Skocz do zawartości

Azbest

użytkownik
  • Zawartość

    1751
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    1d 11h 58m 31s

O Azbest

  • Tytuł
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WAW/EL/EBE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Azbest

    Focus MK3 do oblukania

    Ogólnie fordy są słabo poskładane, ale ten focus ma wyjątkowo sporą tą szczelinę ... a dodatkowo zapadła mu się uszczelka wypełniająca lub w ogóle jej nie ma (nie wiem czy focus ma taką uszczelkę, ale mondeo mk5 ma) Ta szczelina na masce w fordach jest precyzyjnie zrobiona ... co innego spasowanie przednich drzwi z nadkolem 😁 Normalnie powinna być taka jak poniżej: za duża różnica ...
  2. Azbest

    Kompakt do 100 tys.

    Różnica jest na długości. Szerokość podobna. Większość miejsc jest prostopadla tylko kwestia dobrego złamania auta. Ale jak z prawego pasa od razu prostopadle się wjeżdża na miejsce to fakt insignia będzie problem. W mieście każdy centymetr się liczy .. jak wyjdzie ktoś segmentem B z miejsca parkingowego, to kompaktem jeszcze się zmieścisz ... segmentem D już nie. Druga sprawa jest taka, że w segmencie D masz już zazwyczaj grubsze i większe drzwi, lepiej wyciszone ... trzeba je niekiedy szerzej otworzyć żeby w ogóle wysiąść. Dla mnie poruszanie się segmentem D po ciasnym mieście i ogólnodostępnych parkingach to straszna udręka. Nie mówi już że jak się parkuje po skosie, to zazwyczaj dupa gdzieś wystaje ponad to co bym chciał.
  3. Azbest

    Kompakt do 100 tys.

    Ech... to kup citigo i przestań gwiazdorzyc. Naprawdę nie ma dużej różnicy między kompaktem a insignia. Dopiero na takim maluszku jak citigo odczujesz i wykorzystasz mikro wymiary Co ty piszesz .. właśnie w mieście jest ogromna różnica między kompaktami a segmentem D. Mam Mondeo MK5 i Civica VIII. Civiciem mogę zaparkowac w 80% miejscach po innych samochodach ... Mondeo w 80% przypadków nie mogę zaparkować. W Warszwie np. lepiej się parkuje SUVem (Outlander) niż takim Mondeo.
  4. Azbest

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    hmm ... myślałem że wszystkie wersje dostały tę kierownicę z liftingiem '19. faktycznie było to calligraphy - na zdjęciu nie wygląda to ładnie .. ale na żywo zrobiło na mnie duże wrażenie
  5. Azbest

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    siedziałem w nowym '19 - w końcu dali świetną kierownicę, ładną, miękką z grubym wieńcem: Natomiast ze 2 lata temu była jakaś limitowana seria, w której deska była obszyta alcantarą (lub czymś podobnym). Nie wiem jak z praktycznego punktu widzenia, ale wyglądało to rewelacyjnie. Teraz nie mogę znaleźć co to była za wersja (adventure? ... chyba coś na "a") ... ani nawet zdjęcia tej deski w google
  6. Azbest

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    Mitsubishi trochę dziwnie podchodzi do nowych modeli - te wszelkie liftingi to bardzo dużo zmieniają. W innych markach to by nazwali nową generacją. Oni poprawiają/dokładają masę rzeczy, jedynie design pozostaje podobny. Jeździłem Outlanderem przed i po 2015r - to te samochody dzieli przepaść, chociaż z zewnątrz to zmienione lampy i przedni zderzak. Wnętrze niby to samo, ale odczucia z jazdy kompletnie różne - w nowym jest cisza, komfort, zdecydowanie lepiej jeździ CVT, chociaż napęd niby ten sam. Mistu gdzieś się chwaliło że zmienili ponad 100 rzeczy w samochodzie. Można powiedzieć że obecny outlander jest 4 lata na rynku ... a i tak przeszedł chyba w 2017r jakiś mikro-lifting, bo jest kilka poprawek wewnątrz i coś z tyłu poprawiali (zawieszenie czy hamulce?) Jak odwiedzam serwis, to co roku widzę jakieś nowinki w Outlanderze lub wersje specjalne - nawet te same element potrafią mieć lepszą jakość materiału. Ta marka żyje, tylko robi to w taki mało spektakularny medialnie sposób - stąd wrażenie że obcuje się cały czas ze starym modelem. Odmiennie jest np. VW, jak odświeżyli na dniach Passata, to media zalała fala opowieści że nowy pasat nadchodzi w 2020 ... a ma pewnie nowy zderzak
  7. Azbest

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    Też jestem zainteresowany co się z Hondą 1.5T dzieje w OZ? U nas jak do tej pory nic nie słychać - silnik i skrzynia CVT uważana raczej za bardzo dobre.
  8. Azbest

    Autko do 16k, kompakt dla kobity

    .. to wiele tłumaczy. Mnie wnętrza Opli z tamtego okresu wypalają oczy - jakościowo tez nie jest najlepiej - zwłaszcza te srebrne panele. Natomiast obecne generacje Astry i Insigni .. super wnętrza jak na popularne wozidełka.
  9. Azbest

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    Obecny jest właśnie okropny - ta czarna atrapa dodana na siłę między reflektorami - widać że był na szybko przeprojektowany... już ten pierwszy był lepszy:
  10. Azbest

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    zmarszczona parówa .. lepiej bym tego nie ujął 😄 Outlander konstrukcyjnie może i daje radę, ale wnętrze to by mogli wymienić .. całkowicie. Ono już w dniu premiery było mocno "klasyczne" ... lekka modyfikacja tunelu środkowego to nie jest unowocześnianie wnętrza.
  11. Azbest

    Autko do 16k, kompakt dla kobity

    Może ta Meriva to dobry samochód, dobrze jeździ, mało pali, nie psuje się i jest praktyczne... ale napisać, że wnętrze jest dosyć przyjemne to zbrodnia Jest fatalne, okropne, wyciosane z plastiku - jak inne ople z podobnego okresu ...
  12. Azbest

    Autko do 16k, kompakt dla kobity

    Moja mama jeździ Citroenem C3 - jak do miasta to jest przyjemne autko. Silnik 1.4 8V (chyba 75KM) w mieście ładnie zbiera się od dołu. Przestronny, fajne wnętrze, wysoka pozycja za kierownicą, dobra widoczność, zwrotny. Myślę, że po przesiadce z Pandy odnajdzie się w tym samochodzie - podobny styl, tylko Citroen będzie trochę bardziej wygodny i przestronny. Samochód od nowości - 2011r. ma ok 40kkm ... nigdy nic się nie zepsuło, odpala nawet po dłuższych postojach - nawet akumulator jest w dobrej kondycji. Jedynie tarcze hamulcowe wymagały wcześniejszej wymiany ze względu na rdzawe wżery (to od okazjonalnej jazdy).
  13. Azbest

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    Tył ciągle mi się nie podoba / moim zdaniem jest za delikatny do tego samochodu, ale przód jest teraz świetny. Szkoda tylko, że u nas jest straszna bieda jeśli chodzi o wybór silnika/napędu ... Ten samochód z 2.0+CVT+AWD byłby rewelacyjny. W ogóle to oferta Mitsubishi w PL jest przerażająca - ASX, EclipseCross, Outlander ... z czego ASX i Outlander to aż wyją o następcę.
  14. Azbest

    Nowe Polo 1.0 MPI 80KM

    oj .. nie był bym taki pewny ... zależy w jakich warunkach ... ...z ogólnego rozrachunku jestem w stanie postawić dużo, że TSI spali mniej niż MPI w Polo. Silniki wolnossące które są "małe, ale w dużej budzie" zazwyczaj palą sporo, bo trzeba je trzymać na wysokich obrotach. W takim UP! możliwe że wygra MPI jeśli chodzi o spalanie. W Polo to samo MPI może palić dużo więcej ... a TSI będzie sobie radziło z tym samochodem przy znacznie mniejszym wysiłku/spalaniu
  15. Azbest

    Które akumulatory obecnie polecacie?

    Obawiam się że wyliczenie tego jest cholernie trudne, bo czynników wpływających na to czy naładujesz akumulator jest sporo. Dołóż do tego jeszcze jakość i wiek akumulatora, temperaturę, czy takie prozaiczne rzeczy jak czystość klem .. wymyślam, ale to można wymieniać i wymieniać. Drobne czynniki składają się na obraz ogólny. W 7 minut raczej dużo nie zdziałasz z ładowaniem, tym bardziej że masz sporo odbiorników. Samo zsumowanie mocy odbiorników będzie trudne, bo poza tym co podałeś jest masa odbiorników o których możemy nawet nie mieć świadomości ... a i realna wydajność samego alternatora pozostanie tajemnicą. Teoretyzując - akumulator przyjmie na początku ze 30A (kilka-kilkanaście sekund?) ... po czym zadowoli się MAX 10A (przez następne kilka-kilkanaście minut) ... po dłuższej jeździe łyknie pewnie 2-3A podtrzymujące . Odejmij sobie to od wydajności alternatora i zobaczysz czy dasz radę nakarmić resztę. Mim zdaniem ... jaki by ten alternator był ... nie ma szans na to żeby w 7 minut uzupełnić straty spowodowane rozruchem. Będziesz raczej musiał go doładowywać częściej lub rzadziej w zależności od częstości dłuższych wjazdów. To może nie być kwestia alternatora .. a zbyt krótkiego czasu ładowania
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.