Jump to content

akmak

użytkownik
  • Content Count

    597
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About akmak

  • Rank
    pieron
  • Birthday 01/15/1976

Profile Information

  • Name
    Adam
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    3City
  • Zainteresowania
    rodzina, motoryzacja, komputery
  • Car
    ciągle zepsuty
  • Motorcycle
    Motor

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No to już wiem, że będę szukał innego rozwiązania Ponawiam pytanie: gdzie kupię dobrze zregenerowaną turbinę? Na znanym portalu można je kupić za 699 + przesyłka ale obawiam się o żywotność takiego rozwiązania
  2. Vf7ch9hyb39875757 Wysłane...
  3. Wszyscy macie oryginalne turbiny które pompują bez zarzutu? Nikt nie zmieniał turbiny czy też zmieniał ale teraz wstyd się przyznać, że założono tak fatalnej jakości? Czy pozostaje mi tylko zakup nowego oryginału?
  4. Dalszy ciąg przygód z koncernem PSA - turbina od jakiegoś czasu wyrzuca olej w okolicach gruszki zmiennej geometrii, a teraz dodatkowo zaczęła mocno świszczeć. Jaki zakład zajmujący się regeneracją turbin polecacie? Jak z trwałością takich operacji? Czy wymieniać przewód smarowania turbiny? Czy jakieś dodatkowe operacje w silniku przeprowadzać? I najważniejsze - jaki jest koszt dobrze zregenerowanej turbiny? Będę wdzięczny za odpowiedzi osób które już z tym tematem się spotkały!
  5. widzisz a ja jeździłem od 0 do 240 tys km i nie było absolutnie żadnych problemów
  6. zarówno XP jaki i alfa jtd żonki trochę musiałem pomęczyć żeby odpaliły - czy to mogą być świece? czy diagnostyka lexią jednoznacznie wskaże przyczynę czy trzeba będzie szukać?
  7. Szukać słupka? A skąd mam wiedzieć w jakim będzie stanie?
  8. Po rozebraniu - dramat. Pękł zawór i spotkał się na randce z tłokiem = w efekcie zawór wbity w głowicę, tłok też do wymiany, głowica do regeneracji. UPG była w porządku. Do sprawdzenia dół - czy tam jest miska podwójna (cokolwiek to znaczy)? Jaki zakład regenerujący głowice polecacie? W 3city ceny koszmarne, a na allegro dużo taniej. Tylko który ze sprzedawców jest godny polecenia?
  9. Chciałbym opisać moje przeboje z zakupioną 2 lata temu XP. Pacjent - Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI 110 km, 2005, przebieg w momencie zakupu ok 280kkm Samochód kupiony w kraju, najpierw leasing potem wykupiony przez syna leasingobiorcy więc w zasadzie od pierwszego właściciela. Wg. oświadczenia nie bity, ale coś musiało być skoro napisy xsara na błotnikach są w innych kolorach Fotel kierowcy mocno zniszczony, wajcha biegów wytarta, drzwi kierowcy lekko opadnięte. Otrzymałem cały pakiet faktur za wcześniejsze naprawy, m.in. regeneracja wtrysków przy 180kkm, regeneracja tylnej belki przy 200kkm, wymiana wentylatora chłodnicy (po kolizji?) W momencie zakupu następujące usterki: klima - skończyło się na wymianie chłodnicy, przewodów i regeneracji sprężarki: koszt ok 2000 zł przełącznik zespolony - wymiana na nowy (tylko oryginał): koszt 1500 zł Zaraz po zakupie pakiet startowy czyli rozrząd, olej, płyny, filtry, hamulce tył (klocki, tarcze, linki ręcznego) - pomijam, gdyż to trzeba zrobić w każdym i zawsze. Wkrótce padł dwumas - samochód nagle przestał przyspieszać, ledwo dotoczyłem się na parking - wymiana na nowy zestaw LUKa ze sztywnym kołem. Komfort przy ruszaniu się pogorszył, ale szybko się do tego przyzwyczaiłem. Koszt ok 1500 zł Od tego czasu: 9 m-cy temu wymienione 2 wahacze, 2 amorki przód, jedno łożysko McP, łożysko prawe przód, tarcze i klocki przód pół roku temu padł centralny w drzwiach kierowcy - wymiana na używkę za 100 zł z wymianą parę miesięcy temu rozpadło się łożysko podpory prawej półosi - wymiana + łożysko ok. 200 zł ostatnio wymiana kompletu tarcze + klocki tył - tarcze wyglądały jakby miały 100 lat, dziwne... Parę dni temu przy przebiegu ok. 320 kkm padła uszczelka pod głowicą - wstępna diagnoza zakłada dokładne sprawdzenie i wymianę zużytych elementów w głowicy, planowanie: koszt ok 1500-2000 zł Z pozostałych niedomagań: Odzywa się jakieś łożysko w sprzęgle, na luzie słychać mocno ale wystarczy delikatnie wcisnąć pedał aby przycichło - co to może być? Puka drugie łożysko McP, Nie wiem w jakim stanie jest turbina - od nowości nie była ruszana. Samochód pakowny, przy trójce nastoletnich dzieciaków wygodny również w trasie, dowiózł nas nad Balaton i do Toskanii - ale... Żonka ma go coraz bardziej dosyć... a ja mam mieszane uczucia... Sporo zainwestowane: część w eksploatacje, część w pierdoły a część w grubsze tematy, silnik będzie jak nowy - więc co się jeszcze może spier... zepsuć? A z drugiej strony pokusa żeby sprzedać i kupić coś innego, które - czy będzie lepsze? Nowe/inne też może mnie zaskoczyć a nie mam kasy aby dołożyć do czegoś sporo nowszego co dawałoby jakąś gwarancję większego spokoju. Powiedzcie czy powyższe problemy to dużo jak na XP, czy przesadzam i widzę ją w czarnych barwach a nie jest to jej wina tylko zwykłego zużycia...
  10. radio? jak wygląda od przodu?
  11. akmak

    Zakup Pikusia

    mam tak samo - rocznik 2005
  12. akmak

    Zakup Pikusia

    a w tych rocznikach był dostępny? chyba tylko do czasu liftu? ps faktycznie słabo bez obrotka
  13. akmak

    Zakup Pikusia

    brak nalepki picasso na lewym błotniku, brak koszyka w bagażniku, wykładzina bagażnika wyciągnięta spod osłony - po co?, czarna siatka w bagażniku - po co?, co zasłania? trochę drogo
  14. szyby tylko jako część OC - trzeba było to brać pod uwagę przy wykupowaniu polisy ASS - jest sporo na rynku, ale w pakiecie z OC jest korzystniejsze AC - sprawdź w Warcie, może się uda
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.