) G11 = norma MB 325.0
-
W przypadku wspomnianej X5 w M-pakiecie, na dzień dobry tył jest mniejszy niż przód, zużycie tylko pogłębia tą różnicę. U mnie zaś jest na odwrót - tył jest większy na starcie, więc w zasadzie można go orać do TWI.
-
Akurat mam do sprzedania kpl zimówek z mojej poprzedniej 330i tez z Xd, różnica przód/tył po 1 sezonie jest na poziomie 0.1-0.2 mm, tył oczywiście jest bardziej zużyty.
-
Dopóki nie złapiesz kapcia to chyba niczym, ja mam jakoś opory przed jazdą tylko z zestawem naprawczym. W aucie nie ma lewarka ani nawet klucza do kół.
-
Może być tak jak u mnie że nie znajdziesz zimówek które będą pasowały na letnie felgi. Do tego takie 20" to raczej nie jest opona łatwa do demontażu.
-
No bez jaj, cena samej opony z oponeo, jestem zaskoczony że @wujek znalazł gdzieś 20 calowe walce do X5 za 1100 PLN gdzie byle 18" do mojej 3GT kosztuje 800 PLN a taka 20" to kawał opony. A swoją drogą można się nieźle zaskoczyć przy kupowaniu zimówek do śmigiełka- w tym roku musiałem kupić kpl koła bo nie istnieją zimówki RFT w takim rozmiarze jak oryginalne lato na tył, a z kolei wspomniane 225/50R18 jest za wąskie na tylną felgę.
-
Jak za darmo za te 20", zimowe 18" Conti 225/50r18 do 3gt kosztują po 800 paczek za szt.
-
Typowe auto na taxi
-
Ja tylko dodam że ten prostownik ze zdjęcia na 99% nie nadaje się do ładowania takiego akumulatora. Powinien to być prostownik z ograniczeniem napięcia ładowania - zwykły potrafi dojść do 15-16V a wtedy z uwagi na nadmierne gazowanie taki aku przestaje być bezobsługowy.
-
Ale ja nie rozmawiam z innymi, tylko z Tobą, a Ty napisałeś jak napisałeś. Skoro z 20-30 tys przez 2-3 lata teraz, po doprecyzowaniu zrobiło się u Ciebie średnio 50tys to spoko, nie ma tematu.
-
Od jakiegoś czasu zauważyłem że na obudowie amplitunera oraz piekarnika, czuć coś w stylu "przebicia" prądu elektrycznego. Dotykając wierzchem dłoni czuć jak "przykleja" się do metalowej obudowy. Nie wiem jak to lepiej opisać Gdzie szukać problemu? Dom jednorodzinny, instalacja kilkuletnia, różnicówka sprawna.