Alien_SC
użytkownik-
Liczba zawartości
320 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Alien_SC's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
2
Reputacja
-
A dowiadywałeś się może u Kivi ile taka przyjemność kosztuje? Kusi mnie ta perspektywa.
-
to zależy jak będziesz korzystał z dobrodziejstw większej mocy. Jeśli traktujesz to jako zwiększenie bezpieczeństwa (np. skrócenie czasu wyprzedzania) to auto nie ucierpi ale jeśli zaczniesz "frogować" to Talek może nie wytrzymać
-
Cześć, też posiadam taką wersję i też się zastanawiałem nad podniesieniem mocy. Co do silnika się raczej nie obawiam skoro fabryka robiła 200 KM ale różnica tkwi jeszcze w hamulcach. 150 KM mają mniejsze tarcze z przodu.
-
Ważne żeby klient był zadowolony a w tym przypadku tak się stało
-
Koledze w P2008 1.2 ostatnio ASO wymieniło komplet rozrządu + miskę olejową i olej itd za free. Jest jakaś akcja serwisowa bo wkładali wadliwe i mimo, że auto po gwarancji a na dodatek sprowadzone to zakwalifikowali go do darmowej naprawy. Miskę wymieniali bo strzępił się pasek rozrządu i zaśmiecał olej. O akcji dla tych silników dowiedzieliśmy się przypadkiem w nieautoryzowanym serwisie i kolega postanowił podjechać i zapytać. Sprawdzili i potwierdzili że się kwalifikuje i dostał jeszcze na czas naprawy zastępczego Cactusa
-
Temat już ogarnięty dzięki kolegom z forum-scenic'a. A robi się to dokładnie tak samo jak w Megane 4 - są filmiki na YT.
-
Nie wiem jak w Capturze ale czytałem, że w Megane IV trzeba ciągnąć instalację od klapy do konsoli a to jest trochę rozbierania i serwisy liczą sobie za to trochę kasy od 700 do nawet 1500 zł (sam montaż). Potem trzeba w RLinku przez DDT4All włączyć opcję kamery i gotowe.
-
Witam, czy ktoś ma taki problem w C4 GP I ? Ja tak miałem i nikt nie potrafił tego jednoznacznie zlokalizować. Zawieszenie mega proste, zero luzów a stukanie było. Postanowiłem wymieniać wszystko po kolei. Na pierwszy ogień poszły tuleje metalowo-gumowe bo wyglądały na sparciałe. I efekt był taki, że zawieszenie się usztywniło i zaczęło stukać jeszcze bardziej. Następne w kolejce były amortyzatory i to był strzał w 10. Okazało się że przy ostatniej wymianie amorów sprzedano mi nie do pneumatyka a różnica jest w górnych mocowaniach i tam właśnie pojawiają się styki, które z biegiem czasu są coraz intensywniejsze. Po wymianie na odpowiednie Sachsa nastała cisza. Po 2 latach męczarni wiem, że to nie prawda że TTTM.
-
Witam, kolegów. Czy ma ktoś może wiedzę czy da się taką funkcję uruchomić w SC IV z 2018 roku ze zwykłymi światłami mijania (nie led)?
-
Miałem taką w wersji 110 z 2012 w M3 fl i problemów nie miałem żadnych. Kupiłem z przebiegiem ok. 80kkm i sprzedałem przy 130kkm. Przed zakupem auto miało przeglądy co 30kkm. Wg. mnie silnik jest za słaby do bezpiecznego wyprzedzania na krajowkach jeśli wsadzisz do auta rodzinę 2+2. Jak jeździłem sam to jakoś dawał radę. Spalanie niby małe ale mogło być lepiej - trasa wakacyjna do Toskanii ze średnią 6.7 jadąc autostradami max. 120-130. Szwagier ma 1.2 tce w tej samej budzie i trasę do Włoch robił ze średnią 7.2.
-
Ja osobiście polecam 2,0 HDI (150km). Kupiłem w styczniu zeszłego roku taki egzemplarz krajowy z 2010 ale po FL z pierwszych rąk, z udokumentowanym przebiegiem 80 kkm i obecnie mam 111 kkm i grosza do silnika nie dołożyłem. Do tej budy to mam nawet czasami wrażenie, że ten motor jest za mocny biorąc pod uwagę możliwości zawieszenia i układu kierowniczego. Ale już w trasie wyprzedzanie to przyjemność. To jest raczej auto do spokojnej jazdy. Przed zakupem jeździłem też 1,6 HDI (120km) i wg. mnie brakowało mu mocy przy wyższych prędkościach. Miałem też wątpliwą przyjemność przejechać się 1,6 VTI (120km) w GP z 4 dorosłych na pokładzie i powiem, że to nieporozumienie w tym aucie. Auto sporo waży samo w sobie a silnik nie daje rady. Może do jazdy po mieście w krótkiej wersji to jakoś się to sprawdzi ale poza miastem jako transport dla rodziny to już kiepski pomysł. Ja jestem bardzo zadowolony z wyboru i polecam innym.
-
Jeszcze nie dawno można było kupić nowe Clio w wersji Winter edition z tce 75 za 2018 roku za ok. 43 kzł. Może nie miało o wiele lepszego wyposażenia ale miało tą zaletę że było nowiutkie. Za niedługo do salonów trafi kolejna generacja więc może warto się wstrzymać?
-
Mój poprzedni megane III 1.5 dci 110 spalił więcej na w 99% identycznej trasie więc jestem mega zaskoczony. Co do miasta to ja na szczęście będę go używał w znacznej mierze w trasie.
-
Za mną dłuższa trasa głównie autostradami 90% (130 kmh) i trochę krajówkami i wg. komputera wychodzi 6,0. Jak dla mnie bomba.
-
Jazda po Wawie w weekend (czyli raczej bez korków) i powrót do domu A2 (ok. 120 km/h) + "gierkówką" tak (ok. 100-110 km/h) dała średnią na poniżej 6/100. Od kolejnego tankowania trochę trasy + miasto wychodzi średnia 6,4. Dopiero mam ok. 750 km przejechane więc to trochę mało. Wydaje się, że przy delikatnym traktowaniu nawet w mieście da się spalić poniżej 7. Jak na benzynę to super wynik wg. mnie.