-
Liczba zawartości
1 112 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
jakubek's Achievements
kierowca (12/20)
72
Reputacja
-
Niestety. W superbie 2.0 TSI 280 z 2023 tylko bezpośredni
-
Kazdy 2.0 TSI ?
-
Daj znać czy VCDS obsłuży nowe sterowniki i co mozna podłubać w nowych skodach.
-
Już jest evo2 tak od 09.2022. A różnice to chyba tylko oni wiedzą co robią
-
A zapytam całkiem poważnie : czym tak bardzo się różnią te silniki ? W czym evo 2 jest inny ?
-
Z tym samym pijącym olej TSI ? Z jeszcze gorszymi multimediami ? Masochizm ?
-
Ok. Teraz jest jasność. Ale cena x2.
-
O tą mi chodziło.
-
A jak właściwie jest z tym prądem ładowania.W komentarzach twierdza ze za duze jest
-
Jezeli sie nie psuje spełnia oczekiwania to bym zostawił i jeździł. Sam jeździłem 16 letnim Avensisem w dieslu póki nie zaczął generować ponad standardowych kosztów.
-
DQ200 wymaga poprawy fabrycznych nastawów. Koszt sprzęgiel to ok 2000 z robocizna DQ381 tez ma jakies przypadłości i tak samo zmian nastawów. W obydwóch polecaja co 50 tys wymieniac olej - bez względu na to co ASO i niektórzy mówią. Ręczne skrzynie w VW Audi mq tez nie są w niczym lepsze.Moze troche tańsze serwisowanie i zrobi to kazdy.
-
Ja ci na to nie odpowiem.Za młode auto i za mały przebieg. A opinie na różnych forach to tak jak wszędzie. Ale jak używany to bym brał jak najmłodszy z jak najmniejszym przebiegiem. W 1.0 jest DQ 200. Padają sprzęgła jak ostro jeździ.Robisz program pozbywasz się eco terroru i wtedy to bajka. Sam nie mogę doczekać się końca gwarancji na poprawę działania.
-
Do miasta to mocno chwalą tego TSI ale w wersji 1.0 T DSG - 110km. Podobno i na trasy tez się nadaje .Ja mam 1.5 150 km DSG ale większość jazd to S albo lokalne drogi. Średnie z 10 tys. to z dystrybutora 6.89 .Miasto podnosi sporo średnią. Trasy to 5.5 - 6 .
-
U mnie musze dodatkowo zamknąć ręcznie rygle od maski / oczywiście maska w pozycji otwartej / i zamknąć auto . Po kilku min auto jest dopiero całkowicie uśpione. Tak też ładuje je .
-
Przełącznik na auto i wycieraczki musza pracować 30 sekund