Jump to content

Azbest

użytkownik
  • Content Count

    2335
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

582 Przezacny kompan

About Azbest

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WAW/EL/EBE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pytanie, to czy będzie wersja z 2.0 200KM - czyli odpowiednik Polo GTI
  2. hmm .. jakoś na tym zdjęciu I5 wygląda pokracznie, a do tej pory bardzo mi się podobał i nie zauważyłem, że ma tak nienaturalnie duże tylne drzwi w porównaniu do przednich
  3. Outlander 2015 2.0 benz. AT, AWD - masa własna 1495kg = przyczepa bez hamulca 750kg (1600kg z hamulcem) Mondeo MK5 2015 1.5T benz. manual - masa własna 1410kg = przyczepa bez hamulca 740kg (1250kg z hamulcem) ... a mam przyczepkę 750kg bez hamulca... i nie mogę jej targać Mondeo, bo brakuje 10kg uciągu
  4. W Mondeo MK5 rezygnowali z pewnych wygłuszeń w trakcie produkcji samochodu. Ja mam pierwszy rocznik 2015 i mam fabryczne maty na plastikowych nadkolach - w późniejszych rocznikach już ich nie było.
  5. Wyciszałem kiedyś Hondę Civic z podobnymi założeniami co twoje - lubiłem samochód, ale był za głośny na trasach. Generalnie jest to ciężki temat w warunkach domowych i drogi komercyjnie.. Cudów także nie osiągniesz przy tym nadwoziu, wielkości i takich oponach. Jeśli chodzi o usługę - żeby miało to sens, to będzie bardzo drogo. Poprawa będzie odczuwalna, ale moim zdaniem będzie większa szansa że się rozczarujesz efektem niż, że będziesz zachwycony. Może zamów "testowo" mały pakiet wyciszenia - przednie drzwi + poprawienie uszczelek. Do tego wykleić butylem + pian
  6. Taką półkę to mam w mondeo Niestety wygląda to jak produkt samochodopodobny. Ulepione z tego co mieli najtańsze ... bo nawet nie może to konkurować z obecną linią modelową dacii. To jest produkt na Indie z europejską ceną. Citigo iV to przy tym samochód premium. W ogóle przeszła mi ochota nawet interesować się tam jako potencjalne wejście w świat elektryków - chyba bym sobie obrzydził motoryzację. No i cena wydaje się absurdalnie wysoko w stosunku do tego co ten samochód sobą reprezentuje.
  7. W styczniu pisali że wróciła z mocno ograniczoną dostępnością: https://e.autokult.pl/40092,skoda-citigo-e-iv-wrocila-na-polski-rynek-klienci-sie-uciesza-producent-juz-mniej ... nie wiem jak to wygląda w praktyce.
  8. Wyglądem i zapowiedziami to samochodzik raczej taki "lajfstajlowy" ... do celów wyższych niż pizza ... liczyłem że zniszczy konkurencję od VAGa w postaci Citigo iV. Liczyłem na to, że za podobną kwotę zaoferuje więcej ... będzie lepszym samochodem elektrycznym, bo od początku był projektowany jako elektryk. porównajmy tak na szybko: Skoda Citigo iV - 82kPLN 82KM / 12 sek do 100km/h / 36kWh - 260km zasięgu / Vmax 130km/h Dacia Spring - 77kPLN 44KM / 19 sek do 100km/h / 27kWh - 230km zasięgu / Vmax ??km/h ... to ja nie widzę sensu dla Da
  9. wszystko fajnie, tylko dlaczego to musi być aż tak bardzo wolny samochód? - 44KM i 19sek do 100km/h. To go wyklucza ze sporej ilości zastosowań, a zasięg 200km+ jest w sumie całkiem obiecujący. Dobrze, że start na silniku elektrycznym może być całkiem niezły. Wokół komina może spoko, ale zrobić wyskok do innej miejscowości, przejechać obwodnicą lub Ską przy prędkościach 80-110km/h ... to już nawet nie jest mało przyjemne, ale może być niebezpieczne przy dzisiejszym ruchu. Przy poziomie 70-80KM, 12sek do 100 i predkość max ze 140km/h - za tą cenę bym spróbował elektryka. Ale m
  10. Zainstaluj mObywatel i zweryfikuj czy masz bezterminowe uprawnienia.
  11. spoko, w każdym biznesie i w każdej sferze życia są obecnie zawirowania - wykańczam obecnie mieszkanie i co wycieczka do marketu, to albo czegoś brakuje, albo z dnia na dzień cena +15% .. a dostawczaki (przynajmniej te mniejsze, typu doblo) są ciężko dostępne i drogie od ubiegłego roku, kiedy zabiły je nowe normy ekologiczne i cześć modeli musiało zniknąć z runku
  12. ... mam nadzieje, że odhibernowanie przeszedłeś dobrze
  13. W styczniu skończyła mi się amortyzacja obecnego samochodu i w końcu chciałem kupić jakież wozidełko dla siebie - coś lekkiego, dającego dużo przyjemności z samego faktu jego prowadzenia - nie musi być najszybsze ze świateł, bo nie będę się tym ścigał. Już byłem zdecydowany na Civic TypeR ... niestety cena CTRa podskoczyła do 181k i jest mega problem z dostępnością (w ubiegłym roku miałem ofertę na 154k). Reszta hot-hatchy raczej mi nie pasuje, lub przekraczają 200k. Temat umarł. Teraz w sumie pojawiło się światełko w tunelu - zafiksowałem się na nową GR86 - poprzednia kosztowała
  14. Tanie i proste auta nie wrócą, bo świat się zmienił - normy bezpieczeństwa i ekologiczne powodują, że samochody są i będą coraz bardziej skomplikowane. Te nieskomplikowane będą drogie, bo dojdą kary ekologiczne. ... a FSO ... nie kupię skomplikowanego samochodu z "etykietką FSO", bo oni nawet z najprostszymi konstrukcjami radzili sobie byle jak.
  15. ... a tu jeszcze mamy przypadek świadomego wprowadzenia w błąd potencjalnego kupca na swój samochód
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.