Skocz do zawartości

BaPit

użytkownik
  • Liczba zawartości

    420
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

BaPit's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

12

Reputacja

  1. BaPit

    Jakie cabrio 2+2?

    No i skucha tzw. jebaki-teoretyka. Cośtam gadasz, bo na google Ci wyskoczyło. Cabrio to dodatkowa waga. I giętkość teoretycznie też. Ale jakoś tak dziwnie się złożyło, że moim e46 cabrio przejechało się parę osób z czołówki kojarzącej coś o rajdach i drifcie. I stwierdzili, że prowadzi się to o niebo lepiej od kombi, o niebo lepiej od sedana i lepiej od seryjnego coupe (ok, u mnie mam zmienione amory na Bilsteiny B6 + parę usztywnień). Co do innych uwag - jazda tym z otwartym dachem do 140km/h jest ok. Ale kręcenie bąków przy 40km/h jest jeszcze lepsze. Chcesz to zrobić C70? Ręczny dla stomatologów tego nie wytrzyma... Ocenianie, co ja uważam za fajne auto, jest moją własną sprawą. Jesteś dość ambitny starając się rozgryźć lepiej ode mnie, co ja sądzę o autach... A jak ktoś w Bolognese lubi rozgotowany makaron, to jest to indywidualna sprawa - jedynie mogę pogratulować
  2. BaPit

    Jakie cabrio 2+2?

    Jak jem Bolognese to lubię, jak sos jest idealny, a makaron al dente. Jedno z dwojga nie zagra, to całość traci sens... Jak kupuję cabrio, to ma mi dawać radość z "bycia" cabrio oraz radość z jazdy. Cabrio z FWD to taka kupa w ładnym sreberku. Fajnie wygląda, ale pełnej radości nie da... Jak ktoś nienawidzi BMW z przyczyn niewiadomych, to już prędzej szedłbym w A4 cabrio quattro, najlepiej zwykłe wolnossące V6. Szału nie będzie, ale wstydu też nie...
  3. Każdy ma inną definicję, bo jest to kwestia względna. Dla mnie szybkie oznacza setkę <5 sek., a bardzo szybkie <3 sek. Choć gość z tego Mustanga http://www.zeroto60times.com/fastest-cars-0-60-mph-times/ zamykającego setkę w dwie sekundy pewnie by mnie wyśmiał
  4. BaPit

    Jakie cabrio 2+2?

    Volvo c70 ma napęd na przód. Jeśli auto ma sprawiać radość, taki rodzaj napędu należy z miejsca zdyskwalifikować...
  5. BaPit

    Jakie cabrio 2+2?

    Ujeżdżam tę sztukę https://www.flickr.com/photos/96271181@N06/albums/72157650530137896 . Jest lepiej, niż dobrze. Prowadzi się doskonale, z przyzwoitym R6 nie jest też zawalidrogą, choć wiadomo, że z GT-R'em ani Veyronem ścigać się tym nie da Wyposażenie w tym modelu kładzie konkurencję na łopatki, jednak komfort pod względem miejsca zapewnia głównie pierwszy rząd. W drugim jest ok, jeśli siedzą dorośli - jak wsadzi się foteliki (jak to jest w moim przypadku), robi się ciasnawo. Z rzeczonych powyżej brałbym zadbane e30, ewentualnie e36 - fajnie, że wtedy montowali jeszcze prawdziwe szpery, a nie jakieś elektroniczne dziadostwa. Sugerowałbym benzynę, min. 150Hp, żeby nie było wstydu przed Stefanem Szukałbym czegoś z hardtopem + windshotem. Wtedy robi się z tego praktyczne, fajne auto.
  6. Taaaa. Jasne. Moje auto ma brzmieć i wyglądać, a nie zasuwać. M5 i doładowane M3 to inna liga. Ja sem skromny chłopak
  7. To nie jest zły typ. Też się kiedyś najarałem na barchettę. Ale potem rwała mnie ostra blondi, która miała barchettę i zrozumiałem, że gdybym kupił sobie takie auto, byłbym za bardzo :gay:Dla laski jednak uważam, że to bardzo dobra propozycja :cfaniaczek: Jednak nie dla autora wątku, bo jednak okazało się, że siedzenia z tyłu mogą się przydać...
  8. Spox. Dzięki. Moje to z prawej, bo to z lewej sprzedałem w zeszłym roku. Jak będę w LU, dam znać - nie chcę nic za free, ale taka propozycja świadczy o tym, że z przyjemnością zrobimy browarek (lub lemoniadę, jeśli nie pijesz % : ) ). Mam w LU bliską rodzinę, do której wybieram się zbyt długo i mam nadzieję, że wreszcie nadrobię zaległości Oj, w LU przeżyłem sporo miłych momentów.... Czas tam wrócić
  9. Nie są Każda miła Pani prędzej, czy później zrobi z nich miazgę
  10. Zależy dużo od ET, ale też od średnicy nadkoli/błotników. Giulietta na 18' wygląda moim zdaniem optymalnie. Większe wyglądałyby dziwacznie, mniejsze - jakby ktoś na nich oszczędzał. U mnie w e34 wrzuciłem felgi 17' i proporcjonalnie do średnicy błotników wyglądają podobnie do 20' w Mustangu. Podobnie było z 16' w Polo 6n - wyglądały na sporo większe od 17' w Octavii I. Kiedyś robiono błotniki o mniejszej średnicy, także nawet e30 z 15' wyglądało ok. A dziś i40 na 18' wygląda, jak glut z nosa...
  11. Rozumiem. Też miałem parę fajnych typów na cabrio, jak szukałem, ale u mnie podstawowym kryterium była możliwość zmieszczenia w aucie 4 osób... To może to? http://otomoto.pl/oferta/peugeot-206-cc-cabrio-klimatronic-elektryka-komputer-wersja-roland-garros-zamiana-ID6y7Zlz.html Mi każda zdrowa dziewczyna kojarzy się z francuzem, więc może jest to jakaś opcja...
  12. To prawda, ale wygląda to kuriozalnie. U mnie 20' w Mustangu wygląda tak w sam raz. Da się większe, ale moim zdaniem 19-20' to optymalny rozmiar w tym modelu (19' mam na zimę ). Jeździłem Ceed'em na 18' i koła wydawały się duże. Jak pomyślę o 20' nawet w usportowionym kompakcie (poprzednia Impreza, MPS, ST etc.), to wydaje mi się to przerostem formy nad treścią. Gorsze osiągi, wygląd karykaturalny...
  13. http://otomoto.pl/oferta/ford-ka-1-6i-95km-cabrio-streetka-towarowa-33-ID6y91nx.html
  14. Ależ ten czas leci Normalnie jakby wczoraj to było Rzecz jasna chodziło mi o początek aktualnego stulecia
  15. Bierz XJ-ta V8 z początku 20 wieku. Będzie i prestiż i piękna linia i auto, które za 10 lat będzie kultowe. Jedynie fakt, że moja Pani i tak przymknęła oko na zakup 4-go auta powstrzymuje mnie przed zakupem tego dzieła sztuki... Auto przepiękne. Nie doskonałe, ale mimo to wspaniałe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.