Jump to content

Piotrus

użytkownik
  • Content Count

    5182
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

528 Przezacny kompan

6 Followers

About Piotrus

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Legionowo
  • Zainteresowania
    Motocykle, fotografia, modelarstwo
  • Car
    JGC WK2 & 330i GT xD & C4 1.6eHDI
  • Motorcycle
    CBR 929

Recent Profile Visitors

1815 profile views
  1. Ładowanie może nie wystarczyć, system s&s ma swój algorytm który weryfikuje sprawność akumulatora. W moim C4 po wymianie na nowy system dopiero odpalił s&s po kilkunastu godzinach od montażu, wcześniej próbowałem ładować stary i sterownik nie dał się oszukać. W teorii można zrobić taki patent :j naładować na full, później odłączyć klemę żeby zasymulować wymianę a na koniec po podłączeniu zostawić go na noc z podłączonym zasilaczem ustawionym na 12,7v tak aby system myślał że ma idealny nowy aku bez spadku napięcia.
  2. Piotrus

    Filtr paliwa

    W maluchu miałem przed i działało.
  3. Miałem Octavię 2 z haldexem 4gen i byłem bardzo zaskoczony tym że ścierała równo wszystkie opony. To chyba było związane z tym że w 4gen była pompka elektryczna i auto ruszało zawsze z 4 kapci a nie dopiero po wykryciu poślizgu Jakiej gen masz napęd?
  4. A ja bym napisał do producenta o zmianę DMC na mniejszą i jeździł bez stresu przy kontroli, ale co kto lubi 😄
  5. Tyle że pewnie zapięcie nawet przyczepy lekkiej z automatu powoduje viatoll, plus trzeba mieć odpowiednie lejce
  6. Czyli jednak bez homologacji się nie obejdzie. Jak odbiorę twardy dowód to zobaczę czy w ogóle jest tam wpisana jakaś homologacja - to jest import prywatny a auto (Jeep Grand Cherokee) przyjechało do EU rok temu. Dane techniczne biorę z instrukcji pojazdu, ja rozumiem że w EU możemy mieć to trochę inaczej liczone, ale chyba nie 1,5t mniej
  7. Wiem że mamy tutaj kilku diagnostów więc może mi ktoś podpowie : jak zabrać się do zmiany masy przyczepy (pozycja O1) która moim zdaniem jest zaniżona w stosunku do tego co być powinno? Auto z USA, wygląda na to że przy pierwszym przeglądzie ktoś na pałę odjął wartości z tabliczki i wpisał 2000kg, według instrukcji z USA powinno być 3200 kg. Jest szansa poprawić to na zwykłej stacji przy okazji przeglądu czy trzeba organizować jakieś wyciągi z homologacji itd?
  8. Ja do jazdy na codzień wybrałem xdrive, 250 kucy w RWD oznacza problemy z trakcją nie tylko w zimie ale i na mokro.
  9. Tak, są tylko skrętne i nic poza tym, nawet w połączeniu z asystentem świateł drogowych Faktycznie, dopiero doczytałem. Nieźle golą- w tej samej cenie były prawdziwe adaptacyjne w modelu F3X.
  10. Jesteś pewien? W konfiguratorze są opisane jako adaptacyjne więc powinny to mieć.
  11. Zobacz czy nie da się doczepić dojazdówki pod zbiornikiem, ewentualnie przenieść zapas na tył, jak w terenówkach.
  12. To raczej nie kwestia płynu tylko w zimie, ze względu na rozszerzalność cieplną ma gdzieś wyciek który uszczelnia się gdy silnik dostanie temperatury, w lato temperatura nie spada nigdy tak nisko i nieszelność jest mniejsza. Trzeba napompować układ chłodzenia i szukać wycieku.
  13. A jak to się ma to wyniku Marzec 2019? W PL akurat wtedy był największy dół i panika, teraz będą mega wzrosty ale jak porównasz do 2019 to już szału nie ma.
  14. Właśnie o tym mówię - najtańsze wersje Granda albo Cherokee i mogłeś od razu jechać w całkiem wymagający teren. Teraz żeby pojechać w teren musisz kupować specjalną wersję...
  15. Świat staje na głowie, stare modele były po prostu terenowe po wyjechaniu z salonu, teraz trzeba kupić specjalną wersję.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.