Jump to content

borbet

użytkownik
  • Content Count

    5145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

371 Przezacny kompan

2 Followers

About borbet

  • Rank
    weteran
  • Birthday 11/28/1930

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak
  • WWW
    http://www.google.pl
  • Gadu-Gadu
    N/A
  • Skype
    N/A

Profile Information

  • Name
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    100lica
  • Car
    Niebieski, czarny i czerwony
  • Motorcycle
    50ccm to nie motocykl

Recent Profile Visitors

1430 profile views
  1. Znalazłem tutorial na YT. Wprawdzie w e39, ale silnik identyczny. Jako mechanik nie chciałbym tego robić, czyli cenę zaporową bym wystawił. Roboty jest spoooooro. Raczej to ogarnę, ale chyba będzie trzeba wziąć dzień wolny na to...
  2. Wszyscy tu jakieś Fy mają, a mi auto rzyga olejem... Mam do wymiany uszczelkę pokrywy zaworów w 330d m57 e46. Uszczelka to groszowa sprawa, ale robota już nie. Czy idzie to samemu w garażu ogarnąć? Na co zwrócić uwagę? Jakieś specjalne narządy są potrzebne? Pozdr
  3. Ja się przerzuciłem na volvoforum i grupy na FB.
  4. Skleiłem taśmą do radiatorów. Trzyma mocno i przewodzi ciepło. Aplikacja, mimo 15mm szerokości, trwała kilka minut.
  5. Miała, ale dawno temu. Klej wysechł był i zwierciadła nie trzyma. Sikaflex jest do szczelin od 10mm. Ja to potrzebuję coś do 0,5mm. Poza tym to może być klej izolator a nie termoprzewodzący. Mata miała kiedyś klej, ale się ulotnił/ wysechł. Właśnie taką zamówiłem w międzyczasie. Kleju do radiatorów nieco się obawiałem, szczególnie jak przeżyje zimę...
  6. Hej! Muszę wkleić lustro do plastikowego wkładu lusterka bocznego. Konkretnie to dokleić wkład do maty grzewczej. Podobny wątek już był, ale pozamykany jest już. Czym to zrobić? Jakimś klejem termoprzewodzącym? Jakim? Taśmą termoprzewodzącś? Którą? Najzwyklejsza dwustronna odpada, bo izoluje. Ma ktoś pomysł? Pozdr
  7. Mam Viesmanna od ponad 10 lat. tylko sól sypię do niego.
  8. Ja bym w to nie wszedł, bo za mały bagażnik rio ma. Nawet gwarancja mnie nie kusi, bo po co tracić cenny czas na wizyty w warsztacie na naprawy gwarancyjne, skoro w tym samym czasie można piwo pić. Dodatkowo producent mógł gdzieś drobnym drukiem zastrzec, że gwarancja owszem, ale to auto zarejestrowane jest w zbyt odległym czasie od daty produkcji.
  9. Sprzęt agd BSH można łatwo naprawić samemu. Wiele typowych usterek ma opisy napraw na elektrodzie... PS Moja zmywarka bosch kończy na dniach 14 lat i cały czas służy.
  10. Pytanie od nieFjordziarza. Czy instalacja gniazda haka wymaga w tym modelu dodawania modułu haka? Czy to uniwersalnego, czy dedykowanego. Pytanie dotyczy Foki Kombi 2009 r.
  11. Ja pitolę. I w Volvo i w Becie nie muszę rozbierać pół auta... Przypomniało mi się, jak znajomy wymieniał pozycję w A4 (chyba dodatkowo była to halogenowa żarówka) to pojechał do serwisu, bo wiązało się to ze zdejmowanie zderzaka, części nadkola i lampy... "Twój wpis jest większy niż mój".
  12. Ja niczego nie zmieniam przed przeglądem w e46. Drogowe świecą jako DRL.
  13. W bmw mam ustawione drogowe na ok. 25-30% mocy i robią za dzienne. Niczego nie dokładałem. Niczego mechanicznego (czy elektrycznego) nie dotykałem. Zmieniłem jedynie kilka wpisów w sofcie włącznika świateł. Z kolei w poliftowych lampach w Volvo P2 aż się prosi o wstawienie dziennych w kierunki. Dlaczego się prosi? Otóż są one skierowana idealnie do przodu. Mod taki robiło już kilku z forum V.
  14. Nie patrzyłem czy się dezaktywują, powinny? PM tył powinny się deaktywować. Czasem wymaga to modułu ori lub aftermarketowego. Co ciekawe gniazdo 7 pin też może rozłączać PM - włożenie wtyku przyczepy rozłącza styk.
  15. Dyfer huczy bardziej pod obciążeniem a koło wraz ze wzrostem prędkości. To tak upraszczając.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.