Skocz do zawartości

nonmaximus

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

8 obserwujących

Retained

  • Albertini deflori vibretti

Profile Information

  • Lokalizacja
    nad Wisłą

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

nonmaximus's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > Wiesz benzyna staniała ale nie aż tak, żeby 18latek sam zalał 740... A to już niech się "ociec" martwi
  2. > Myślę ze za taką kase to jedynie ulepy do remontu ! > jakiś tekst Masz rację...
  3. Heloł, Znajomego syn kończy 18 lat i robi prawko. Rodzic chce mu kupić auto. Myśleli o jakimś Volvo. Budżet mały bo 4 k PLN - da się za to kupić jakieś jeżdżące 740? Słyszeliście ostatnio coś o jakiś tanich jeździdłach?
  4. > Czy korzystanie z trybu W w warunkach dobrej przyczepnosci jest niewskazane? Diesel pod maska. Jak w większości automatów I jak w większości automatów są ludzie, którzy twierdzą, że taki tryb to oszczędność (bo rusza z 2, wcześniej zmienia biegi) i jeżdżą tak nawet latem Jak będziesz normalnie użytkował i masz sprawną skrzynię, to nie powinieneś jej jakoś dramatycznie szybko ukatrupić ;-)
  5. > Jak dla mnie ładny kawałek fury ! +1
  6. > Doopa tam do mojego nie wejdą Volvo produkuje też samochody kompaktowe
  7. > Pochwal się jakie i za ile Nie ma się czym chwalić Seryjne 16" z Nokian WR D3 za 3750 za komplet. Normalnie sama felga kosztuje 1168
  8. Przy okazji wyboru obuwia zimowego zastanawiałem się nad zakupem felg aftermarketowych. Ale dobra promocja na koła zimowe w Volvo przekonała mnie do zamówienia oryginalnych alufelg Volvo (ciekawe skąd będą )
  9. > a jak spalanie przy 120, 160km/h? 1. 6-7 2. 8-9,5
  10. > No i narobiłeś smaka, a ja ciągle im więcej ładuję w swojego tym mniej mi się opłaca go sprzedać i > kupić nowego. Zostaw w rozliczeniu, jak wezmą > W środę jadę na rozrząd i co najmniej 900zł zostawię. (co ciekawe w ASO Volvo > wychodzi taniej niż w zwykłych warsztatach ) Tak bywa. Czasami np. VW robiło takie promocje na serwis, że jeździłem do Piaseczna robić geometrię w golfie w ASO, bo było taniej niż "u Pana Mietka"
  11. > Jak z wyciszeniem czy rzeczywiście nadmiernie trzeszczy wnętrze i jak te 150 koni w benzynie sobie > radzą w rzeczywistości. W przypadku V50tek akurat utarło się, że 2litrowe Diesle jak na marne > 136 koni wykazują całkiem solidną żwawość. Czy w 150konnej benzynie nie jest odwrotnie?? Wyciszenie lepsze niż w większości aut o klasę wyżej. U mnie w E klasie było głośniej (choć dwa garnki więcej hałasowały ). Po 10 kkm w środku nic nie puka, nie stuka - jeździ i wygląda jak nowy Ten 150 konny ecoboost jest super - jak się nie ciśnie to oszczędny, a jak trzeba to można co wiadomo okupione jest wyższymi cyferkami przy dystrybutorze Ale ogólnie, póki co - odpukać w niemalowane, bardzo fajny silniczek Co do osiągów nie można narzekać. 6 biegowy manual ma przy 150 KM katalogowo (i faktycznie raczej też, choć nigdy mi się nie chciało jakoś profi tego mierzyć) 8,8 s do 100 kmh. Ponoć zmiana ze 150 na 180 KM jest prosta jak zmiana oleju. Pożyjemy, gwarancja się skończy, to się dłubnie
  12. > Przydałoby się, żeby ktoś wreszcie tutaj go kupił i zdawał na bieżąco relacje. Co Cię interesuje?
  13. > A taki radar jak w Volvo świetna sprawa Początki były trudne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.