-
Liczba zawartości
5 182 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O MajkDe
- Urodziny 28.11.1930
Retained
- weteran
Contact Methods
-
Hangouts / GT
brak
-
iMessage
brak
-
WWW
http://www.google.pl
-
Gadu-Gadu
N/A
-
Skype
N/A
Profile Information
-
Imię
M@jk
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
100lica
-
Samochód
Czarny i niebieski.
-
Motocykl
50ccm to nie motocykl
Ostatnie wizyty
2 961 wyświetleń profilu
MajkDe's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
423
Reputacja
-
Mój Łoś idzie "na sell". Dla AK zniżki i gratisy. https://sprzedajemy.pl/volvo-xc70-2007-d5-185km-211km-241kkm-bogate-wyposazenie-warszawa-2-6bea9f-nr68212358
-
MajkDe obserwuje zawartość Termik silnika odkurzacza
-
Tak jak napisał @maras77 termik może być dowolny, ale w podobnym zakresie temperatur działania. Sprawdzę po weekendzie, czy mi nie został jakiś, bo chyba kupiłem kilka sztuk. Wysłane z mojego RMX3301 przy użyciu Tapatalka
-
Ssący był wcześniej zdejmowany i kastrowany z klapek, więc uszczelki były nowe. Uszczelka dekla była twarda jak plastik. Nie dało się jej wyjąć w całości, bo pękała w palcach.
-
Sprzedaję swoje XC70 - ogólne info i zdjęcie poglądowe poniżej, a więcej na priv. Auto stoi w Warszawie. Marka : Volvo Model : XC70 P2 Silnik : D5 185KM, ale zmodyfikowany u Kiviego (Kivi Racing Factory) na 211KM i 477Nm Rok Produkcji : 2007 (maj) Przebieg : 237kkm Wyposażenie : prawie full (brak: Bliss, PDC przód, aktywnego zawiasu) Kolor: Barents Blue (niebieskoszary) Cena : 33k PLN do negocjacji podczas oględzin
-
Ja mam jakieś chińczyki za 60zł z tyłu w e46. każdy czujnik jest na oddzielnym kabelku i jbc można wymienić. Jednak od montażu (5+ lat) nie było to konieczne. PS U mnie o wyborze takiego producenta zadecydowała łatwość montażu w oryginalne miejsce w listwie zderzaka.
-
Mikodę odpuszczam na przód. Będzie Textar. Waham się jeszcze co do klocków.
-
A co do Textara. Klocki zwykłe czy epad?
-
To wiem, szczególnie przy ASB. Już chyba wolę zostać przy gładkich textarach. Dotychczasowe, nawet z budżetklockiem, hamowały spoko. A docięte poniżej minimalnej grubości były nadal proste...
-
Odkopuję, bo taki dylemat mam. Stoję przed koniecznością wymiany tarcz+klocków przód w e46 330dA. Obecnie mam dojechane na maksa Textary Pro (na dobicie tarcz poszły jakieś tanie klocki). Myślałem o czymś nawiercanym, czyli pierwsza myśl Mikoda, bo sprawdziła się z tyłu z XC70. Znalazłem jednak trochę niepochlebnych opinii - spadek jakości względem tego, co parę lat temu było. Rozważam Rotingery właśnie. Wersja nawiercana, albo nawiercana i nacinana. Do tego pewnie klocki Textar. Iść tą drogą? A może zaryzykować Mikodę z ich klockami?
-
Za skrzynki odpowiada użytkownik. Nie administracja. https://nieruchomosci.dziennik.pl/kupno-i-wynajem/artykuly/590012,zgubiles-kluczyk-do-skrzynki-pocztowej-co-robic-poradnik-nieruchomosci-listy.html Z tym zamkami jest tak, że są mają inny otwór, niż typowe. Rozwiązałem to w podobny sposób, bo kupiłem zamek skrzynkowy (chyba) 16mm i porządnym pilnikiem zrobiłem korekty, by zamek wszedł ciasno w nietypowy otwór.
-
Znalazłem tutorial na YT. Wprawdzie w e39, ale silnik identyczny. Jako mechanik nie chciałbym tego robić, czyli cenę zaporową bym wystawił. Roboty jest spoooooro. Raczej to ogarnę, ale chyba będzie trzeba wziąć dzień wolny na to...
-
Wszyscy tu jakieś Fy mają, a mi auto rzyga olejem... Mam do wymiany uszczelkę pokrywy zaworów w 330d m57 e46. Uszczelka to groszowa sprawa, ale robota już nie. Czy idzie to samemu w garażu ogarnąć? Na co zwrócić uwagę? Jakieś specjalne narządy są potrzebne? Pozdr
-
Ja się przerzuciłem na volvoforum i grupy na FB.
-
Skleiłem taśmą do radiatorów. Trzyma mocno i przewodzi ciepło. Aplikacja, mimo 15mm szerokości, trwała kilka minut.
-
Miała, ale dawno temu. Klej wysechł był i zwierciadła nie trzyma. Sikaflex jest do szczelin od 10mm. Ja to potrzebuję coś do 0,5mm. Poza tym to może być klej izolator a nie termoprzewodzący. Mata miała kiedyś klej, ale się ulotnił/ wysechł. Właśnie taką zamówiłem w międzyczasie. Kleju do radiatorów nieco się obawiałem, szczególnie jak przeżyje zimę...