Skocz do zawartości

maciekd

użytkownik
  • Liczba zawartości

    536
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O maciekd

  • Urodziny 18.12.1979

Profile Information

  • Imię
    Maciej
  • Lokalizacja
    Piaseczno
  • Samochód
    volvo
  • Motocykl
    -

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

maciekd's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. Również obstawiam TTTM. U mnie jeździły w volvo V70. Zmieniłem na razie tylko na przedniej osi, na continentale AllSeasonContact i pierwsze wrażenia bardzo pozytywne zarówno na suchym jak i mokrym.
  2. U mnie zaczęło się ponownie, potem szybko zaczęły wycierać się brzegi opony. Ciśnienie, geometria prawidłowe. Najprawdopodobniej tak po prostu mają Niebawem sprawdzę Continentale
  3. > Pękło koniec końców Łeeee, kiedy nie działał obrazek myślałem, że korba bokiem wyszła Gratulacje!
  4. > myślałem, że SS to sport sedan, a SC sport combi - oczywiście odnoszące się do do II-gen Bo tak jest
  5. > tez mi sie 9-5 bardziej podoba Trzeba tylko pamiętać, że to większy i cięższy wóz Czuje się dużo lepiej na szybkiej trasie niż serpentynie ;-) > a co do silnikow 2.0T czy 2.3T jest bardziej idiotoodporne? Nie wiem jak z tym parametrem w oplowskim 2.0t w 9-3. Silniki w 9-5 o pojemnościach 2.0 i 2.3 to praktycznie ta sama konstrukcja. Nie są w 100% idiotodporne. Ważna jest odma, olej, czystość miski olejowej itd. Przy odrobinie szczęścia i kultury technicznej przy obsłudze nie powinno być problemów przy zdrowej sztuce. > a i który 9-3 czy 9-5 jest bardziej saab a kóry bardzej opel? Tak na prawdę jeden i drugi ma sporo z Opla 9-5 ma tylne zawieszenie takie jak Vectra B, ale ogólnie jest lepiej wykonany w środku, z lepszych materiałów niż 9-3. U mnie nie ma żadnych problemów z elektryką/elektroniką. Wszystkie układy typu klima, esp, el. szyby, lusterka, grzane fotele, audio działają ok. 9-3 (2002-2011) jest na płycie podłogowej Vectry C (chyba krótszy rozstaw osi). Jest więc nowocześniejszy, ale ponoć wnętrze potrafi trzeszczeć, jest z gorszych materiałów, mogę być problemy z elektryką/elektroniką. O 9-5 mogę pisać z własnego, 3 letniego doświadczenia. Informacje o awaryjności 9-3 piszę na podstawie informacji przeczytanych/zasłyszanych.
  6. > czego szukac do 25kpln > Zalozenie: ma byc szybkie i ma sie nie psuc Trudno mi doradzić jednoznacznie. 9-3 będą z silnikami 2.0 od Opla, 9-5 pewnie 2.3 Saaba. Czy będą bezawaryjne trudno powiedzieć, zależy od sztuki. Ja z perspektywy prawie 3 lat z 9-5 2.0t szukałbym 9-5 aero po liftingu (chyba lata 2002-2005).
  7. Jeszcze lepsze jest to: http://www.wynns.pl/top/do%20ropy/28679%20TURBO%20CLEANER.php Spray, który ma być podany do dolotu, za filtrem powietrza. Ma czyścić turbosprężarkę
  8. 1, ale zamiast złotego na baku i błotniku czerń. Do tego siedzenie z nakładką z wersji 3.
  9. Jeśli zależy Ci na bezpieczeństwie to tylko integral. Również zalecałbym poczekać w związku ze zmianą wagi. Kask musi być też dobrze dopasowany przy policzkach.
  10. > Przechodził ktoś coś takiego? Tak, a właściwie jestem w trakcie. Należy Ci się kasa za wszystko, czyli ból, cierpienie, utracone dochody, leki, rehabilitację, uszczerbek na zdrowiu, koszty dojazdów rodziny do szpitala, za opiekę nad Tobą itd. Wypadek miałem w maju 2011. Na dzień dzisiejszy sprawa toczy się w sądzie, bo wypłacone odszkodowanie jest moim zdaniem zbyt niskie. We wszelkich działaniach wspomaga mnie specjalizująca się w tym firma.
  11. Nie znam S60, więc trudno mi porównać bezpośrednio. Saab na pewno będzie miał więcej miejsca z tyłu. 9-5 ma super fotele (szczególne Vector), ogólnie ta wersja wyposażenia rozpieszcza. Mój jest z 2003 roku, a szczerze mówiąc nie wiem co jeszcze mógłby mieć (nie licząc szyberdachu i wentylowanych foteli). Ponoć dobrze znosi gaz, ale nie oczekuj po 2.0t wielkich emocji w czasie jazdy. To na prawdę ciężki samochód i 150KM to na niego nie jest dużo, choć pozwala na sprawne poruszanie się. Nie mam u siebie LPG, ale wiem, że wiele saabów ma instalację i nie ma z tym większych problemów. Jakby co, pytaj.
  12. czy 2.0 115km jest bezkolozyjne? Prawdopodobnie tak. Mój tata miał kiedyś Audi 100 z tym silnikiem i zerwał mu się pasek. Kolizji raczej nie było
  13. Z OC sprawcy powinieneś dostać kasę za wszystko, czyli: samochód, ból, cierpienie, utracone dochody, wszelkie koszty poniesione w związku z zaistniałą sytuacją, leki, rehabilitację itd. Tak jak już inni napisali, są firmy walczące w imieniu klienta z firmą ubezpieczeniową w zamian za część uzyskanego odszkodowania. Po wypadku korzystam z jednej z nich i jestem zadowolony jak do tej pory (teraz walczymy w sądzie ).
  14. > Co sądzicie? Nie mieli pomysłu na projekt nadwozia, więc nadrabiają ozdobnikami (lampy i inne pierdoły o dziwnych kształtach). Nie podoba mi się.
  15. Jeśli na torze przycierasz przodem buta, to masz źle ustawione stopy na podnóżkach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.