Jump to content

Pepcio

użytkownik
  • Content Count

    3561
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4h 7m 29s

Community Reputation

52 Normalny

About Pepcio

  • Rank
    weteran
  • Birthday 06/18/1976

Contact Methods

  • WWW
    www.zdrowieodnowa.pl

Profile Information

  • Name
    Mariusz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Cidry
  • Car
    Lacetti 1,6 / Twingo II dci

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zamiast się przypierniczać zajmij się czymś pożytecznym. Chciałem pomóc, doradziłem, nie zawsze mam czas i ochotę brnąć przez całe wątki.
  2. Z tej trójki zdecydowanie Twingo, miałem z 6 lat, żadnych problemów, 500 tka za droga jak za takie pierdzikółko, a Smart to loteria (mało wytrzymałe silniki, niski komfort, kiepskie osiągi) Poszukaj Twingo z 1,2 8v lub optymalnie z 1,2 16 v i będzie git,
  3. Jakieś ASO z Tarnowskich Góry stwierdziło , że wtryskiwacze do wymiany, koszt ...1800 zł , znalazłem nowe Med-y po około 170 zł szt , a wymiana to żaden problem, pytanie tylko czy te fabryczne instalacje są ,,regulowalne'' czy pracują w jakimś systemie samoregulacji, ASO stwierdziło, że wymiana wtrysków, a jesli nie pomoże to wymiana reduktora, a jeśli ....nie pomoże to dalej. Czyste paproki, zdaje się, nie ogarniają tematu. Ps. Samochód mojego znajomego, przebieg coś 65 tys, błąd wywala ,,Za bogata mieszanka'' oczywiście na LPG, na PB samochód śmiga jak należy.
  4. Cześć Potrzebuję ogarniętego gazownika do Opla Merivy z 2017 r 1,4 T instalacja fabryczna Landi Renzo , ASO sobie nie radzą, ponoć instalacja poblokowana i z poza ASO nie można się z nią uporać, ale ile w tym prawdy nie wiem. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym tematem? Z góry dziękuję
  5. Czasy dziadostwa mamy w pełnej okazałości, brak konserwacji podwozia to sygnał by omijać produkty danej marki z daleka, oczywiście znajdą się tacy co wymieniają samochody co 3 lata i mają w dupie co się z nimi później dzieje, jednak z punktu widzenia prawdziwej ekonomii i ekologi samochody powinny być budowane jak najtrwalsze i jak najbardziej żywotne. To, że współczesna ekonomia została wykrzywiona przez ideę ciągłego wzrostu gospodarczego co samo w sobie jest utopią oraz przez planowane postarzanie czy też planowaną niską żywotność produktów to temat na osobne rozważania. Nie kupię nowego samochodu bo to strata pieniędzy, głupia moda, pęd do bóg wie czego., Jeśli będzie trzeba to będę łatał samochody z lat kiedy jednak produkowano je z większą dbałością o trwałość i będę jeździł może mniej modnie, ale tanio i ekologicznie.
  6. Gdyby ktoś szukał to mam do sprzedania obrotomierz do wersji Pb i ON oraz obudowę kolumny kierowniczej, sprzedałem Twingo , a graty zostały. Info priv.
  7. Było kilka modyfikacji tego silnika, trudno wróżyć, ponoć najlepiej sprawują się te po 2012 r kiedy Renault podjęło współpracę z Mercedesem. Ja miałem 2010 i było ok, ale dużo zależy od eksploatacji poprzez poprzednich użytkowników.
  8. Za ten wpis w tym wątku ,,szanowny'' moderator przyznał mi ostrzeżenie, tym czasem sam wątek o charakterze prześmiewczo prowokacyjnym nadal wisi i zaśmieca wątki. Powoli czuję się na AK jak w Pis Bis. Brawo dla moda za ,,kawał dobrej roboty''....
  9. Kompleks i w dodatku to zdaje się jeden z ,,wojowników fiata'' Styl pisania tego chłopa przyprawia mnie o wysypkę..
  10. Tłoki w tsi faktycznie są delikatnie mówiąc dziwne, co do Fiata zdania nie zmienię bo to, że Octavia się sypie nie zmiania faktów, że fiaty również i o ile silniki może same w sobie mniej to całokształt wykonania pozostawia wiele do życzenia, oczywiście jest to moja subiektywna opinia nie ma przymusu jej ,,podzielania''.
  11. 3 lata niespełna.
  12. Samochód od nowości w jednych rękach, kupiony w salonie w PL.
  13. Od nowości z salonu, olej wymieniany zawsze co 15 tys, nie pamiętam jak wrzucać zdjęcia na AK bo wrzucił bym fotki łożyska mechanizmu różnicowego (wżery na bieżniach jak w koparce po 25 latach ciężkich robót)
  14. Samochód znajomego, zwykły człek nie żaden kiler motoryzacji. Silnik rozebrany , pierścienie olejowe zapchane na maxa, głowica do zrobienia bo kilka zaworów wygląda nieciekawie, turbo sprawne jak się okazuje. Do tego doszła rozbiórka skrzyni biegów bo dyferencjał latał jak ,,kryka w kiblu'' okazało się, że łożyska na mechanizmie różnicowym wyglądają jak po przebiegu 800 tys km. Jak do tej pory skodę lubiłem tak nie tknę tego gówna już chyba nigdy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.