Jump to content

futrzak

użytkownik
  • Posts

    30169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

futrzak last won the day on February 17 2021

futrzak had the most liked content!

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wiocha pod Włocławkiem :)
  • Car
    Jeżdżący. Dziś dojechał na parking...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

futrzak's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/20)

10.3k

Reputation

  1. Owszem. Można przez Piątek, ale będzie dłużej niż przez Stryków. Co kto lubi.
  2. Ooo - otworzyli? Jakieś cuda przedwakacyjne - A1 na odcinku Częstochowa - Radomsko też otwarta produkcyjnie
  3. GMaps to się nadaje Ja jednak sugeruję jakąś normalną nawigację. Na obecną chwilę to A1, zjazd na A2 na Łódź-Północ, w Strykowie zjazd do DK 71 i tyle.
  4. Papierowy mistrz pokazał kto tu jest mistrzem Alonso - na to czekałem
  5. Nie jest prawdą powyższe. Jedne modele były podatne na korozję, inne nie - nie znam klucza. Z tych przyczyn zrezygnowałem z kupna 6.
  6. Ja myślę, że nie tylko wielosezonówki To zdanie mnie rozbawiło: Jeździłem bez problemu na Michelin CC+ na nieodśnieżonych autostradach z prędkościami stosownymi (70/80km/h) i w zaspach i było lepiej niż bym się spodziewał po "oponach letnich z homologacją zimową", a co dopiero na GY gen2 czy 3. Na tych Bridgestone A005 nie jeździłem, ale jeżeli w każdych testach były fatalne na śniegu (w stosunku do tych co jeździłem to przepaść) to nawet nie spróbuję ich zakładać.
  7. Ja jestem obecnie na kolejnych kompletach wielosezonówek (GY 4Seasons Gen-3, Michelin CC+ i jeszcze Vredestein Quatrack 5) - zero zastrzeżeń. Zazwyczaj wymienianie po 2 czy 3 sezonie, ponieważ łysieją. Bridgestone Weathercontrol A005 bardzo źle wychodzą w testach, ja wolę firmy sprawdzone. Te opony to porażka - masz wyniki ADAC (niezależnie od tego co o nich sądzę), ale pokazują masakrę https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/ganzjahresreifen/235-55-r17/details/4423/bridgestone-weather-control-a005/ Nie kupuj wynalazków
  8. Dobrze, że Gasly nie czytał Twoich teorii, bo by jeszcze uwierzył
  9. To reklamuj. Mój się zapinał poprawnie na wszystkich, na których miałem okazję zapinać.
  10. Otóż to - ja taki pancerny mam w garażu. Pożycza go kolega, który jeździ raz czy dwa do roku z rowerami
  11. Wypożycz sobie na wyjazd, nie ma z tym kłopotów.
  12. Daruj, czytałem dość dokładnie: To jest wg Ciebie jedyna różnica, a dalej to żale. Nie kupuj, trzeba wydać 3,5kPLN, a nic dla Ciebie nie wnosi. Kup ten za 1/3 ceny jak Ci pasuje. Dyskusja jest o platformach na hak, nie o dachowych i nie dyskutujemy o urywaniu dupy tylko pewnych zaletach czy wadach eksploatacyjnych.
  13. No i? Kup sobie i bądź zadowolony. Słabe jest to udowadnianie na siłę, że Thule jest takie sobie, drogie i nie widzisz różnic. Jak Ci się nie podoba co wypisuje @hefi to kieruj żale pod jego adresem, ja i tak nie czytam tego co wypisuje. Ja na przestrzeni lat kilka platform przerobiłem na kilku samochodach (bagażniki dachowe też, na klapę też) i mam jakieś tam porównanie i swoją opinię. Tak, Thule jest dobrze zaprojektowane, przemyślane, stabilne, wygodne i warte swoich pieniędzy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.