Skocz do zawartości

grzela

użytkownik
  • Liczba zawartości

    366
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana grzela w dniu 15 Września 2017

Użytkownicy przyznają grzela punkty reputacji!

6 obserwujących

O grzela

  • Urodziny 28.02.1980

Retained

  • pan pogoda

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak

Profile Information

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Poznan
  • Zainteresowania
    Urbex
  • Samochód
    brak
  • Motocykl
    Brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

grzela's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

170

Reputacja

  1. grzela

    Rozkodowanie VIN

    W0L000038T7523042 jesli mozna prosic
  2. problem zniknał nowy altek ladowanie mial ponad 16V im szybsze obroty tym wartosci wzrastaly na maxa ! teraz jest mniej wiecej stale na poziomie 14,5 do 14,7 bez wzgledu na szybkosc obrotow
  3. dzis ponad 4 godziny szperalem ale niczego nie znalazlem . podaje objaw ktory wystepuje jak chce i kiedy chce nie ma reguły , odpalam autko na wolnych obrotach jest wsio si , dodaje gazu i opadaja wszystkie wskazowki na zegarach , paliwo , temp + załacza sie kontrolka abs .... wymienilem bezpiecznik 22 z dobrego na dobry ( gdzies czytalem ze czasem to pomaga ) , niestety objaw dalej wystepuje , gdy wskazowki opadaja wyglada to tak jakby auto dostawalo wiecej prądu jasniej wsio swieci , ustepuje ten objaw gdy auto troche pojezdzi i dalej jest ok , nie swieci sie problem ladowania akumulatora . czyzby gdzies masa ?? dokrecalem na klemach wsio , izolowalem na nowo tam gdzie byla stara izolacja , ogolnie pol dnia roboty i nic ...... a moze to wina altka ?
  4. Nie dawno kupilem opla Vectre B 96 rocznik 1,7 DT ISUZU , nakulane ponad 300 tys . Podejrzewam ze EGR może być nieźle zasyfiony i jeżdżę na otwartym - to mój domysł Objawy po postoju 2 dniowym odpala na 3 razy , jak sie jezdzi codziennie na strzala po odpaleniu czarna chmura , mało mocy w dolnych partiach obr kopci na czarno , a jak mocno depne to czarno za mna . Nieznam historii tego auta , silnik kondycyjnie mial usuniety przezemnie wyciek oleju z pod michy i zimmering z poloski bo tez cieklo . No i mam pytanie czy domowym sposobem jestem w stanie go wyczyscic , nie mam sprezonego powietrza , i jak sprawdzic bez montazu czy przyniesie to efekt , jesli nie to czy moge calkowicie zaslepic , czy lepiej z mała dziurką ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.