Skocz do zawartości

vaz2110

użytkownik
  • Liczba zawartości

    855
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Samochód
    Honda

Ostatnie wizyty

1 805 wyświetleń profilu

vaz2110's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

53

Reputacja

  1. Elektroda Wydaje mi się, że trochę kondensatu z tego syfonu będzie wypychane przez powietrze w momencie zamykania drzwi w lodówce. Gdyby nie było folii i o-ringu kondensat byłby wychlapywany
  2. W zeszłorocznych modelach K7 nie było mosiężnej głowicy pompy, była dostępna w urządzeniach profesjonalnych- szarej serii. Może w tym roku coś się zmieniło.
  3. Włoska firma; myjki polecane np. na forach detailingowych. W dobrych cenach można kupić myjki np. z silnikiem indukcyjnym czy mosiężną głowicą pompy, która np. w Karcherze K7 jest niedostępna.
  4. Mam taki firmy Łucznik, z pamięcią i blokadą, nie sprawia problemów. Zamontowałem go na wkrętach posmarowanych klejem anaerobowym więc się nie luzuje w miejscu montażu. Dodatkowo dałem diodę Schottky na jego styki, żeby otwierający impuls elektryczny nie wracał na urządzenie do którego jest podłączony. Jedyne co robię przy nim to raz czy dwa razy w roku daję trochę smaru łożyskowego na miejsce styku elektrozaczepu i języka zamka żeby furka miękko się zamykała.
  5. vaz2110

    akumulatory jenox

    Mam podobne spostrzeżenia, w szczególności, że mam podobny fabryczny akumulator EFB- Varta 60Ah ale z prądem rozruchowym 450A (EN) i tester Konnwei. Po 5 latach eksploatacji tester pokazuje SOH 100%- dobry-doładuj, napięcie spoczynkowe 12,32V, przy rozruchu znaczny spadek- do 7,9V Akumulator regularnie doładowuję, z dużym naciskiem na długi tryb ładowania małym prądem po ładowaniu zasadniczym, żeby akumulator odsiarczać. Już po kilku dniach jazdy zawsze bez SS (AS), napięcie na akumulatorze z około 12,6V spada do około 12,1V i takie się utrzymuje.
  6. Podaj więc jakie to są wartości światłości i strumienia świetlnego np. dla reflektora adaptacyjnego
  7. Chodzi o samą wartość górnej granicy, w szczególności, że dotyczy to źródła światła emitującego strumień świetlny w jednym kierunku a nie sferycznie
  8. wcześniej LED stopniowo traci nominalny strumień świetlny. Ciekawy artykuł
  9. Skoro wartość maksymalnej światłości wszystkich świateł drogowych wg obowiązującej dziurawej dyrektywy unijnej nie może przekraczać 430 000 cd, to producenci oświetlenia samochodowego wykorzystali to. Dyrektywa ta nie określa jaki procent strumienia świetlnego ma pozostać na drodze a ile się odbić np. od mokrej nawierzchni drogi czy ile ma trwać zjawisko olśnienia po wzrokowym kontakcie z takim źródłem światła. Nie pokusili się o to. A fizyki i fizjologii się nie oszuka. Mają podobno wejść nowe przepisy w tym zakresie.
  10. Podłączyłem styk masowy do obudowy, dmuchawa działa. Dziękuję
  11. To się chyba wyjaśniło Zmierzyłem rezystancję między stykiem + i - oraz między obudową a stykiem + i - przy haczyku dotykającym obudowy. Wszędzie wychodzi około 1 Ohm. Skoro teraz silnik działa bez minusa na obudowie to przyłożenie minusa na obudowę nie powinno nic złego zrobić w instalacji elektrycznej samochodu. Zastanawiam się więc co daje masa na obudowie silnika z magnesem stałym bo chyba tak fabrycznie w tym silniku było
  12. Wszystko działa jak należy. Zastanawiam się jednak po co producent tego silnika zastosował ten haczyk przy styku masowym i specjalną wypustkę do niego na obudowie. Może żeby na szczotkach nie iskrzyło? Aż się prosi żeby był dogięty do obudowy silnika. I tak w pewnym momencie zrobiłem tyle, że pojawiło się też wtedy przejście między stykiem dodatnim silnika i jego obudową. I to mnie zaskoczyło. Nie wiem jak jest realizowane takie połączenie.
  13. To jest detal niedostępny wzrokowo na nowej dmuchawie. Są filmy z demontażu tych silników ale również nie widać jak to ma być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.