-
Content Count
2278 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
536 Przezacny kompanAbout Azbest
-
Rank
weteran
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
WAW/EL/EBE
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
nie japońców tylko konkretnie mazdy, która twierdzi że samochody są ocynkowane. reszta japońców jak jest ocynkowana to wychodzi na mierniku .. a jak nie wychodzi to ocynku nie ma, co jest dosyć powszechne
-
Ja robiłem z miesiąc temu - 200zł / skóra naturalna, boki perforowane / z dojazdem i usługą wymiany Mieli już wieniec kierownicy na wymianę, miałem sobie tylko wybrać jaka skóra i jaki kolor nici. Serwisant umówił się ze mną jedynie na wymianę za kilka dni. Kierownica jest dosyć mocno pogrubiona z miękką pianką - może trochę gorzej wygląda niż oryginał, ale jest zdecydowanie wygodniejsza i przyjemniejsza. Znalazłem pierwszą lepszą firmę na FB ... no i teraz nie wiem która to była, ale działała w okolicach łodzi i jeździła po całym regionie (aż do Częstochowy)
-
Podaj jakie modele samochodów znajdują się w tej kategorii - wybierzemy razem najlepszy i nawet zaproponujemy alternatywę z innych kategorii.
-
Mam CTEKa, który teoretycznie służy do takich rzeczy - ale nigdy się nie odważyłem zostawiać samochodu podłączonego dłużej niż ten "cały dzień". Ma nawet taką fajną kostkę/gniazdko, do zamontowania na stałe w samochodzie:
-
Proporcje ma straszne.. to może być jakaś fiesta powyciągana do rozmiarów segmentu C.
-
Mondeo jako "klasyczny samochód segmentu D" nie będzie już występował. Ma być coś w stylu crossovera na zasadzie Subaru Outbacka - pierwsze "wizualizacje": Jeżdżą już jakieś muły testowe z poklejoną karoserią od focusa:
-
Zadzwoń, dopytaj, okaże się że to oferta widmo jako "reklama" pośrednika Stary model, którego nie można zamawiać już do produkcji ... a oni oferują go w dowolnej konfiguracji ... OD 224k .
-
?? RS3 to staruje od 265kPLN i pewnie trzeba dołożyć ze 30kPLN żeby nie było smutno w premium.
-
chinczyk mógł dobrze napisać, bo bateria może być 3,6V ...
-
Ja też, tylko u mnie w mondeo wymaga to zdjęcia przedniego zderzaka (z 15 spinek) i wykręcenie reflektorów ... A wszystkie żarówki +xx% mają skrócona żywotność. W drugim samochodzie wymiana zajmuje 2 min - i tam mogę wymieniać sobie co pół roku
-
.. a jak będzie dobrze to ring powinien mnie zapłacić bo nie będziesz pierwszą osobą która je kupiła po mojej rekomendacji ... ja byłem w szoku jak świecą, a trochę żarówek premium przerobiłem w życiu. Nie jest to poziom xenonu, ale ja bym je umieścił w połowie między fabrycznymi H7-long-life a xenonami. Ja po 7 latach jazdy z xenonami kupiłem samochód z H7 ... i był dramat na fabrycznych żarówkach long-life
-
Moim zdaniem też świecą źle i jest szansa że oślepiasz jadących z naprzeciwka. Ja bym się do doczepił do wzniosu po lewej stronie generowanego przez lewą żarówkę - moim zdaniem nie powinno go tam być, lub powinien być przesunięty w prawo. W tym przypadku każdy z żarników generuje swój własny wznios - po prawo - ten prawidłowy, który oświetla znaki i ten po lewo oślepiający kierowców. Pamiętajcie też że rozpatrujecie rozkład na 2-wymiarach (na ścianie, drzwiach garażowych) ... a w 3 wymiarach te wzniosy mogą iść do góry i świecić na znaki albo kierowcom w oczy - tu tkwi probl
-
Przeczytałem wszystko, co nie zmienia faktu, że taki rozkład światła NIE jest prawidłowy. Nie wiem czy to kwestia ustawienia czy może wady fabrycznej. Ciekawe jak to przeszło homologację ... ale pewnie przeszło. Reflektor H7 z LED jej nie przejdzie, choćby świecił lepiej - problemem jest też to, że jeden zmiennik będzie świecił lepiej inny gorzej. Moim zdaniem jest ten rozkład nie jest prawidłowy. Miałem kiedyś przypadek przy Xenonach (samochód fabryczny, żarniki odpowiednie) - kupiłem nowy komplet, markowe żarniki od producenta europejskiego, homologowane ... i nie przeszedłe
-
Doczytaj szczegóły - homologacja jest, tylko na bardzo niewielka grupę samochodów/reflektorów ... i tylko na Niemcy. Do tego cena całej zabawy jest dosyć wygórowana. ... bardzo chciałbym, żeby dało się używać zamienników H7, które uważam za archaizm obecnej motoryzacji. Gdyby był legalny w sensie papierowym, ale zwłaszcza w sensie samego świecenia (czyli przetestowany i świecący w sposób prawidłowy i nie oślepiający innych użytkowników) ... to bym był pierwszy do takie zamiany. Chciałbym tez żeby nawet stacja SKP niejako mogła certyfikowac alternatywne źródło światła (w sensie mo
-
Ewidentnie zły rozkład świata - masz 2 skupione obszary których nie powinno być ... i brak wzniosu po prawej