Skocz do zawartości

kristo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    703
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O kristo

  • Urodziny 08.05.1960

Retained

  • teść

Profile Information

  • Lokalizacja
    KWA
  • Zainteresowania
    zwiedzanie starych rumowisk kamienistych

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kristo's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

0

Reputacja

  1. > Ale co tam Octavia I 1.9 tdi 90KM ale AGR czy ALH silnik czy też inna wydumka?
  2. > Właśnie Golf o którym pisałem wcześniej, ten z ATD...znam go ponad rok i przez rok nic, kompletnie > nic tam się nie działo, auto z przebiegiem nieco ponad 220kkm. Sam miałem ALH i dalej w rodzinie, obecnie z przebiegiem ponad 350kkm - w Octavii - zero problemów, a znam auta z tym silnikiem z nalotem ponad 500.....
  3. > Do wydania około 16kpln, ale nie chodzi o samo auto. Spoglądam na A3, A4 B5, B6, Golfa IV. Ale to > nie jest ważne. Diesla osobiście nie miałem ale dosyć często jeżdżę 1.9 TDI ATD. > Moje pytanie jest takie jaki silnik najlepiej wybrać, zależy mi na jako takiej bezawaryjności - > ciężko wymagać od silnika żeby nic się nie zepsuło. Silników jest pierdylion modeli. Która > wersja silnikowa wg Was jest najbardziej godna polecenia? > Jak tak patrzę to chyba najlepiej brać coś pokroju ATD/AXR, ewentualnie ASZ/AVF czyli odpowiednio > 101 i 131KM. > Czy te silniki w każdym VAGu łączone są z dwumasą? Odnośnie ATD spotkałem informacje, że np. w > Seacie dwumasy nie było, a w Golfie już była. Szukaj ALH - w papierach miały 90kM, ale na hamowni mało który miał poniżej 100kM a prostym softem dawał 130kM i 300Nm. Wersja rozwojowa z prostej konstrukcji AGR tylko ze zmienną geometrią łopatek :-) W zależności od rocznika produkcji były tez wersje bez dwumasy.. PS. hmmm no może pierwsza merytoryczna odpowiedź na Twoje pytanie...
  4. Bo porada dotycząca Boxera III potrzebna pilnie,,,,,, może być na priv jakby coś
  5. > zwęrzenie a co to jest? > widziałam nie pij tyle
  6. > Gdzie tutaj utrudnianie ruchu? W poprzek dwóch pasów się zatrzymał? Już widzę jak odpowiadasz tak Niebieskim w radiowozie i Cię za próbują ukarać i dają do wyboru 200 zł i pkt oraz sąd właściwy dla miasta Częstochowa... zwłaszcza jak jesteś z Olsztyna czy ze Szczecina
  7. > ... > Bardzo dobra reakcja! To się nazywa zachowanie szczególnej ostrożności. Czyli da się. Bez żadnych > wymówek i ględzenia. A jak się to ma do płynności ruchu i jazdy z prędkością nie utrudniająca ruchu innych samochodów.. poczytaj kolego PRoD. Za to też można otrzymać nagrodę pieniężna i punktową....
  8. > Przed skrzyżowaniem noga z gazu. > Wystarczy nie przekraczać prędkości, zdjąć nogę z gazu i nie ma, że nie zdąży wyhamować na żółtym. No nie wszędzie tak jest... :-( Wystarczy popatrzyć na Romanów na DK1. Ja tam jeżdżę od kilku lat i od około roku zainstalowano urządzenie robiące zdjęcia po przejechaniu linii zatrzymania na czerwonym.... Ale to jeszcze nic... zdjęcia otrzymują osoby co tą linię przekroczyły dosłownie o 2 metry zatrzymując się przed wjazdem na skrzyżowanie... Mało tego ... dopuszczalna prędkość przed tym skrzyżowaniem była do momentu instalacji urządzenia 70km/h a po jego instalacji podnieśli ją o 10 km czyli teraz 80 km / h A coby było już do końca intencją o co chodzi, to czas świecenia żółtego skrócono do max czyli 2s. Teraz można się tam natknąć na kierowników dużych zestawów, że na zielonym się zatrzymują, czekają na czerwone i po zapaleniu zielonego ruszają, i wcale im się nie dziwię bo wyhamowanie od prędkości 80km/h zestawu 40 ton na drodze 45 m łącznie z czasem reakcji kierowcy jest niemożliwe... M oże o tym porozmawiamy?
  9. A to już zależy czy podsterowne czy nad.....
  10. Stara szkoła mówi lepsze na oś napędzaną.....
  11. No mam taki i nie narzekam - po modzie 200 kucy Dlaczego niestety
  12. > Pierwsza myśl, ale miał być mniejszy od A6 a tutaj raptem mniej niż 10 cm różnicy w długości no ale mniejsza jest :-) a środek jakby sporo większy
  13. Popieram zdanie Słonia znaczy Elephanta Posiadam i daję radę
  14. > Witam, Ja ma bieżnikowane, ale tylko na zimę do wolnego toczenia się... Z kilku samochodów miałem już uznane reklamacje na te zimowe w ilości kilku szt. Nie ryzykowałbym bieżnikowanych do jazdy powyżej 130km/h
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.