Jump to content

sebek1111

użytkownik
  • Posts

    2056
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Retained

  • specjalista

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sebek1111's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

12

Reputation

  1. Linka w Lanosie? To ciekawe. Bo kazdy Lanos ma sprzegło wyłączane hydraulicznie. Co do pisku to pisk był podczas wcisniecia i trzymania pedału czy podczas wciskania? Jesli podczas wcisniecia badz puszczenia to zapewne lozyssko oporowe sie odzywa. Bardzo czesta sprawa w Lanosie, ale od czasu jego odzywania sie do czasu padniecia mijaja lata i z 60 tys kilometrow. Wlasciwie nikt tego nie naprawia dopuki sprzeglo calkowicie sie nie skonczy. Lozysko halasuje czasem ale w niczym to nie przeszkadza.
  2. Wlasnie dlatego, ze znasz tylko teorie to takie głupoty opowiadasz. Tam najprawdopodobniej nie wygial sie hak tylko podłużnice. Bo hak i jego belka sa od nich znacznie mocniejsze. Jesli tak wlasnie jest to co? Kazesz mu wymieniac podłuznice? Czy oddac auto na zlom? Według Twojej TEORII byle pukniete auto powinno isc na zlom badz do wymiany polowy karoserii bo nie mozna niczego wyprostowac. A jakos wszystkie warsztaty wlacznie z ASO klepia, prostuja naciagaja. Moze i sie myla albo nie chodzili z Toba do szkoly Ubezpieczalnie trzeba skasowac, za wymiane wszystkiego co sie da, o ile beda chcieli zaplacic (chodzi o kase oczywiscie). A w warsztacie blacharskim pociagnac hak na miejsce i tyle w temacie. Nic sie nie urwie, zreszta blacharze juz sami ocenia czy jest ok czy nie.
  3. Nie tylko takie, ale kazde by bylo tak naprawione, bo to ledwo pukniecie. Wiec nikt normalny by nie bawil sie tam w wymiany czegokolwiek. Nie przesadzaj. To co piszesz jest wrecz smieszne.
  4. Ja Ci powiem o ile Ci podniesie moc...... Wcale, co najwyżej podniesie Ci poziom halasu (brak tlumienia szmerów ssania) i obnizy saldo na koncie bankowym Na obniżenie mocy tym przypadkowym dolotem tez mozesz liczyc z wielkim prawdopodobieństwem.
  5. A inne kontrolki wogule sie nie pala? W szczegolnosci kontrolka check engine? Oczywiscie chodzi mi moment przekrecenia kluczyka bez uruchamiania silnika.
  6. Tez mialem z tym czyms do czynienia. Moim zdaniem sie nie da. Chinczyk za 60 zl z Allegro jest z 1000 razy lepszy.
  7. Kazdy z nas zapewne laczyl przewod typu linka poprzez skrecanie. Jesli jest skrecona na dluzszym odcinu, to gwarantuje bardzo pewne polaczenie, bez zadnych dodatkowych zabiegow. Wiec pudło.
  8. Ale macie problemy. Kazde polaczenie jest dobre o ile zapewnia styk jak sama nazwa wskazuje. Kazde ma zalety i wady. Styki jesli zapewniaja dobre mechaniczne polaczenie na odpowiedniej powiezchni sa ok i maja zalete, ze sa latwo demontowalne tam gdzie to jest konieczne. Połączenie poprzez skrecenie przewodow tez jest bardzo doble o ile jest zrobione odpowiednio. W instalacjach elektrycznych w domach tego typu połączenie bylo i jest nadal stosowane, sa nawet i były odpowiednie urzadzenia wspomagajace proces skrecania przewodow. Lutowanie jest jeszcze lepsze bo zapewania styk mechaniczny i dodatkowo galwaniczny. Wada jest trudnosc w szybkim rozlaczeniu. Fabryki stosuja i taki i takie polaczenia. Tam gdzie moga wymagac rozlaczania czesto sa to styki w postaci wtyczek, a tam gdzie nie wymaga sie rozlaczania czesto jest to lutowanie, kazdy widzial zapewne pod maska np. silniczek wycieraczek z polutowanymi fabrycznie przewodami do stykow. Wiec o co tu toczyc piane.
  9. I sprawdz czy to napewno poduszki, bo czasem peka kielich pod poduszka gorna i stuka, to juz stare auta i procesy korozyjne w takich miejscach daja o sobie znac.
  10. Nie ma zadnych problemow. Oryginalne mialy dluzszy trzpien i wymyslna poduszke z tulejka w srodku. Zamienniki maja krotki trzpien, i zwykle dwa gumowe krazki, starczy dokupic od byle czego chocby od malucha. Rozwiazanie proste skuteczne i lepsze od oryginalu. http://allegro.pl/amortyzator-tyl-opel-vectra-a-astra-f-kadet-odb-i6052894479.html#imglayer
  11. Potrzebujesz poprostu gumowych krazkow o wielkosci podkladki z zewnatrz, i o szerokosci trzpienia amortyzatora w srodku, nic poza tym. Dopasuj cos. Mniej-wiecej cos takiego. http://www.wszystko.pl/produkty/poduszka-amortyzatora-fiat-126-tyl-oe-4360974,512,73891
  12. Caloroczne Nexen N'Priz mam w 2 autach. Polecam, sprawdzone na sniegu mokrym i suchym, doskonale w kazdych warunkach.
  13. Tak, tak, zrobie jak radzisz A na powaznie, wiedzialem, ze nie ma sensu z toba dyskutowac, szkoda absolutnie czasu.
  14. Na autokaciku bylo conajmniej kilka egzemplazy, ktore mialy po 450 000 km badz wiecej (wiele lat temu), bylo tez kilka Espero z tymi przebiegami. Wezmy teraz i porownajmy cene W124, i Lanosa. Policzmy..... i W124 okazuje sie, ze wypada dosc blado. Mysle, ze nie ma sensu kontunuowac dalej tej dyskusji bo szkoda czasu. Wygooglaj sobie ile ludzi zrobilo bez napraw kosmiczne przebiegi co sadza o wytrzymalosci. W sumie mysl, sobie co chcesz i wierz w co chcesz, mam to szczerze mowiac w nosie, wiem swoje i nie zalezy mi na przekonywaniu ciebie. Przyjmijmy, ze moj Lanos zardzewial w salonie i popsul sie zaraz po odbiorze, jesli cie to zadowoli W sumie dzis olej w nim wymienilem, cholernie awaryjne bydle, a swiece wlasnie ida poczta(stare sprawne ale z 40 000 maja ), masakra Tu masz link do forum Daewoo. Gostek ma od nowosci Lanosa nastukal prawie 700 000 tys (od poczatku na LPG). Dziekuje dowidzenia http://daewooforum.pl/temat10200-210.html
  15. Sa takie. Chyba w jakims Francuzie widzialem i w Volvo. W Lanosie jest to oczywiscie niemozliwe.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.