Skocz do zawartości

KeyaR

użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 014
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Imię
    Romek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Opole
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Samochód
    Focus i Fiesta

Ostatnie wizyty

1 885 wyświetleń profilu

KeyaR's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

56

Reputacja

  1. KeyaR

    Junak

    Mam Junaka m12 Vintage (troszeczkę się różni od tego ze zdjęcia, ale bardzo niewiele). Fajne jeździdło, do 90 km/h (jakieś 80 wg GPS) licznikowych odpycha się całkiem fajnie, więcej to już gorzej...na jazdę wokół komina może być, do turystyki motocyklowej do 100km też da radę, ale to albo samemu albo w grupie takich samych - z szybszymi będzie ciężko. Wiele osób traktuje takie moto jako sprawdzenie -zajawkę czy warto robić A. Części w miarę tanie, 12kkm dla tego silnika to nie jest jakiś wyczyn, jak był dbany...Ja jakbym wcześniej wiedział o L5e, to celowałbym w Piaggio MP3 500ccm, bo A raczej robił nie będę...
  2. Tak w Focus mk2, jeden pasek padł, tak ok. 1 cm brakowało...uzupełniłem tą pastą i jak ostatnio widziałem auto, to działał
  3. Pierwsza naprawa klejem z pędzelkiem. Działało krótko a klej okazał się słaby. Później kupiłem taki i ten daje radę...drogi, ale u mnie się sprawdził...
  4. Ja nie tylko słyszałem...ja nawet wypalałem z kostki betonowej. Trzeba ostrożnie i z wyczuciem, ale działa...
  5. NGK zdaje się nr 45 do Fordziszona pasują...
  6. Potwierdzam to co pisali już przedmówcy...z tą soczewką, to nie tak łatwo - musiałbyś w jednym miejscu mocno polerować...jak bedziesz polerowac całą szybę równomiernie, to soczewki nie zrobisz...
  7. W sumie mogłoby być jak by źle podawał wartości do PCM - mieszanka by szalała...BTW - W Focusach nie było 2 czujników - do kompa i na deskę? To jest w Focusach normalne...odkręcasz korek i głośno zasysa powietrze... Pedał gazu jest elektroniczny - podmiana byłaby łatwa - trzy nakrętki, dobry klucz i złączka i po sprawie... Tu raczej mało prawdopodobne...nie ma nic do szarpania Cała sprawa wygląda jakby zubażało mieszankę. Sprawdź jeszcze kolektor wydechowy, czy nie jest pęknięty - podobno to się w Focusach zdarzało - trzeba sprawdzić całość do plecionki...
  8. A zawór - regulator ciśnienia paliwa ? Właściwie to już chyba wszystko sprawdzone...więc zostaje chyba podmiana kompa (w Fordzie to PCM?)
  9. No to jeszcze czujnik temperatury w dolocie...tyle, że w tym silniku nie występuje... http://u0019.enginetroublecode.com/ford-focus A czujnik temperatury silnika? Najlepiej podejrzeć przez OBD2, bo wskaźnik na liczniku pokazuje prawie 90 stopni już mniej więcej od 60 stopni
  10. Do sprawdzenia kostka (złączka) cewki WN. Te kostki to dosyć dobrze znany problem Focusa - tam jest dosyć wysoka temperatura i blaszki się rozginają, dochodzi do słabego kontaktu i zaczynają się różne dziwne szarpania, a bez porządnego przeglądnięcia tej złączki i podoginania blaszek nic nie widać z zewnątrz. Druga sprawa to licznik - nie zaczyna się przypadkiem temat zimnych lutów? - kontrolki nie zapalając się w losowy sposób? Polecam wątek: o ten
  11. Jako właściciel Focusa MK2 z tym samy silnikiem napiszę tak...mój ma dokładnie tak samo. Po 2 km przestaje i nie pojawia się do ponownego odpalania na zimno. Nie są to zawory. Przy wymianie rozrządu miałem regulowane zawory (nie ma hydrauliki, nie ma płytek...są pełne szklanki o różnych grubościach - regulacja przy wymianie rozrządu bo trzeba zrzucać wałki) i nic to nie dało...dalej klepie. To stukanie to najprawdopodobniej sworznie tłoków...albo tzw. piston slap...Ludzie tak mają i z tym jeżdżą grube kilometry i niewiele da się z tym zrobić...no chyba że remont, ale jak nic innego się nie dzieje to niespecjalnie ma to sens ekonomiczny...
  12. Nigdzie nie podają...tylko wydajność ok. 1000l/h i wysokość podnoszenie ok. 60 m. Na jakimś forum znalazłem, że max. 5 barów, a na Allegro, że ok. 4 atm, ale informacja nie jest sprawdzona.
  13. Pompka membranowa tzw. ruska...brzęczy, ale daje dobre ciśnienie i można podlewać...pompki zanurzeniowe wirnikowe, nie dają ciśnienia. Da się nimi przepompować lub wypompować wodę, ale niespecjalnie podlewać...
  14. Fiesta, Fusion z silnikiem 1.4, można też pójść w Focusa, ale tu już 1.6 i będzie trochę więcej problemów z rudą...za to lepszy nieco komfort.
  15. Czy w Fuzjonach też był problem z zimnymi lutami w licznikach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.