Jump to content

Piotrus

użytkownik
  • Content Count

    4896
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    9d 23h 18m 11s

Community Reputation

406 Przezacny kompan

About Piotrus

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Legionowo
  • Zainteresowania
    Motocykle, fotografia, modelarstwo

Recent Profile Visitors

1538 profile views
  1. W tym wątku to najwięcej o tym jakie ASO jest złe twierdzi osoba która tam nie jeździ. Ciekawe co byś z zrobił gdyby Twój ulubiony warsztat nagle dostał autoryzację z jakiejś marki. Rozumiem że z automatu go wtedy omijasz bo to ASO? Szanuję taką postawę.
  2. Ja bym spojrzał na C-klase W203. Naprawdę super jedzie się tym na autostradzie, jest bdb wyciszony i będzie mieścił się w budżecie.
  3. Ja bym jeszcze sprawdził czy na miejscu docelowym nie ma jakiegoś Umweltzone, bo to może wyeliminować te wszystkie pełnoletnie diesle które są proponowane.
  4. Jeśli auto jest nowe, a raczej ma <6 miesięcy i <6000km a do tego kupujesz jako osoba fizyczna, to nie masz zwolnienia z VAT i płacisz go w PL.
  5. Rozsądna cena, faktycznie nie warto kombinować. W BMW pakiet mocy Mperformance do 4 cyl to jakieś 6-7 koła plus montaż, przy czym zawiera inny IC.
  6. Ten argument właśnie mnie przekonał żeby się zainteresować taką opcją wypoczynku, nawet jeśli będzie to tylko 50% to jest to akceptowalne. Sam pomysł z kupnem przyczepy powstał gdy podjęliśmy z żoną decyzję żeby reanimować działkę na mazurach. Zamiast zakupu holendra chcę tam wstawić na 1 miesiąc wakacji przyczepę tylko na czas pobytu. Przy okazji, jak mi się temat spodoba, to dojdą jakieś podróże po PL w ramach długich weekendów a w przyszłości nawet wyjazd do CRO albo IT. Jak czar pryśnie to ją sprzedam i odzyskam część kasy.
  7. Ile kosztowała taka modyfikacja?
  8. Z tego co widziałem, to w oryginale jest tam zawór który sam odcina dopływ wody jak zbiornik zostanie napełniony, da się coś takiego później doposażyć? Wolałbym nie latać co chwila do kranu, z drugiej strony to kolejne kilka stówek w kieszeni W ogóle temat doposażeń to kolejna zagwozdka - uparłem się że buda powinna mieć ogrzewanie COMBI 4E, niestety te układy które mi podchodzą mają zwykły piecyk S3004 - da się to w miarę prosto podmienić?
  9. Ale ten sam problem miałbyś przy modyfikacji softu w sterowniku, więc właściwie to jest dyskusja akademicka Ja wybrałem box'a z prostego powodu, za często zmieniam auta żeby w każdym robić soft.
  10. Poszukaj jakieś Becker'a
  11. Problem w tym że nigdy tego nie robiłeś więc nie wiesz jaka to komplikacja, ale z góry zakładasz że to jakiś kosmos. W moim aucie zajmuje to max 5 minut, zawsze mam ze sobą zestaw narzędzi (mały śrubokręt żeby rozpiąć wtyczki plus nożyk do trytytek), jakoś jestem w stanie to przeżyć 2x do roku. Oczywiście jakbym to miał robić w deszczu, na autostradzie na pasie awaryjnym to faktycznie będzie to niedogodne...
  12. No właśnie, czy poza tym że buda nie ma wyposażenia plus meble wyglądają topornie, sama skorupa technologicznie różni się np. od Knausa ? Skąd te oszczędności na cenie ?
  13. Właśnie próbuję przez to przebrnąć. Problem w tym że strony są projektowane pod Niemca, dla którego największą ekstrawagancją jest zamówienie przyczepy fax'em. Tylko Hobby ma konfigurator, w reszcie trzeba liczyć na kalkulatorze, wtf ?? Weisenberg chyba odpada - nie można zamówić podpięcia pod stałą wodę, aż mi się nie chce wierzyć że tego nie robią.
  14. 2+2 Co do marki to Weisenberg to taki Knaus dla biedaka, w Knausie jest nawet analogiczny model Sudwind 500qdk. Najgorzej że teraz jest taki okres że ciężko coś pomacać u dealera, wszystko sprzedane, producenci podobno nie nadążają z produkcją i ciekawe sprzęty zchodzą na pniu.
  15. Wcześniej patrzyłem na Hobby, ale na starcie są droższe plus sama buda jest cięższa, przynajmniej w papierach. Być może ze względu na std wyposażenie które tutaj trzeba dorzucić. Im dłużej oglądam cenniki tym bardziej dochodzę do wniosku że to bardzo droga forma wypoczynku, także niestety trzeba będzie szukać kompromisu. Co do DMC to za 500 eur jest zmiana na 1600/1700 i w to rozwiąże problem ładowności.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.