Skocz do zawartości

Alien_SC

użytkownik
  • Liczba zawartości

    320
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Alien_SC

  • Urodziny 04.12.1980

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Sosnowiec
  • Zainteresowania
    Jazda autem, rower i takie tam ;-)
  • Samochód
    Talisman, Scenic IV

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Alien_SC's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

2

Reputacja

  1. A dowiadywałeś się może u Kivi ile taka przyjemność kosztuje? Kusi mnie ta perspektywa.
  2. to zależy jak będziesz korzystał z dobrodziejstw większej mocy. Jeśli traktujesz to jako zwiększenie bezpieczeństwa (np. skrócenie czasu wyprzedzania) to auto nie ucierpi ale jeśli zaczniesz "frogować" to Talek może nie wytrzymać
  3. Cześć, też posiadam taką wersję i też się zastanawiałem nad podniesieniem mocy. Co do silnika się raczej nie obawiam skoro fabryka robiła 200 KM ale różnica tkwi jeszcze w hamulcach. 150 KM mają mniejsze tarcze z przodu.
  4. Ważne żeby klient był zadowolony a w tym przypadku tak się stało
  5. Koledze w P2008 1.2 ostatnio ASO wymieniło komplet rozrządu + miskę olejową i olej itd za free. Jest jakaś akcja serwisowa bo wkładali wadliwe i mimo, że auto po gwarancji a na dodatek sprowadzone to zakwalifikowali go do darmowej naprawy. Miskę wymieniali bo strzępił się pasek rozrządu i zaśmiecał olej. O akcji dla tych silników dowiedzieliśmy się przypadkiem w nieautoryzowanym serwisie i kolega postanowił podjechać i zapytać. Sprawdzili i potwierdzili że się kwalifikuje i dostał jeszcze na czas naprawy zastępczego Cactusa
  6. Temat już ogarnięty dzięki kolegom z forum-scenic'a. A robi się to dokładnie tak samo jak w Megane 4 - są filmiki na YT.
  7. Nie wiem jak w Capturze ale czytałem, że w Megane IV trzeba ciągnąć instalację od klapy do konsoli a to jest trochę rozbierania i serwisy liczą sobie za to trochę kasy od 700 do nawet 1500 zł (sam montaż). Potem trzeba w RLinku przez DDT4All włączyć opcję kamery i gotowe.
  8. Witam, czy ktoś ma taki problem w C4 GP I ? Ja tak miałem i nikt nie potrafił tego jednoznacznie zlokalizować. Zawieszenie mega proste, zero luzów a stukanie było. Postanowiłem wymieniać wszystko po kolei. Na pierwszy ogień poszły tuleje metalowo-gumowe bo wyglądały na sparciałe. I efekt był taki, że zawieszenie się usztywniło i zaczęło stukać jeszcze bardziej. Następne w kolejce były amortyzatory i to był strzał w 10. Okazało się że przy ostatniej wymianie amorów sprzedano mi nie do pneumatyka a różnica jest w górnych mocowaniach i tam właśnie pojawiają się styki, które z biegiem czasu są coraz intensywniejsze. Po wymianie na odpowiednie Sachsa nastała cisza. Po 2 latach męczarni wiem, że to nie prawda że TTTM.
  9. Witam, kolegów. Czy ma ktoś może wiedzę czy da się taką funkcję uruchomić w SC IV z 2018 roku ze zwykłymi światłami mijania (nie led)?
  10. Miałem taką w wersji 110 z 2012 w M3 fl i problemów nie miałem żadnych. Kupiłem z przebiegiem ok. 80kkm i sprzedałem przy 130kkm. Przed zakupem auto miało przeglądy co 30kkm. Wg. mnie silnik jest za słaby do bezpiecznego wyprzedzania na krajowkach jeśli wsadzisz do auta rodzinę 2+2. Jak jeździłem sam to jakoś dawał radę. Spalanie niby małe ale mogło być lepiej - trasa wakacyjna do Toskanii ze średnią 6.7 jadąc autostradami max. 120-130. Szwagier ma 1.2 tce w tej samej budzie i trasę do Włoch robił ze średnią 7.2.
  11. Ja osobiście polecam 2,0 HDI (150km). Kupiłem w styczniu zeszłego roku taki egzemplarz krajowy z 2010 ale po FL z pierwszych rąk, z udokumentowanym przebiegiem 80 kkm i obecnie mam 111 kkm i grosza do silnika nie dołożyłem. Do tej budy to mam nawet czasami wrażenie, że ten motor jest za mocny biorąc pod uwagę możliwości zawieszenia i układu kierowniczego. Ale już w trasie wyprzedzanie to przyjemność. To jest raczej auto do spokojnej jazdy. Przed zakupem jeździłem też 1,6 HDI (120km) i wg. mnie brakowało mu mocy przy wyższych prędkościach. Miałem też wątpliwą przyjemność przejechać się 1,6 VTI (120km) w GP z 4 dorosłych na pokładzie i powiem, że to nieporozumienie w tym aucie. Auto sporo waży samo w sobie a silnik nie daje rady. Może do jazdy po mieście w krótkiej wersji to jakoś się to sprawdzi ale poza miastem jako transport dla rodziny to już kiepski pomysł. Ja jestem bardzo zadowolony z wyboru i polecam innym.
  12. Jeszcze nie dawno można było kupić nowe Clio w wersji Winter edition z tce 75 za 2018 roku za ok. 43 kzł. Może nie miało o wiele lepszego wyposażenia ale miało tą zaletę że było nowiutkie. Za niedługo do salonów trafi kolejna generacja więc może warto się wstrzymać?
  13. Mój poprzedni megane III 1.5 dci 110 spalił więcej na w 99% identycznej trasie więc jestem mega zaskoczony. Co do miasta to ja na szczęście będę go używał w znacznej mierze w trasie.
  14. Za mną dłuższa trasa głównie autostradami 90% (130 kmh) i trochę krajówkami i wg. komputera wychodzi 6,0. Jak dla mnie bomba.
  15. Jazda po Wawie w weekend (czyli raczej bez korków) i powrót do domu A2 (ok. 120 km/h) + "gierkówką" tak (ok. 100-110 km/h) dała średnią na poniżej 6/100. Od kolejnego tankowania trochę trasy + miasto wychodzi średnia 6,4. Dopiero mam ok. 750 km przejechane więc to trochę mało. Wydaje się, że przy delikatnym traktowaniu nawet w mieście da się spalić poniżej 7. Jak na benzynę to super wynik wg. mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.