Pucek
użytkownik-
Liczba zawartości
195 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Pucek's Achievements
zielony listek (8/20)
46
Reputacja
-
Pucek obserwuje zawartość [Klima] Przypadłość
-
> Czy zapalanie powinno odbywać się poprzez naciśnięcie klawisza w dół czy w górę? Ja pomontowałem w bok, wylaczenie zgodnie z kierunkiem opuszczania pomieszczenia, dzieki temu wychodzac wyłączam ramieniem, chya źe wy hodze szybko to sprawe załatwia pęd powietrza.
-
Bierz kase, zrób sobie za to jakąś przyjemność - wypad na weekend czy cuś, po co to naprawiać. Daj Golfowi dożywocie u sibie. Fajne dywaniki
-
Rozwazam zakup grand dinka lub madisona. Obydwa skutery stare 2002 stan podobny. Co polecacie do dojazdow do pracy, dostepnosc czesci, awaryjnosc?
-
Do czego jest ten "nastwnik" po prawej stronie do którego dochodzi większa sprężynka, ma on 2 stopnie nastawu, jak ustawić maks w prawo czy maks w lewo ?
-
> W tej sytuacji jak ja bym byl handlarzem oddalbym 50k i co mi zrobicie. Dobrze, ze tylko 10k straca > choc moze bedzie jakis uczciwy. Arturo, jeśli to nawet turbina, w co wątpie, to jej napraw to jakies 2% wartości auta, daj samochód do naprawy, za dwa dni będziesz miał temat zamknięty - będziesz mógł się cieszyć nowym nabytkiem. Jak dla mnie szkoda zdrowia i czasu na szarpanie się z handlarzem. Jak wspomniany będzie miał dobrą wole, pogadasz jak z człowiekiem to podejrzewam, że nawet coś ci dorzuci do naprawy. Ja wiem, że wydać teraz 2k to nie splunięcie, ale z drugiej strony to niewiele więcej jak kupno kompletu opon, czy równowatrtość 6 zbiorników paliwa. No chyba, że wolisz nową skodą jeździć, to staraj się odkręcić sprawę, choć zapewne będzie to czaso/nerwo chłonne.
-
> o właśnie! > a już planowałem jakiś test, wjazd w kartony albo coś w tym stylu... Uważaj z tymi kartonami, Hanka Mostowiak w takich okolicznościach straciła życie LOL
-
2.4 benzyna 170 KM V50 lub V70 kilka pytań o lpg i nie tylk
Pucek odpowiedział kristo80 na temat - $kändynäwskie Łösie
> Odnośnie zaworów i lpg masz może jakieś doświadczenie (lub ktoś z twoich znajomych) jak jest z tą > regulacją, czy trzeba sprawdzać co określony przebieg lub może sprawdzamy regulacje jak są > jakieś objawy? Tam jest hydraulicza kasacja luzu, więc nic się nie ustawia -
> A jak coś skopią, nie dokręcą itp? > Ja bym wymienił przed, żeby jechać ze spokojną głową i się z podróży cieszyć, a nie o oleju myśleć. Mozna sie zawsze pomartwic o turbine w razie kontroli drogowej
-
> Uważam, że wątek można byłoby zamknąć bowiem AK nie powinno się taplać aż w takim mule. A kto ma > ochotę zakapować do pracodawcy takiego typa niech pisze na priv to podkleję mu resztę danych. Nawer jesli chodzi o wlasnosc autora to popieram watek siegajacy mułu. Moje posty poleciały bo poradzilem autorowi wypróżnić się w aucie.
-
> Ja ostatnio stanąłem przed identycznym problemem i zdecydowałem ze po. Ale ja wymieniam co 8000 km > = zrobienie 11 tys. zamiast 8 to zadna zbrodnia. Ja ostatnio miałem podobnie, wymienilem przed i po. Ale ja wymieniam co 2000 km.
-
> Pierwsze co bym zrobił to odpiął aku na 10-15 min ,może się zresetuje ? Równie skuteczna jest modlitwa do Św. Tomasza - może pomoże > Jeżeli nie pomoże to chyba tylko podpięcie pod komputer diagnostyczny ! Wystarczy multimetr, sprawdź czy dochodzi do fotela prąd, sprawdź rezystancję maty. Jeśli dochodzi prąd i mata nie jest przerwana, uszkodzony jest termostat.
-
http://www.preskpol.pl/opis.html Rozważ kanalize ciśnieniową, ja coś takiego użytkuję od kilku lat. Takie przyłącze wyniesie Cie z 4-5 tys zł Nie trzeba głęboko kopać, wkładasz pompę do istniejącego szamba i działa
-
> kolega ZTCP jacek76 wrzucał > W załączniku zdjęcie - sam sobie skopiowałem bo mi się spodobało : Dzięki wielkie, o to zdjęcie mi się rozchodziło, też mi się spodobało, nie mogłem go odnaleźć
-
Kiedyś ktoś tutaj wrzucał foto grila z butli toroidalnej po LPG, ma ktoś jakieś foty?