Jump to content

slawek_j

użytkownik
  • Content Count

    939
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3h 2m 40s

About slawek_j

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 02/06/1972

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa, PL
  • Zainteresowania
    PC, samochody

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja bym zgłosił do spółdzielni. Miałem podobny przypadek, tylko u mnie nie było dobrego połączenia przewodu z oprawą wkręcanego bezpiecznika (też na klatce). Elektryk wymienił bezpiecznik klatkowy, kable do licznika w mieszkaniu, tablicę podlicznikową i bezpieczniki w mieszkaniu. Wszystko na koszt spółdzielni, bo doprowadzenie do mieszkania należy do nich.
  2. Raczej nie, bo gwint na szpilkach był w bardzo dobrym stanie. Chyba łatwiej byłoby wziąć nowe nakrętki m8, niż bawić się w sprężynki i większe nakrętki. Wygląda to tak, jakby oplowi zabrakło nakrętek m8 i zastosował "przejściówki" by założyć większe nakrętki.
  3. I uszczelka wymieniona. Sama wymiana to pestka przy odkręcaniu wydechu od katalizatora (niestety trzeba to zrobić, bo wydech przebiega pod miska i tej nie ma jak zdjąć). Z tych trzech nakrętek praktycznie nic nie zostało. Musiałem je rozcinać przecinakiem. Zdziwiło mnie to, że zamiast nakrętek M8 były na szpilki "nakręcone" sprężynki z drutu (redukcja) i dopiero na to przykręcone nakrętki (pewnie M10). Czy to rozwiązanie stosowane przez Opla? W EPC są podane nakrętki M8, bez kombinowania.
  4. Ja pewnie też zaryzykuję, bo mogę ją mieć nie dość, że taniej, to jeszcze blisko siebie. A oryginalna poci mi się już dość znacznie (choć samochód nie zostawia śladów na podłożu).
  5. Jeszcze jedno pytanie. Brać koniecznie uszczelkę od opla, czy może być REINZ. Mogę ją mieć za połowę ceny OEM (37 zł).
  6. Dzięki. NA Ciebie zawsze można liczyć (oczywiście na analyzer64 też).
  7. Dzięki za informację. VIN: W0L0AHL4872011688, wrzesień 2006, więc pewnie jest? Czy oprócz uszczelki daje się także pastę uszczelniającą, bo w epc jest także wykazana?
  8. Dzięki za odpowiedź. Też mi się wydawało, że tylko płynna uszczelka, ale w epc widać normalną uszczelkę (nr katalogowy 6 52 616) Tutaj np. można kupić uszczelkę firmy ELRING (nr katalogowy 127.760). W sklepach Opla też występuje.
  9. Mam lekki wyciek spod miski olejowej. Przy okazji wymiany oleju chciałbym to poprawić. W związku z tym mam pytanie - jak w silniku Z14XEP (Astra h) jest uszczelniona miska olejowa? Jest tam uszczelka, czy tylko silikon (a może i to i to)? Jeżeli jest uszczelka, to jakiej firmy polecacie?
  10. Dzięki. Jak już pogoda ustabilizuje się, to zajrzę do tego. Przy wymianie wkładu zorientowałem się już, że poprowadzenie kabla z lusterka do drzwi nie będzie takie łatwe, bo kanał przeznaczony do tego jest u mnie zajęty przez cięgna do ustawiania lusterka (mam ustawiane manualnie). Jeżeli we wtyczce drzwiowej nie będę miał doprowadzonych kabelków, to pewnie sobie daruję podgrzewanie...
  11. A co z wtyczką w drzwiach? Do których pinów dochodzi napięcie do grzania lusterek? W samych drzwiach nie mam instalacji, ale może choć dochodzi do wtyczki...
  12. Ostatnio odpadł mi wkład prawego lusterka. Do tej pory nie miałem podgrzewanych lusterek (nie mam elektrycznie sterowanych). Teraz kupiłem wkład z podgrzewaniem (najwyżej nie wykorzystam grzania). Czy ma ktoś rozpiskę złącza w drzwiach (mam to prostokątne)? Czy oprócz doprowadzenia okablowania muszę jeszcze coś dołożyć (przekaźnik, bezpiecznik)?
  13. Zobacz, czy działa Ci czujnik sprzęgła. Ja w Astrze H miałem tak, że po założeniu czujnika nie był on do końca wciskany przez pedał. Mocowany jest za pomocą uchwytu wykonanego z dość miękkiej blachy - możliwe, ż trzeba ją podgiąć.
  14. Nie lepiej, bo resztki brudnego oleju pozostaną w skrzyni (akurat te same syfy) i po wlaniu nowego oleju pomieszają się z nim.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.