Jump to content

midas_friend

użytkownik
  • Posts

    490
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About midas_friend

  • Birthday 01/02/1963

Profile Information

  • Name
    Mirek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków/Hamburg/Lund
  • Car
    fiat Tipo 1.4 95KM
  • Motorcycle
    zaden

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

midas_friend's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/19)

3

Reputation

  1. Witajcie, Na parkingu ktoś mi wjechał (chyba hakiem)w przedni zderzak i uszkodził dolną kratkę. Nie chce tego robić z ac bo szkoda niewielka. Mam zamiar wymienić sam ale czy są jakieś niespodzianki o których powinienem wiedzieć przed wymianą?
  2. Ktoś buduje drony, co jest teraz na topie?
  3. Ja kupowałem w ATU za 6 EU, ale jak nie wjeżdżasz do strefy to nie potrzeba
  4. Witajcie, Moja zafira faluje na jałowym po włączeniu klimy. Dzisiaj pojechała o mechanika ale po podpięciu pod kompa stwierdził ze to układ elektryczny szwankuje i nie jest w stanie tego naprawić. Faktycznie komp pokazywał cały czas kąt wyprzedzenia zapłonu -24 i nie reagował na dodawanie i ujmowanie gazu. Temperatura cieczy chłodzącej była cały czas -20 st a temperatura zasysanego powietrza -40. Sugeruje że to brak masy. Co o tym myśleć a może to tylko jakiś przekaźnik od tych czujników
  5. Komputer mam za akumulatorem osłonięty od silnika, sprawdzałem styki i wyglądają idealnie. Zastanawiam się jeszcze czy katalizator nie pada i stąd te wyniki. Ma najechane 270000 tys km
  6. chyba tak zrobię Zastanawia mnie tylko tak minimalna ilość powietrza przez MAF?
  7. Witam, Mam instalację stag300. Po ostatniej wizycie u gazowników i regulacji obrotów na biegu jałowym na gazie co chwila zapala się kontrolka check i błąd P0170. Żeby było ciekawiej to po zgaszeniu auta wywala komunikat na wyświetlaczu sprawdź poziom oleju (poziom stale jest OK). Na benzynie jeździ bez zarzutu i nie ma tego koimunikatu i błędu. Auto to zafira z silnikiem z18xe. Jaka może być zależność tych dwóch komunikatów? Poniżej ramka z Torque Freeze frame report generated by Torque for Android ========================================================= Vehicle VIN: W0L0TGF7512082793 Vehicle Manufacturer: Unknown Vehicle Calibration ID: N2CD101A Freeze frame information: ------------------ Fuel Status = 0 byte Engine Load = 18,039 % Engine Coolant Temperature = 83 °C Fuel Trim Bank 1 Short Term = 8,594 % Fuel Trim Bank 1 Long Term = 15,625 % Engine RPM = 883 rpm Speed (OBD) = 0 km/h Timing Advance = 18,5 ° Intake Air Temperature = 28 °C Mass Air Flow Rate = 0,01 g/s Throttle Position(Manifold) = 6,667 % Fuel trim bank 1 sensor 1 = 0 % Distance travelled with MIL/CEL lit = 8 km End of report.
  8. Witajcie, Ostatnio Matiz niedomaga, co jakiś czas dostaje bardzo wysokich obrotów i pali sie check. Zczytałem błędy i są dwa 1500 i 0115. Klimy nie mam więc pierwszy błąd ok, drugi dotyczy czujnika płynu chłodzącego. Nie wiem co ma wspólnego z wysokimi obrotami ale go wymieniłem, dodatkowo przeczyściłem silnik krokowy (tak na wszelki wypadek) i nic auto dalej niedomaga. Ma ktoś jakiegoś pomysła co mu jest
  9. Wyjeżdżając dzisiaj z roboty wjechałem w dzurę w drodze wyjazdowej z roboty. Dzura została po ekipie która ciągnęła nowe kable do latarni na terenie zakładu.Efekt najechania to pękniete zawieszenie poduszki pod silnikiem. Jest szansa żeby coś ugrać u pracodawcy(incydent na terenie zakładu pracy)
  10. Witam, Chory to z18xe zafira a. Wymieniłem już obie sondy przepływomierz, świece, filtry, sprawdzone pod kątem lewego powietrza, klima nabita i działa jak szalona. Objaw jest taki że jak silnik jest zimny nic się nie dzieje, obroty stabilne przy pełnym obciążeniu(klima, światła, CB, radio). Wystarczy że tempratura dojdzie do 90 st i dzieją się cuda, faluje na biegu jałowym w granicach od 700 do 1000 obr. Najciekawsze jest to że nie zawsze się tak dzieje. Wiatrak działa na każdym biegu więc raczej nie opornica. Ma ktoś jakieś pomysły?
  11. Co prawda nie wiem jak toto ściągnąć ale mam identyczne objawy jak Ty. Ten sam silnik i falujące obroty przy włączonej klimie. Mam do Ciebie prośbę- jak uporasz się z wężykiem daj znać czy objawy ustąpiły
  12. Od jakiegoś czasu Primo na tablecie i w telefonie pracuje bardzo niestabilnie, potrafi się wyłączyć kilkanaście razy w ciągu godziny albo wogóle się nie uruchamia, program wychodzi w różnych momentach, czasmi przy wyznaczaniu trsy, czasami przy zmianie ustawień, czasami podczas nawigacji. Nie daje żadnego komunikatu, po prostu wychodzi. Próbowałem różnych apek , brandingów i plików data i za każdym razem jest to samo. Jeszcze w zeszłym roku jeździłem na tych aplikacjach i było OK. Ma ktoś podobny problem a może ktoś z was znalazł rozwiązanie
  13. Możesz kupić w każdym warsztaciei sklepie ATU. Ja za swoją w Hamburgu płaciłem 6,5 EU, wypisują na poczekaniu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.