Jump to content

rostex

użytkownik
  • Posts

    5067
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About rostex

  • Birthday 04/23/1985

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Płońsk
  • Car
    Meriva B 1.3CDTI & Corsa D 1.3CDTI

Recent Profile Visitors

2456 profile views

rostex's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/19)

403

Reputation

  1. Mam problem z zawiasem drzwi pokojowych. Okazało się, że rusza się lekko na boki zawias wkręcony w ościeżnicę i przez to całe skrzydło opadło na tyle, że ociera przy zamykaniu. Problem dotyczy górnego zawiasu i jak widać nie da się już wkręcić dalej części zawiasu osadzonego w skrzydle aby móc je przesunąć w lewo patrząc na zdjęcie. Widoczna na zdjęciu dolna śruba na imbus trzyma zawias w ościeżnicy a górna odpowiada za regulację góra-dół. Może ktoś przerabiał temat?
  2. Man taki zasilacz, jeśli nadal potrzebny skrobnij na priv.
  3. Moje 1.2 Tce 100km (D4ft) pali 6 na trasie i 8,5 l/100km w mieście z klimą.
  4. Odnośnie tłumaczeń, to jeśli nie ma w briefie adnotacji (np. punkt 22 w małym briefie) to tłumaczeń robić nie trzeba.
  5. Dziwne, że nie ma nic o wahaczach tylnego zawieszenia. Tam mogliby puścić wodze fantazji.
  6. A co w takiej poduszce można źle zamontować skoro to tylko dwie flansze połączone gumą?
  7. Jakiś czas temu byłem zmuszony do zakupu akumulatora i moją uwagę zwrócił jeden w sklep w okolicy, który sprzedaje rzekomo nowe akumulatory fabryczne Renault w cenie Boscha czy Varty. Zapaliła mi się w głowie lampka, skąd zwykły sklep może mieć OE akumulatory Reanult, skoro w ASO taki aku jest pewnie ze dwa razy droższy od typowych masówek.
  8. Nie palą się do roboty, bo wiedzą że na niej już nie zarobią. W czasie zwodzenia Cię, zrobią parę kompletów hamulców, jakieś rozrządy itp a Twoje auto jest tylko problemem.
  9. Do 10 tys zapomnij o Corsie D w benzynie. Polo i Fabia to syfiasty silnik 1.2, który zaraz będziesz naprawiał. Może faktycznie stare Clio 2? Tylko czy się spodoba?
  10. Swego czasu interesowałem się Scenikiem II i przestraszyło mnie słynne złącze pod siedzeniem kierowcy, do skutecznej naprawy tego trzeba rwać fotel, wykładzinę i tak dalej. Roboty na dwa dni, chyba że niedziałające airbagi to dla kogoś pikuś. Zafira B gnije na progach, pod gumowymi listwami, szczególnie wersje przed liftem. Po za tym słabe skraplacze klimatyzacji, większość ma albo dziurawe i klima "do nabicia" albo padnie w połowie sezonu i trzeba wymieniać.
  11. Nowe benzynki turbodoładowane pewnie palą w mieście mniej, ale ze starymi wolnosacymi już bym tak nie szalał. Jazda miejska, średnia prędkość max 35 km/h. Corsa D 1.4 90KM noPb pali średnio 9l/100km 1.3 Cdti 75KM diesel pali 6l/100km. Chciałem ostatnio zamienić swoje auto na Renault Megane 1.4tce, bo to silniczek nowej generacji, turbo, benzyna mało paląca. Dobrze, że poczytałem o trwałości tych silników. Trzeba mieć 10 kzl w razie czego. Potem mnie naszlo na 1.4 tsi pierwszy wypust (auto za 16 kzl). Mówię sobie, zmienię felerny łańcuch i będę latał. Kompletny rozrząd to ponad 2 kzł za same części. To już wolę telepać się Corsa.
  12. Ja bym jednak nie lekceważył zaworu EGR.
  13. Mam nadzieję, że autor postu ma świadomość spalania silników 1.8 i 2.0 wolnosssacych na poziomie 10-14 l/100. Miałem kiedyś Zafire z motorem 1.8 140KM i w miescie na krótkich odcinkach palia 13-14 litrów. Do LPG nie podchodzilem, bo odcinki krótkie więc połowa jazdy i tak by była na benzynie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.