Jump to content

szary

użytkownik
  • Content Count

    2163
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

About szary

  • Rank
    kierowca żuka

Profile Information

  • Name
    Michał
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Car
    Seicento Van

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bo łatwiej klikać w laptop niż ustawiać 100 różnych regulacji w gaźnikach
  2. > Cześć > Pytanko kolejne mam, mam na stole akurat "zespół pedałów " > Ktoś wie jak działa, na jakiej zasadzie, jak zrobić, przygotować, zmontować, procedurę startową ? > Wiem ze chyba kiedyś "molo" sprzedawał coś takiego jak "kompletny zestaw pedałów z procedurą > startową", stąd moja ciekawość > Pozdrawiam Mozna zrobic wg mnie lepiej bez zadnego czujnika
  3. > Tutaj mógłbym polemizować, czy wytrzyma na dłuższą metę. Mimo ostrożnego strojenia mi poszły półki, > po odprężeniu problemu nie zauważyłem. Ostrożne nie zawsze jest lepsze. Kwestia doboru turbosprezarki do duzego stopnia sprezania. Jaką miałeś wtedy ?
  4. > do 150 napewno wystarcza z PGT sprawdzone potem jesli ma sie regulator cisnienia do mozna je > podkrecic jesli pompa pozwoli. Problem z wtryskami z PGT jest taki że maja po 20 lat. Kiedyś miałem taki przypadek, że samochód nie chciał mieć równych obrotów na tych wtryskach - po przetestowaniu ich wydajnosci róznica była okolo 30% miedzy lejącym najmniej a lejącym najwięcej.
  5. Jeśli masz fabrycznie nowy motor to nawet szkoda go otwierać. Spokojnie przyjmie te 150 km na seryjnym stopniu sprezania
  6. > TD05HR-16G6-9.8T Bedzie ogień. Kolektor zrobiles z twinscrollem ? Lepsze byloby żeliwo 9 ale jest nie do dostania
  7. > u mnie nie ma dawać rady, ma robić szał zastanawiam sie jeszcze, czy nie bedzie problemem to, ze > spływ wyszedł pod taflą oleju? A jakie dokladnie to td05 wsadzasz? Subaru, evo ?
  8. > potrzebuje danych na temat restryktora. nie wiem ile oleju jej potrzeba. dodam ze mam td05 z evo8 > na twin scrollu Do turbiny evo robilem 1,5 mm i bylo wszystko ok
  9. > Jak komuś braknie dołu to ponoć wyprostowanie kolanka pomaga Pierwsze co zrobilem to kolanko zlikwidowalem.
  10. > chyba żartujesz Jeśli mowa o starym td05 z subaru 555 to wstaje bardzo topornie. W 1.8 cos zaczyna sie dziac powyzej 4 tys ale góra jest masakryczna Nowe td05hr z evo to juz calkiem inna bajka
  11. > no właśnie ta nowa bosha jest niedostępna przynajmniej ja niemoge nigdzie namierzyc > Podałbys mi linka do tego pedał boxa Link do pompy - KLIK - ok 1000 zl Przykladowy link do pedal boxa KLIK W tym pedal boxie masz sprzeglo na linke, do tego masz regulacje sily hamowania przod/tyl - nie potrzeba korektorow. No i calkowicie pozbywasz sie serwa. Wtedy nie ma problemow z hamulcami przy itb, oraz przy turbo gdy korzystasz z takich funkcji jak ALS czy Flatshift
  12. > czołem > pilnie potrzebuje krótkiej pompy hamulcowej pasującej w miejsce seryjnej od Seicento > Poniżej pompa jaką chciałem zakupić lecz niestety niedostępna jako nowa. > Doradzcie z czego dobrać taką- podobną pompę > zdj z hamulce.net Jest dostępna nowa z boscha ale w tej cenie kupisz pedal box - wtedy wogole nie masz serwa
  13. > Masa środkiem, a plusy po bokach - prawy plus odpowiada za 2 wyjścia na przewody po prawej, > analogicznie lewy. > Zresztą już zapostowane zostało Raczej odwrotnie, + na środku a masy sterujące po bokach
  14. > Podejść podejdą, na korby chyba tez siądą. Ale co do korb, to głowy nie da sobie uciąć. Pod korby też pasują
  15. > 330cm3 było liczone na 50KM. Moje silniki mają ok 45KM tak że z małym zapasem. Jak będzie potrzeba > to 50KM też się zrobi. Co do kosztów to ten z coupe kosztował 25zł może nówka za 200 to nie > majątek ale reszta systemu kosztowała już mnie okrągłą sumkę, a tak dokupować kolejne puzle > żeby okazało się że to i tak nie zadziała to trochę bezsens. > Co do strojenia to miałem nadzieje że po wpisaniu wszystkich parametrów silnik jako tako będzie > chodził. Na razie po 2h walki odpala i ma płynne wolne obr o wkręcaniu się itp, można > zapomnieć. Bez Deta c
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.