Jump to content

dan54

użytkownik
  • Content Count

    1840
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5h 36m 27s

About dan54

  • Rank
    weteran
  • Birthday 06/05/1982

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    podejmowanie irracjonalnych decyzji
  • Car
    hybryda - kto by pomyślał

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. " Problemem " nie jest hybryda, tylko segment. SUV na autostradzie spali dużo. Szczególnie ten benzynowy. Ciekawostka - RAV 4 2.0 benzyna z cvt paliła na autostradzie podobnie co Lexus RX 450 h ~10,5l - 11l
  2. Mam wrażenie, że przeglądy w ASO mocno zdrożały. Dzwoniłem wczoraj do Toyoty - przegląd Auris Hybrydowy po 60.000 - 1640 zł (olej, filtr, filtr powietrza i kabinowy, płyn hamulcowy, czyszczenie układu hamulcowego) Mama za Space Stara (przegląd po 3 latach - 19kkm ) w Mitsubishi zapłaciła prawie 1200 zł. Drogo jak cholera
  3. Ja mam niestety dobry słuch plus jeżdżę z wyłączonym radiem i trochę mnie takie rzeczy irytują. Żona tego nie słyszy więc nie jest to jakieś straszne trzeszczenie. A zaczęło się miesiąc po gwarancji :D
  4. Tak. Trzeszczy deska trochę, coś w słupku - 55kkm, 3 lata.. A, że auto ciche to wkurza. To samo było w Rav4. No i niektóre plastiki są tandetnie wykonane. Po prostu Toyota Rekompensuje bezproblemowością użytkowania.
  5. Ok, masz rację. Auris to bardzo przestronne auto, a licznik w hybrydzie działa jak szwajcarski zegarek. Pzdr
  6. Widocznie stopy Twojego dziecka są już pod fotelem, mój ma 123cm i stopy mu się nie mieszczą. Fotelik Recaro Young Sport. A licznik nie przekłamuje liniowo. I w hybrydzie dużo więcej niż np. w rav4.
  7. Przez ostatnie 9 miesięcy zrobiłem 15kkm hybrydowym Aurisem kombi. Wcześniej 2 lata jeździłem Civic IX 5d 1.8 manual. Wady: - auto jest ciasne z tyłu, brakuje min. 5 cm na nogi. Dzieciak w foteliku 9-18 dotyka oparcia (mam 182cm i siedzę pionowo) a w foteliku 18-36 nie ma miejsca na stopy. To dla mnie największą wada. Civic był bardziej pakowany mimo iż był hatchbackem. Nawet rower do środka łatwiej wchodził. - auris nie jest autem dla kierowcy, jest ciężki, zawieszenie jest miękkie, masa dziwnie rozłożona, do tego opony eko i cvt, nadpobudliwe esp, to wszystko nie pozwala cieszyć się jazdą. - jakość wykonania wnętrza pozostawia wiele do życzenia, jak to w toyotach. - licznik przekłamuje (zawyża) prawie 10 km/h, a komputer zaniża spalanie o 0,3l (wszystko umyślne działanie, co by hybryda wyglądała lepiej w oczach użytkownika) Zalety: - jest bardzo cicho, jazda jest płynna i nie angażująca. - zabawa w Eko wciąga (do czasu) - idealne auto na dojazdy do pracy, w korkach nie stresuje. - użytkowane w sposób, do którego zostało zaprojektowane odwdzięcza się niskim spalaniem. Użytkuję auto w 80% w Warszawie, poranne i popołudniowe korki, w 20% drogi wojewódzkie, prędkości 80-100 km/h. Z tych 15kkm mam średnie spalanie 4,85l . Civic użytkowany tak samo +3l Do kręcenia się po mieście jako środek transportu - koncepcja ok, dla kogoś kto dużo jeździ i ciągle się śpieszy, lub lata trasy - bez sensu. Pzdr
  8. Lubisz rebusy? 4 litery, dwie pierwsze ss..
  9. A powiedźcie mi mądrzy ludzie czy nadal każdy fotoradar musi być oznaczony? Dostałem teraz pisemko z itd, fotoradar zanontowany na jakimś aucie, strzelił mnie w Coniewie za Górą Kalwarią 2.01.2018. Sęk w tym, że tam już nie ma tablic o kontroli prędkości.
  10. Zdecydowanie w aucie na codzień automat. Nie wrócę już do wachlowania, za dużo korków. Szybciej, oszczędniej i wygodniej. Manual tylko w samochodzie do zabawy (typu MX-5)
  11. Wg dowodu 480kg, po FL wg samar.pl 505kg
  12. dan54

    Mazda MX5 RF

    Dokładnie. Też bym chyba poszedł w 1.5. Ale to zrozumie tylko posiadacz MX-5. W tym samochodzie mniej = więcej.
  13. dan54

    Mazda MX5 RF

    Nie rdzewieją szybciej niż Mercedesy, serwis w PL zależy od punktu. Generalnie nie ma co straszyć.
  14. Sport nie ma też domykania szyb z pilota - u mnie to przesądziło. Widzę po allegro, że tańsze były rok temu. Ja poszedłem do dealera w Wawie, pokazałem co jest na allegro najtaniej w polsce i powiedziałem, że jestem leniwy ale nie aż tak, żeby przepłacać i kupie jak mi zejdzie z ceną. Potem jeszcze udawałem ze 2 tyg niezdecydowanego. Pamiętaj jeszcze, że oni uruchamiają gwarancję jak im auto zalega ileś tam czasu. Moja biegła od sierpnia, więc musieli to brakujące pół roku wziąć na siebie (pisemnie) - to tez warto negocjować. Popytaj ile tego jest na stocku, będziesz wiedział czy możesz poczekać jeszcze kilka tygodni. W końcu zejdą niżej, skoro nowy model w drodze. Edit: Ja to auto kupiłem głównie z powodu ceny. Gdyby kosztowało rok temu 75k pln jak teraz najtańsze na allegro to jeździłbym pewnie Mazda 3. Ale 10k różnicy zrobiło swoje
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.