Skocz do zawartości

filemon

użytkownik
  • Liczba zawartości

    663
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O filemon

  • Urodziny 08.10.1982

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    100% motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

filemon's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

2

Reputacja

  1. No warsztatowy, kilka silników na tym blacie rozebrałem, kilka poskładałem. Amatorsko, ale dość intensywnie go używam od 2006 roku i jest zupełnie ok.
  2. Ja sklejkowy blat pociągnąłem ciemną bejcą, a następnie bezbarwnym. Kilka warstw bezbarwnego, każda szlifowana drobnym papierem, przed położeniem kolejnej. Odpukać, 10 lat daje radę.
  3. > no właśnie > zacząłem realizować kanał diagnostyczny według takiego projektu ( własnego projektu w sketchup ) > macie pomysły na dodatkowe rozwiązania ułatwiające korzystanie z kanału ? > - odpływ z odstojnikiem będzie > - ściany posadzka wykończone żywicą > - przyłącze el. plus sprężonego powietrza będzie > - górne wybrania na oświetlenie > - dolne na narzędzia > - widoczne obniżenia w posadzce to elementy stanowiska do geometrii ... > głębokość 1.8 metra > szerokość 1,05 metra Dał bym jeszcze na krawędzi kanału kątowniki dla podnośnika kanałowego
  4. > A jak wychodzi spalanie autka z takim silnikiem. Dla mnie nie mierzalne Mi on zawsze pali 10L. Ale to ze względu na specyfikę użytkowania jako auto szkoleniowe.
  5. > Ostatnio jakoś bardzo dużo pojawiło się głównie focusów z tym silnikiem na otomoto itp. Autka > roczne, max 2 letnie i do sprzedania... Czy to wina jakiegoś dyskomfortu, coś w jeździe na > dłuższą metę tym ludziom w nich nie odpowiada? Pytam Was, bo przecież sprzedający tego nie > powie a wiem, że ktoś tutaj śmiga takim autem Ja dość dużo jeżdżę takowym i jakoś specjalnego dyskomfortu nie odczuwam. Znam jedną wypożyczalnię, która sprzedaje właśnie dwuletnie 1.0 Ecoboost'y, bo taką ma politykę, same białe, część kombi, część nie.
  6. > Airpol jest świetny. Sam kupiłem używanego 240 litrowca jeszcze z lat 70tych, kiedy mieli starą > nazwę. Kosztował tyle, co 100 litrowy chinol (chyba z 1500 złotych zapłaciłem), ale jeszcze > przebija je wydajnością. Sprężara tam wielkości silnika od malucha Moim zdaniem lepiej kupić > używkę lepszej jakości, niż nowego chińczyka. Fajnie, jeśli będzie dostęp do części zamiennych > w razie "w" > jeśli jesteś pewien, że chcesz tylko pompować koła, albo malować aerografem, to najtańsze guano da > radę. jeśli chcesz napędzić tym narzędzia lub pistolet lakierniczy, to się nie nada. Dostępność części do Airpola jest faktycznie dobra, a sprzęt pancerny i ciężki. Wiele wytrzyma, nie jak jakieś aluminiowe Chińczyki. Ostatnio robiłem remonty dwóm takim Airpolom, jeden został i dzielnie mi służy.
  7. > Musze sie dokladniej temu przyjzec. Wydaje mi sie ze buda ale na pedale tez czuc gdy sie dotaczam > powoli do czerwonego swiatla to jakby na pedale co jakis czas pojawial sie wiekszy opor. > Niedlugo tez bede robil przeglad techniczny. Czy na rolkach diagnosta bedzie mogl potwierdzic czy > to tyl czy przod ? Albo krzywa tarcza, albo gdzieś na tarczy masz grubszą warstwę rdzy lub właśnie po tym jednym mocniejszym hamowaniu o którym pisałeś właśnie taka rdza odpadła i masz lekkie zagłębienie. Mam to samo u siebie w Astrze II na tyle. Auto stało jakiś miesiąc czasu praktycznie nie ruszane, tylne tarcze trochę przyrdzewiały i przy hamowaniu ta rdza w jednym miejscu odpadła.
  8. Sprzedam komplet alufelg firmy Intra. Średnica 14 cali Szerokość 6 cali Odsadzenie ET 36 Średnica otworu centrującego 60mm Jeździły w Renault Twingo Dla zainteresowanych mogę podrzucić gdzieś na trasie Kraków-Katowice-Częstochowa-Łódź-Września-Poznań Cena 200zł
  9. > oczywiście bo zaczyna produkować OK, to narazie śpię spokojnie, jak zacznie produkować to wtedy będę sie martwił
  10. Sprzedam komplet oryginalnych alufelg z Opla Rozstaw śrub 4x100 Średnica 15 cali Szerokość 6 cali Odsadzenie ET49 2 felgi mają ślady po uderzeniach młotkiem, pewnie nie chciały zejść z piasty i jakiś debil je tłukł. W sam raz na drugi komplet na zimówki, żeby nie płacić za przekładkę. Oddam za 200zł do lekkiej negocjacji. Dla zainteresowanych mogę podrzucić gdzieś na trasie Kraków-Katowice-Częstochowa-Łódź-Września-Poznań
  11. > zupełnie jak hopel Kurde, ten mój Opel to jakiś dziwny jest. Astra II 98' z X18XE1 z przebiegiem lekko ponad 260tys i od wymiany do wymiany (co 15tys) dolewam może z 0,5L. Mam zacząć się martwić?
  12. > Wlałbym to do przeciętnego benzyniaka z pośrednim wtryskiem i cokolwiek większym bakiem, > uzupełniłbym do pełna benzyną i z głowy. Jeździłem na mieszance z większą ilością ropy u siebie w benzynowej Astrze i autko łykało to bez zająknięcia.
  13. > Moj kominkarz powiedział, że nie ma cudów płaszcz = brudna szyba. Obniżona temperatura spalania i > tyle. No i kurde, nie do końca się zgodzę, kumpel ma kominek z płaszczem wodnym i u niego ta szyba nie jest tak zawalona sadzą jak u mnie w Makrotermie. Nie pamiętam jakiego producenta on ma kominek, ale szybkę ma przejrzystą.
  14. > No bo przez parę godzin pali się oszczędnie, przy małym dostępie tlenu, to i sadzy dużo. > Naładować pół wkładu, otworzyć szyber, otworzyć dopływ powietrza .... > I szyba czysta U mnie jakoś nie specjalnie. Ponadto przy takim sposobie palenia, to zużycie drewna jest raczej zbyt szybkie.
  15. > Drewno musi być liściaste i minimum 2 lata leżakowane. No może w innych niż Makroterm kominkach to pomoże. Ostatniej zimy paliłem drewnem które schło przez 4 lata!!! pod daszkiem, w przewiewnym miejscu!!!. Pomiar wilgotności przy pomocy dość dobrego przyrządu pomiarowego pokazał 12% wilgotności. I co, i jajco, szyba też się syfi po mniej więcej 3 godzinach palenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.