Jump to content

rostex

użytkownik
  • Content Count

    6017
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

403 Przezacny kompan

2 Followers

About rostex

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 04/23/1985

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Płońsk
  • Car
    Meriva B 1.3CDTI & Corsa D 1.3CDTI

Recent Profile Visitors

2147 profile views
  1. Dziwne, że nie ma nic o wahaczach tylnego zawieszenia. Tam mogliby puścić wodze fantazji.
  2. A co w takiej poduszce można źle zamontować skoro to tylko dwie flansze połączone gumą?
  3. Jakiś czas temu byłem zmuszony do zakupu akumulatora i moją uwagę zwrócił jeden w sklep w okolicy, który sprzedaje rzekomo nowe akumulatory fabryczne Renault w cenie Boscha czy Varty. Zapaliła mi się w głowie lampka, skąd zwykły sklep może mieć OE akumulatory Reanult, skoro w ASO taki aku jest pewnie ze dwa razy droższy od typowych masówek.
  4. Nie palą się do roboty, bo wiedzą że na niej już nie zarobią. W czasie zwodzenia Cię, zrobią parę kompletów hamulców, jakieś rozrządy itp a Twoje auto jest tylko problemem.
  5. Do 10 tys zapomnij o Corsie D w benzynie. Polo i Fabia to syfiasty silnik 1.2, który zaraz będziesz naprawiał. Może faktycznie stare Clio 2? Tylko czy się spodoba?
  6. Swego czasu interesowałem się Scenikiem II i przestraszyło mnie słynne złącze pod siedzeniem kierowcy, do skutecznej naprawy tego trzeba rwać fotel, wykładzinę i tak dalej. Roboty na dwa dni, chyba że niedziałające airbagi to dla kogoś pikuś. Zafira B gnije na progach, pod gumowymi listwami, szczególnie wersje przed liftem. Po za tym słabe skraplacze klimatyzacji, większość ma albo dziurawe i klima "do nabicia" albo padnie w połowie sezonu i trzeba wymieniać.
  7. Nowe benzynki turbodoładowane pewnie palą w mieście mniej, ale ze starymi wolnosacymi już bym tak nie szalał. Jazda miejska, średnia prędkość max 35 km/h. Corsa D 1.4 90KM noPb pali średnio 9l/100km 1.3 Cdti 75KM diesel pali 6l/100km. Chciałem ostatnio zamienić swoje auto na Renault Megane 1.4tce, bo to silniczek nowej generacji, turbo, benzyna mało paląca. Dobrze, że poczytałem o trwałości tych silników. Trzeba mieć 10 kzl w razie czego. Potem mnie naszlo na 1.4 tsi pierwszy wypust (auto za 16 kzl). Mówię sobie, zmienię felerny łańcuch i będę latał. Kompletn
  8. Ja bym jednak nie lekceważył zaworu EGR.
  9. Mam nadzieję, że autor postu ma świadomość spalania silników 1.8 i 2.0 wolnosssacych na poziomie 10-14 l/100. Miałem kiedyś Zafire z motorem 1.8 140KM i w miescie na krótkich odcinkach palia 13-14 litrów. Do LPG nie podchodzilem, bo odcinki krótkie więc połowa jazdy i tak by była na benzynie.
  10. Hamulce reagowały szybciej, teraz dopiero w połowie skoku pedału czuć hamowanie. Pedał jednak nie wpada w podłogę, jak to miało miejsce na starej pompie.
  11. Płyn był wymieniany miesiąc temu, więc nie jest to już konieczne. Po wymianie pompy i odpowietrzeniu przy niej fachowcy twierdzą, że nie mogło się powietrze dalej dostać, dlatego pytam. Mam jednak wrażenie, że hamulce są słabsze, jednak oni twierdzą, że to na pewno nie ma powietrza w układzie.
  12. Czy po wymianie samej pompy hamulcowej (nie ABSu, ale ABS w aucie jest) odpowietrzanie jest wystarczające tylko przez pompowanie i luzowanie przewodów przy pompie, czy trzeba odpowietrzać również przy zaciskach? Drugie pytanie to odpowietrzenie wysprzeglika, którego wężyk jest wpięty do zbiorniczka płynu hamulcowego. Przy wymianie pompy pewnie dostało się tam trochę powietrza, jak to odpowietrzyć? Pyram, bo mam wrażenie, że po wymianie pompy na używkę (w starej pedał wpadł w podłogę i płyn sączył się po siłowniku nad pedałem hamulca) hamulce są jakby trochę słabsze, ale fach
  13. Przełączniki te nazywają się "z samopowrotem".
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.