ghost2255
użytkownik-
Liczba zawartości
5 948 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Contact Methods
-
Hangouts / GT
--
-
iMessage
--
Profile Information
-
Imię
Szymon
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Miasto krasnoludków
-
Samochód
hybrydowy
-
Motocykl
nie
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
ghost2255's Achievements
starszy kierowca (13/20)
6,1 tys.
Reputacja
-
Jak jakiś stary gruz, to może zaciągnąć muł z dna zbiornika. Z naciskiem na "może"
-
* Nie dotyczy Yarisa
-
Yaris III lub dołożyć do IV, Aygo X Ewentualnie Korea- i20 lub Rio. Z wolnossacym silnikiem też będzie niezawodne.
-
km - kilometr KM - koń mechaniczny
-
Ty rozbijasz na atomy a ja pisałem o tym, że zła opinia ciągnie się długo za produktem nawet jak już jest nieaktualna.
-
Przecież to to samo
-
VAG wprowadził poprawiony TSI EA211 jakoś w 2012 czy 2013r ale fama o padających łańcuszkach była tak silna, że jeszcze wiele lat później ludzie bali się każdego TSI.
-
Może masz rację. Hybrydowy Lexus. Od razu kojarzy się z gigantyczną utratą wartości i problemami z odsprzedażą
-
To się jakoś słabo pokrywa.
-
Poczytaj o DCT z tego koncernu. Z niezawodności nie słyną, a sprzęgła 2x droższe, niż do DQ200 I wszystko pochodne od VAG od strony technicznej będzie fajne. Silniki poprawione, DSG z mokrymi sprzęgłami, Haldex niezawodny. Jak nie zgnije, to na pewno się nie popsuje. j.w.
-
Czyli słaba firma. Jest tego dużo na rynku i trzeba raczej szukać poprzez polecenia, poczta pantoflowa itp. a nie ufać reklamom.
-
Bez prawnika może być ciężko w starciu z gigantem. Mój kolega prowadzi firmę odzyskującą kasę od ubezpieczycieli i on proponuje swoim klientom albo odkup szkody(po uzgodnionej cenie) i sam się procesuje z ubezpieczycielem, albo daje prawnika i razem z klientem walczą o kasę a po zakończeniu sprawy bierze % od wygranej. Tak czy siak prawnik wskazany.
-
Też kiedyś byłem takim optymistą. Potem życie pokazało że jednak nie.
-
Dlatego ja polecam środki, które są "tłuste" i wnikają w korozję odcinając tlen i wodę. Takie penetrujące preparaty bardzo spowalniają postęp korozji i jak ma to przedłużyć życie pojazdu, to jest najlepszy sposób(i najtańszy).
-
Może macie rację. Ja jeździłem 3 lata VW up! 1.0MPI po mieście i przez całą Polskę na wakacje. Ten silnik trzeba kręcić aby miał dynamikę. Ale nawet wtedy szału nie ma. Na szczęście skrzynie są fajnie zestopniowane, bo ma dość niskie obroty przy prędkościach autostradowych jak na małego wolnossaka. Za to trwałość jest ponadprzeciętna. One przejeżdżają bez problemu 300+ kkm i nie generują problemów. Jak ma zostać w rodzinie na długo, to będzie dobry wybór o ile akceptujecie osiągi.