Skocz do zawartości

Ayot

użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 552
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling

Ostatnie wizyty

1 678 wyświetleń profilu

Ayot's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

346

Reputacja

  1. Ayot

    OIVJCR

    Wszystkiego Najlepszego!

    AJ

  2. Nie można raz w miesiącu. Nie koszt a limit. Rabatów nie ma. Bo i za co?
  3. Orlen Mikroflota: http://tinyurl.com/hdx2lca
  4. Ayot

    Saab do oceny

    Do Opli nie używano silników Saab'a B204. Jak ktoś podłubał, to mógł sobie zaaplikować taki wynalazek. Razem z zawieszeniem etc. Pozostaje tylko pytanie: po co? Oczywiście nie wykluczam, że może się komuś bardziej Opel niż Saab podobać...
  5. Ayot

    Saab do oceny

    Po 65 latach. Czas jest względny.
  6. Ayot

    Saab do oceny

    9-5 Aero jeżdziłem piętnaście lat temu. A pamiętać tych wszystkich detali nie miałem nigdy zamiaru.
  7. Ayot

    Saab do oceny

    Uważam, że do tego silnika (jeśli dobrze pamiętam B235) pakowanie gazu to zbrodnia. Nie tylko z powodów ideologicznych (lubię Saab'y i nie cierpię gazu), ale również dlatego, że te silniki mocno się nagrzewały. Poza wszystkim, to kotłuje, zapewne, ok. 16-18 litrów gazu na 100km w mieście (na benzynie, po mieście nie udawało mi się zejść poniżej 11.5-12.5 litra). Autor ogłoszenia, celowo lub z niewiedzy, wprowadza w błąd. AERO to były seryjne samochody z turbiną GT17 o podniesionym doładowaniu (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 0.9 bar). Zawieszenie było identyczne jak w dwulitrówkach (na nieco większych amortyzatorach), tarcze hamulcowe też nieco większe (288mm albo 305 mm - skleroza nie boli). Generalnie, to bardzo udany samochód. Jeśli nie był bity, to stan całkowicie ocynkowanego nadwozia nie powinien być problemem. Ale... tani w utrzymaniu to on nie będzie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.