-
Liczba zawartości
3 552 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ayot's Achievements
starszy kierowca (13/20)
346
Reputacja
-
Ayot zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Nie można raz w miesiącu. Nie koszt a limit. Rabatów nie ma. Bo i za co?
-
Orlen Mikroflota: http://tinyurl.com/hdx2lca
-
Do Opli nie używano silników Saab'a B204. Jak ktoś podłubał, to mógł sobie zaaplikować taki wynalazek. Razem z zawieszeniem etc. Pozostaje tylko pytanie: po co? Oczywiście nie wykluczam, że może się komuś bardziej Opel niż Saab podobać...
-
Po 65 latach. Czas jest względny.
-
9-5 Aero jeżdziłem piętnaście lat temu. A pamiętać tych wszystkich detali nie miałem nigdy zamiaru.
-
Uważam, że do tego silnika (jeśli dobrze pamiętam B235) pakowanie gazu to zbrodnia. Nie tylko z powodów ideologicznych (lubię Saab'y i nie cierpię gazu), ale również dlatego, że te silniki mocno się nagrzewały. Poza wszystkim, to kotłuje, zapewne, ok. 16-18 litrów gazu na 100km w mieście (na benzynie, po mieście nie udawało mi się zejść poniżej 11.5-12.5 litra). Autor ogłoszenia, celowo lub z niewiedzy, wprowadza w błąd. AERO to były seryjne samochody z turbiną GT17 o podniesionym doładowaniu (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 0.9 bar). Zawieszenie było identyczne jak w dwulitrówkach (na nieco większych amortyzatorach), tarcze hamulcowe też nieco większe (288mm albo 305 mm - skleroza nie boli). Generalnie, to bardzo udany samochód. Jeśli nie był bity, to stan całkowicie ocynkowanego nadwozia nie powinien być problemem. Ale... tani w utrzymaniu to on nie będzie...