Jump to content

Sheckley

użytkownik
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 19h 38m 4s

About Sheckley

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 04/01/1983

Profile Information

  • Name
    Maciek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Samochody a cóż by innego
  • Car
    SC 1,2 807 2,2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam 807 z 2003 2.2 benzynę z krajowego salonu prawie od początku na LPG. Kupiona przeze mnie przy przebiegu 230 tyś w 2016. Przebieg prawie 300 tyś i mimo że mój egzemplarz był mocno zmęczony to samochód polecam 🙂. Wygodny na długie trasy, pakowny, przestrzeń łatwa do modyfikacji, przyjemne wyposażenie. Na 70 tyś przebiegu zrobiłem wachacze, amorki tył, końcówki drążków, sprzęgło klimatyzacji, tarcze klocki przód i poduszkę pod skrzynią. Części były śmieszne tanie i całość wyniosła 2,5- 3 tyś. (rozłożone na 3 lata użytkowania). Niestety trochę gorzej wypada silnik i jego osprzęt, dwie cewki (drogie w porównaniu np do 2.0) i przepustnica(jest cholernie droga i padają nagminnie) , cieknący wariator (póki co nie ruszam). Jedyna zaleta tego silnika to że całkiem przyjemnie się odpycha. Odnośnie korozji to u mnie poleciały progi, ale widać że coś przy nich było dłubane wcześniej.
  2. Raczej pechowi mechanicy i kolejny dowód że w dzisiejszych czasach remont silnika to coś czego się nie robi.
  3. W punto II jest inne (większość obecnie dostępnych na allegro). Punto I /Barchetta trzeba nawiercić otwór i poklepać parę rzeczy młotkiem. Wymieniałem miesiąc temu u siebie i nie jestem do końca przekonany czy było warto. Jeśli będzie kolega szukał to polecałbym brać takie od Barchetty, jest szansa że będzie najmłodsze (produkcja do 2005) i powinno być zawsze z pompą o większej średnicy (montowana także w punto GT).
  4. Witam W mojej 807ce padła cewka kompresora (oporność na niej wychodzi 500 ohmów). Czy warto wymieniać samą cewkę czy lepiej cały zestaw sprzęgiełka? Pozdrawiam
  5. > Czy tlumik koncowy do coupe jest taki sam jak do hatchbacka, sedana...? Czy faktycznie musi to być > dedykowany do coupe? > Motor X18XE1, a fura z kwietnia 2000. Z tego co mi wiadomo (wymieniałem w swojej dwa razy) to są inne.
  6. > Kupiłem filtr odwadniacz w motoryzacyjnym na pierwszy montaż hella behr za 80zł. Witam Ale to chyba do SC ? Taki ?
  7. Witam W swoim bolidzie musiałem niestety inaczej poprowadzić przewód gazowy co wymusiło na mnie zastosowanie kolanka. Fotka przedstawia jak to wygląda: Teraz pytanko, czy są jakieś niebezpieczeństwa związane z takim rozwiązaniem ? Jakaś utrata mocy?
  8. > Witam wszystkich! > Mam pytanko odnośnie zawieszenia do cc sporting, które polecacie BILSTEINA B4 czy KYB EXCEL G > Pozdrawiam. Poprzednio miałem B4 teraz Excel G na sprężynie sportingowej (SC). Według mnie B4 było twardsze, na KYB jakiś taki miękki pływający się samochód zrobił :/
  9. > Witam. Obecnie posiadam w moim Sejku jakieś CA. Jego parametry: > - głośniki w kokpicie przednim (nie wiem jak je wyjąć i spr. model) > - tylne głośniki na półce:http://www.ebay.pl/itm/HAUT-PARLEUR-JVC-300-160014-01-6-OHM-/271043455579 > -radio:http://allegro.pl/radio-samochodowe-overmax-ov-cr417-usb-aux-wwa-fv-i4175300759.html > Lecz niestety efekt dźwięku jest kiepski. :/ Czytałem trochę o tym i znalazłem pojęcia takiej jak : > głośniki dwudrożne itp, zestaw odseparowany, ale jestem w tym zielony totalnie :/ > Zależy mi na tym aby dźwięk były czysty a bass głęboki i ważne by nie charczał. Co do radia ? Może > być na cd mp3, usb, sd. Obojętnie Z góry dziękuję za pomoc. Witam Jest jeszcze rozwiązanie pośrednie, założyć głośniczki w tylne boczki zamiast półki (dla mnie głośniki w półce to straszne dziadostwo). Spokojnie 160 się zmieszczą, nie wiem jak z 6x9. Pozdrawiam
  10. > o tych wymiarach ? Wymiary nie są aż takie duże, jeżeli jest to wysokie na 4 cm to po połączeniu dwóch połówek nie może to obejmować średnicy większej jak 3-4 cm. Widziałem właśnie taki kształt na jakiejś półosi ale nie pamiętam co to było. Najbliżej to wygląda na Forda Escorta
  11. > Witam, > Podczas odjazdu z miejsca parkowania (tylko ja tam parkuję) znalazłem pod samochodem: > Zaniepokojony wjechałem na kanał i nie zauważyłem żadnych braków pod podwoziem. > Może ktoś podrzucił część. Co to może być ? Wygląda jak od ciężarówki a nie opelka A nie będzie to ciężarek z długiej półosi ? Pozdrawiam
  12. > Obecnie jest pod pasem przednim przed skrzynią, ale tam chcę zamontować chłodnicę do klimy i trzeba > go gdzieś przenieść bo nie ma tam miejsca na obydwie rzeczy. Ma ktoś jakieś foty?? Można trochę wyżej o tak:
  13. > To radio nie odtwarza plików mp3 niestety, ale nadrabia lepszą (niż seryjne VDO CDR500) jakością > dźwięku, współpracuje z oryginalnym wyświetlaczem oraz sterowaniem z kierownicy. Czasem > trafiają się na allegro, rozpiętość cenowa od 80zł do 300zł, często (choć radio i tak rzadko > gości na aukcjach) nieznający się sprzedawcy oferują to radio jako zepsute z uszkodzonym > wyświetlaczem, mimo że to radio nie ma żadnego wyświetlacza > Sam poluję na to radyjko, było do kupienia za 250zł ale nie kupiłem go, bo wiem że można kupić je > taniej. > A skoro wątek zszedł na temat tego radia to zapytam jeszcze, czy wiecie jakie jeszcze radia > współpracowały z Oplem? Poza oczywiście wszystkimi seryjnymi. Witam Najbardziej wypasione radyjko jakie działało z kierownicą, wyświetlaczem i innymi wszystkimi bajerami jak fabryczne było vdo cd2604mp3x: Wygląda strasznie tandetnie miewa problemy z nowszymi mp3kami, ale ogólnie działa bardzo fajnie. Dodatkowo ma jeszcze takie bajery jak woltomierz, prosty komputer pokładowy ,predkośc maks, średnia dystans, możliwość podłączenia czujnika temperatury, czytnik kart SD. Bywa do dorwania na allegro od ok 150 do 450 zł . Pozdrawiam
  14. Witam przyszła pora na zmianę kącika z Forda na Opla Witam wszystkich i pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.