-
Liczba zawartości
1 102 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O krisb
- Urodziny 27.01.1976
Retained
- Super sprzedawca
Contact Methods
-
WWW
krisb.pl
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Poznań
-
Samochód
ciągle piękna VC Z19DTH /
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
krisb's Achievements
kierowca (12/20)
14
Reputacja
-
Zobacz czy nie poci się zbiorniczek, właśnie oglądałem dwuletnią Merivę 1.4T i zbiornik mokry na zgrzewie, płynu dużo za mało.
-
patrząc w EPC to kwestia 4 śrub mocowania koła. Czyli tak jak u mnie. Za pierwszym razem 2h zeszło, ostatnio 40 min z czego większość czasu zajęło opróżnienie kanału
-
osobiście nie winiłbym paska Conti, jeśli to prawdziwy Conti Przerabiałem temat tydzień temu. Dosłownie. Zmieniłem osobiście 2 prowadzące (Z19DTH) i pasek, dalej było słychać piszczenie choć rzadziej. Ale zwłaszcza przy "bucie". Dopiero wymiana koła pasowego wału (zmieniane 4-5lat temu, ale na tanie. Wówczas założyłem to, co było pod ręką, w weekend, na szybko) zlikwidowało piszczenie. Tak sobie myślę: łożysko szumi, guma piszczy Dodam: po zmianie paska i rolek na nowe: spryskałem pasek delikatnie wodą. Kwik jak diabli. Po zmianie koła: powtórzyłem. Dla jaj :D Kwik jak diabli, ale chwilę, odparowało, i jest cisza. Ślizgał się. Koło wyglądało na OK (imadło, ręka), ale jestem prawie pewien (99%), że nie jest ok. Niebawem na praskę je wrzucę z ciekawości, zobaczymy czy środek wyleci :D Jak dla mnie to się rozwulkanizowało. Na nowym (INA) jest cisza jak makiem zasiał. Reasumując: nowy pasek zmienił naprężenia koła i masz chwilowo ciszę. Być może.
-
po czym wnosisz, że oryginalne? Jest "GM"? To może jest i jakiś numer GM? Numer silnika Z silnika jesteście w stanie odczytać?
-
dostaniesz pyrkę z gzikiem albo plendza, do tego wódeczkę z pyrek i Ci rurka zmięknie
-
wymienili sam wężyk? U mnie wystarczy, że poziom spadnie o 2 setki (jutro korek zmieniam, są naloty na zbiorniczku) i już potrafi złapać niski poziom płynu. Bez dolewania, przy takim ubytku wystarczy silnik zgasić po 10min, odpalić na nowo i błędu nie ma. Dobrze zbiorniczek założyli? (w sensie nie do góry nogami tylko w pionie )
-
bo są dwa rodzaje pomp i nie różnią się tylko łopatkami. Łopatkami się nie przejmuj. Jak tak będziesz drążyć temat to może się okazać, że za dużo łopatek wyziębi silnik
-
ano właśnie,czyli inny układ niż u kol. mdyrka. Szpilki + nakrętki w Oplu masz dopiero w Insi (M14) i Astrze J + Zafirze C (M12), czyli to dość świeży temat. Do Vectry C/Zafiry B włącznie (z "małych" Opli) były śruby pamiętające Kadetta D czy Corsę A i to jedne dla alu + stali. Ale czy to te same co w Alfie dalej pozostaje sprawą otwartą choć nie sądzę.
-
Kolega szuka śrub do koła (z łbem), a Ty zdaje się piszesz o układzie szpilka + nakrętka. Zgadza się?
-
wziąłem na tapetę Alfę 159 1,9 i wychodzi mi inna szpilka, nie dość, że M14x1,5 to jeszcze 51mm długa, ale gwint nie na całej długości. Oplowe masz M12x1,5 i 47mm i gwint do stożka. To wiedza wyłącznie katalogowa. Od jakiej Alfy masz te koła?
-
F18 (sztywne połączenie skrzyni z lewarkiem) albo F23 (na linkach), to tak najprościej poznać. Dodatkowo:
-
ja byłem równie pewien buczącego łożyska z przodu, zmieniłem je, bez zmian. Wyło tylne :D Nie uwierzyłbym.
-
ile razy w trakcie użytkowania zagląda się do tylnych hamulców? 2 to chyba max jak kojarzę. Ja brałbym Vectrę bo wygodniejsza, komfortowniejsza , ładniejsza i fajniejsza. Tylko znajdź zadbaną. Był czas, że marzyłem o poliftowej. Koszty IMHO są porównywalne więc ten parametr odpada, Tylko odczucia kierowcy + widzimisię.
-
może tak jak programowanie otwierania szyb z kluczyka? masz jakiś przycisk w drzwiach otwierający klapę? Tylko gdybam, uwaga :D