Jump to content

Ayot

użytkownik
  • Content Count

    1380
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1m 51s

About Ayot

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling

Recent Profile Visitors

898 profile views
  1. Ayot

    OIVJCR

    Wszystkiego Najlepszego!

    AJ

  2. Ayot

    Szok autostradowy

    6.9 miałem jeżdżąc po Szwajcarii trzylitrowym, dziewięcioletnim dieslem. Przez tydzień.
  3. Nie można raz w miesiącu. Nie koszt a limit. Rabatów nie ma. Bo i za co?
  4. Orlen Mikroflota: http://tinyurl.com/hdx2lca
  5. Ayot

    Saab do oceny

    Do Opli nie używano silników Saab'a B204. Jak ktoś podłubał, to mógł sobie zaaplikować taki wynalazek. Razem z zawieszeniem etc. Pozostaje tylko pytanie: po co? Oczywiście nie wykluczam, że może się komuś bardziej Opel niż Saab podobać...
  6. Ayot

    Saab do oceny

    Po 65 latach. Czas jest względny.
  7. Ayot

    Saab do oceny

    9-5 Aero jeżdziłem piętnaście lat temu. A pamiętać tych wszystkich detali nie miałem nigdy zamiaru.
  8. Ayot

    Saab do oceny

    Uważam, że do tego silnika (jeśli dobrze pamiętam B235) pakowanie gazu to zbrodnia. Nie tylko z powodów ideologicznych (lubię Saab'y i nie cierpię gazu), ale również dlatego, że te silniki mocno się nagrzewały. Poza wszystkim, to kotłuje, zapewne, ok. 16-18 litrów gazu na 100km w mieście (na benzynie, po mieście nie udawało mi się zejść poniżej 11.5-12.5 litra). Autor ogłoszenia, celowo lub z niewiedzy, wprowadza w błąd. AERO to były seryjne samochody z turbiną GT17 o podniesionym doładowaniu (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 0.9 bar). Zawieszenie było identyczne jak w dwulitrówkach (na nieco większych amortyzatorach), tarcze hamulcowe też nieco większe (288mm albo 305 mm - skleroza nie boli). Generalnie, to bardzo udany samochód. Jeśli nie był bity, to stan całkowicie ocynkowanego nadwozia nie powinien być problemem. Ale... tani w utrzymaniu to on nie będzie...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.