Jump to content

Azbest

użytkownik
  • Content Count

    1874
  • Joined

  • Last visited

About Azbest

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WAW/EL/EBE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tylko ty masz plastik, a w ogłoszeniu jest wersja ze skórzaną kierownicą - to ogromna różnice jeśli chodzi o zużywanie się. Co nie zmienia faktu że tamta wygląda na więcej niż 170k. Moja w Civicu po 120kkm wygląda jak nowa.
  2. Azbest

    Passat B8 FL

    To dziwne, bo taki silnik wydaje się idealnym następcą wolnossących 2.0 starszej generacji diesli. Tym bardziej że te wszelkie 1.5T radzą sobie bardzo dobrze z segmentem D.
  3. Azbest

    Passat B8 FL

    Nie napisałem że lepiej ... napisałem. że diesel po przebiegu i serwisowaniu leasingowym potrafi generować ogromne koszty niezwiązane ze spalaniem. Sporo osób wyleczyło to z używanego diesla ... a nowego diesla przeciętny Kowalski zazwyczaj nie kupi, bo jest droższy i raczej nigdy się nie zwróci. Najlepiej to iść i kupić nowy ... TSI czy TDI w zależności od potrzeb ... i uciekać jak producent zostawia cię sam z tym problemem.
  4. Azbest

    Passat B8 FL

    Druga sprawa jest taka, że w obecnych czasach wartość rynkowa takiego diesla przy odsprzedaży może być mniejsza niż analogicznej benzyny. Sporo osób wyleczyło się z diesli, które zbliżając się do końca flotowego przebiegu zaczynają generować koszty w zupełnie innej dziedzinie niż spalanie ... a doprowadzenie ich do porządnego stanu jest bardzo kosztowne, zwłaszcza przy wydłużonych do maksimum interwałach serwisowych.
  5. Azbest

    Passat B8 FL

    Analogiczne wersje to nawet staniały - po prostu nie ma już silnika 1,5 z podstawowym wyposażeniem, wiec cena startuje wyżej. Swoją drogą cena startowa na poziomie 135kPLN za passata ... ciekawie.
  6. nieźle ... to w przyszłym tygodniu wystawiam swoją hondę
  7. Ja bym nie potrafił tak jeździć ... Pomijam że jest to niebezpieczne. Nie słyszysz ruchu, karetek, nawet jakiegoś problemu z samochodem. Zdecydowanie nie. Kiedyś jechałem w słuchawkach z ANC i też było mi nieswojo ... Akurat musiałem pogadać przez telefon i to odseparowanie od otoczenia było bardzo dziwne
  8. Na zdjęciach nic nie widać. Tym bardziej że są słabej jakości i z jakimś efektem rozmazania. Jak to w japończykach - na podnośnik i zobaczyć jak bardzo zardzewiała - tego nie ocenimy ze zdjęć. Ogólnie auto przy tym nalocie powinno być zwarte i bez większego zużycia. Jest tam LPG - warto mieć jakiś dowód na regulację zaworów. na LPG i noPB nie powinno być różnicy w pracy silnika. Te 1.8 nie powinny brać oleju (0W30), wiec jakiekolwiek teksty, że honda zawsze pije olej to nie mają zastosowania. Rozrząd na łańcuchu, pancerny - sprawdź tylko czy nie hałasuje. Z silnikiem przy takim przebiegu nic się nie powinno dziać - nie ma on słabych punktów. Silnik ma pracować gładko, może przy spadku obrotów nurkować na chwilkę do ok 500rpm i zatrzęsie budą - norma przynajmniej w civicu. Sprawdź klimę - w civicu z tym silnikiem klima dmucha ok 10*C i nie jest jakaś super wydajna.
  9. Nie mierzyłem tego niczym, bo maty kupiłem na zabawy w cieplejsze dni ... a kiedyś spontanicznie zimą zabrałem się za te dwa najprostsze punkty. Jakaś poprawa jest - nie liczyłem na dużo, ale w sumie to byłem miło zaskoczony. Maskę wyciszyłem też w Mondeo MK5 które mam jako drugi samochód .. i też spora poprawa, mimo że samochód w stosunku do hondy jest ultra-cichy. Chciałbym zrobić to bardziej kompleksowo, ale nie mam czasu i warunków - wiec już drzwi będą dla mnie wyzwaniem. Może uda mi się dotrzeć do przedniej podłogi/grodzi w jakiś sposób. Resztę wolnej przestrzeni uzupełnię filcem. Myślę że ciągle nie będzie to cichy samochód, ale liczę na zdecydowanie milsze podróże i lepsze audio. Diesel na autostradzie będzie cichszy niż benzyna N/A, bo ma niskie obroty. Civic 1.8 to jest bardzo przyjemny tak do 130km/h - później już dźwięki przebijają się mocno przez muzykę. Dopiero silniki turbo-benzynowe dają lepsze rezultaty od diesla ... ale to nie w tej generacji
  10. Na ten moment wyciszyłem jedynie podłogę pod magic-seats i maskę od spodu, bo tam jest najłatwiejszy dostęp. Spod kanapy mocno słychać tłumik, który znajduje się pod tylną kanapą .. a wiadomo, że kanapa wisi w powietrzu Maty butylowe + pianka gumowa 6 i 9mm + filc - jest zdecydowana poprawa, ale raczej poniżej prędkości autostradowych. Samochód stał się przyjemniejszy. To wyciszenie maski też sporo daje. Na autostradzie to dźwięk dochodzi też od opływającego powietrza i silnik zaczyna wchodzić na obroty. Więc na autostradę to raczej kompletne wygłuszenie drzwi + ściana grodziowa ... a to już kupa roboty i rozbierania. Na autostradę to raczej trzeba zainwestować w PRO wygłuszenie i PRO firmę która to ogarnie. Może nawet trzeba wyciszać nadkola od zewnątrz czy podłogę jakimiś barankami. Ja mam w planie jeszcze drzwi + bagażnik z tylnymi nadkolami. Materiały mam już kupione. To powinno już mnie zadowolić, bo wyciszenia ściany grodziowej się nie podejmę. Po wyciszeniu drzwi podobno audio zdecydowanie się poprawia .. a standardowe jest słabe, nawet z opcjonalną navi. Liczę na poprawę, ale nie robię tego w sposób profesjonalny, chociaż używam markowych materiałów. Ja bym ci polecał zająć się maską w dieslu - ściągasz oryginalne wyciszenie i pod to kleisz maty butylowe + piankę ognioodporną - powinieneś mieć ulgę przy klekocie. Tylną podłogę też szybko i łatwo wykleisz matami + pianką gumową. Wystarczy ponieść fotele + oderwać plastikowe progi drzwi ... i pod nimi zaczynasz odrywać oryginalną wykładzinę. To dużo pomaga na odgłosy od drogi i z tłumika. Obie czynności zajmą ci 3-4h.
  11. Chyba tak zrobię - problem jest tylko jeden .. czy wytrzymam te telefony i rozmowy z potencjalnymi klientami :D .. "uwielbiam" te rozmowy prowadzące donikąd.
  12. Nie szukam kupca, bo w sumie lubię ten samochód ... ale obecne ceny używek powodują, że w sumie mógłbym się z nią rozstać, mając 2 inne samochody w domu. 40kPLN mocno kusi ... 35kPLN już mniej To jest ostatni wypust Civica VIII z 2011r (kiedy sprzedawane już były IX) - taki drugi polift - siatkowy grill, alcantara w środku, exec + nawigacja, samochód z PL z oryginalnym lakierem i dodatkowo wyciszona podłoga... wiec dosyć unikatowy.
  13. 1.8, wersja executive, salon PL, 120kkm. Jesli ktoś by dał 40kPLN, to bym się nie zastanawiał długo.
  14. Kierownica wygląda jak po 2x168kkm ... no ale może ktoś miał szorstkie dłonie. ... druga sprawa to 25kPLN za 12 letnią kompaktową hondę ... ceny powariowały, aż jestem ciekawy ile wart jest mój Civic '11 z niewielkim przebiegiem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.