Jump to content

Sheckley

użytkownik
  • Posts

    88
  • Joined

  • Last visited

About Sheckley

  • Birthday 04/01/1983

Profile Information

  • Name
    Maciek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Samochody a cóż by innego
  • Car
    206cc 1.6 807 2,2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Sheckley's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/19)

11

Reputation

  1. Oczywiście przy zwykłym leasingu niema to żadnego znaczenia. Dlatego pisałem o umowach z limitami kilometrów. Tu jest jednak strata kasy dla firmy jeśli użytkownik nie zapłacił za nadmiarowe kilometry. Ale to tylko moje gdybanie.
  2. No to akurat znamy innych użytkowników Znam paru z JDG którym wiem żeby się chciało. Co do tego jak to się nie wypowiem bo moja wiedza w tym temacie się zamknęła na rocznikach do 2010. J.w.
  3. A czy nie dotyczy to głównie umów z limitami kilometrów ? Żeby utrudnić trochę skręcanie licznika.
  4. W 1.1 spi i 1.2 8v na osprzęcie 75 da się od góry po zrzuceniu kolektora.
  5. Bo i sprawuję się bardzo fajnie. Sam silnik nie jest zbyt problematyczny za to jego oprzyrządowanie to inna sprawa, padające przepustnice (tylko w oryginale ok 1000), wariator (tylko w oryginale 1200 plus zawór sterujący 600) cewka (dobrego producenta dosyć drogie ok 600 chińczyki wątpliwej jakości ok 200-300). Dodatkowo pojawiają się problemy z dostępnością niektórych części (np tłumiki). Z zalet to że silnik ma sporo części wspólnych z popularnym 2.0 136 od PSA. Mam 807 2.2 noPB z 2003 roku, kupiony przy przebiegu ok 240 tyś teraz ma ponad 300. Samochód od prawie nowości śmiga na gazie i dopiero niedawno zaczęły się jakieś problemy z poborem oleju. W większości zgadzam się z opiniami kolegów powyżej za wyjątkiem korozji, niestety gniją progi z dodatkowych wad to jakość tapicerki w środku, niestety potrafi się rozklejać.
  6. Mam 807 z 2003 2.2 benzynę z krajowego salonu prawie od początku na LPG. Kupiona przeze mnie przy przebiegu 230 tyś w 2016. Przebieg prawie 300 tyś i mimo że mój egzemplarz był mocno zmęczony to samochód polecam . Wygodny na długie trasy, pakowny, przestrzeń łatwa do modyfikacji, przyjemne wyposażenie. Na 70 tyś przebiegu zrobiłem wachacze, amorki tył, końcówki drążków, sprzęgło klimatyzacji, tarcze klocki przód i poduszkę pod skrzynią. Części były śmieszne tanie i całość wyniosła 2,5- 3 tyś. (rozłożone na 3 lata użytkowania). Niestety trochę gorzej wypada silnik i jego osprzęt, dwie cewki (drogie w porównaniu np do 2.0) i przepustnica(jest cholernie droga i padają nagminnie) , cieknący wariator (póki co nie ruszam). Jedyna zaleta tego silnika to że całkiem przyjemnie się odpycha. Odnośnie korozji to u mnie poleciały progi, ale widać że coś przy nich było dłubane wcześniej.
  7. Raczej pechowi mechanicy i kolejny dowód że w dzisiejszych czasach remont silnika to coś czego się nie robi.
  8. W punto II jest inne (większość obecnie dostępnych na allegro). Punto I /Barchetta trzeba nawiercić otwór i poklepać parę rzeczy młotkiem. Wymieniałem miesiąc temu u siebie i nie jestem do końca przekonany czy było warto. Jeśli będzie kolega szukał to polecałbym brać takie od Barchetty, jest szansa że będzie najmłodsze (produkcja do 2005) i powinno być zawsze z pompą o większej średnicy (montowana także w punto GT).
  9. Witam W mojej 807ce padła cewka kompresora (oporność na niej wychodzi 500 ohmów). Czy warto wymieniać samą cewkę czy lepiej cały zestaw sprzęgiełka? Pozdrawiam
  10. > Czy tlumik koncowy do coupe jest taki sam jak do hatchbacka, sedana...? Czy faktycznie musi to być > dedykowany do coupe? > Motor X18XE1, a fura z kwietnia 2000. Z tego co mi wiadomo (wymieniałem w swojej dwa razy) to są inne.
  11. > Kupiłem filtr odwadniacz w motoryzacyjnym na pierwszy montaż hella behr za 80zł. Witam Ale to chyba do SC ? Taki ?
  12. Witam W swoim bolidzie musiałem niestety inaczej poprowadzić przewód gazowy co wymusiło na mnie zastosowanie kolanka. Fotka przedstawia jak to wygląda: Teraz pytanko, czy są jakieś niebezpieczeństwa związane z takim rozwiązaniem ? Jakaś utrata mocy?
  13. > Witam wszystkich! > Mam pytanko odnośnie zawieszenia do cc sporting, które polecacie BILSTEINA B4 czy KYB EXCEL G > Pozdrawiam. Poprzednio miałem B4 teraz Excel G na sprężynie sportingowej (SC). Według mnie B4 było twardsze, na KYB jakiś taki miękki pływający się samochód zrobił :/
  14. > Witam. Obecnie posiadam w moim Sejku jakieś CA. Jego parametry: > - głośniki w kokpicie przednim (nie wiem jak je wyjąć i spr. model) > - tylne głośniki na półce:http://www.ebay.pl/itm/HAUT-PARLEUR-JVC-300-160014-01-6-OHM-/271043455579 > -radio:http://allegro.pl/radio-samochodowe-overmax-ov-cr417-usb-aux-wwa-fv-i4175300759.html > Lecz niestety efekt dźwięku jest kiepski. :/ Czytałem trochę o tym i znalazłem pojęcia takiej jak : > głośniki dwudrożne itp, zestaw odseparowany, ale jestem w tym zielony totalnie :/ > Zależy mi na tym aby dźwięk były czysty a bass głęboki i ważne by nie charczał. Co do radia ? Może > być na cd mp3, usb, sd. Obojętnie Z góry dziękuję za pomoc. Witam Jest jeszcze rozwiązanie pośrednie, założyć głośniczki w tylne boczki zamiast półki (dla mnie głośniki w półce to straszne dziadostwo). Spokojnie 160 się zmieszczą, nie wiem jak z 6x9. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.