-
Posts
30169 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
futrzak last won the day on February 17 2021
futrzak had the most liked content!
Retained
- weteran
Profile Information
-
Lokalizacja
Wiocha pod Włocławkiem :)
-
Car
Jeżdżący. Dziś dojechał na parking...
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
futrzak's Achievements

rajdowiec (16/20)
10.3k
Reputation
-
Owszem. Można przez Piątek, ale będzie dłużej niż przez Stryków. Co kto lubi.
-
Ooo - otworzyli? Jakieś cuda przedwakacyjne - A1 na odcinku Częstochowa - Radomsko też otwarta produkcyjnie
-
GMaps to się nadaje Ja jednak sugeruję jakąś normalną nawigację. Na obecną chwilę to A1, zjazd na A2 na Łódź-Północ, w Strykowie zjazd do DK 71 i tyle.
-
Papierowy mistrz pokazał kto tu jest mistrzem Alonso - na to czekałem
-
Nie jest prawdą powyższe. Jedne modele były podatne na korozję, inne nie - nie znam klucza. Z tych przyczyn zrezygnowałem z kupna 6.
-
Kto przeszedł na wielosezonowe i nie żałuje
futrzak replied to jahooo's topic in Opony wielosezonowe
Ja myślę, że nie tylko wielosezonówki To zdanie mnie rozbawiło: Jeździłem bez problemu na Michelin CC+ na nieodśnieżonych autostradach z prędkościami stosownymi (70/80km/h) i w zaspach i było lepiej niż bym się spodziewał po "oponach letnich z homologacją zimową", a co dopiero na GY gen2 czy 3. Na tych Bridgestone A005 nie jeździłem, ale jeżeli w każdych testach były fatalne na śniegu (w stosunku do tych co jeździłem to przepaść) to nawet nie spróbuję ich zakładać. -
Kto przeszedł na wielosezonowe i nie żałuje
futrzak replied to jahooo's topic in Opony wielosezonowe
Ja jestem obecnie na kolejnych kompletach wielosezonówek (GY 4Seasons Gen-3, Michelin CC+ i jeszcze Vredestein Quatrack 5) - zero zastrzeżeń. Zazwyczaj wymienianie po 2 czy 3 sezonie, ponieważ łysieją. Bridgestone Weathercontrol A005 bardzo źle wychodzą w testach, ja wolę firmy sprawdzone. Te opony to porażka - masz wyniki ADAC (niezależnie od tego co o nich sądzę), ale pokazują masakrę https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/ganzjahresreifen/235-55-r17/details/4423/bridgestone-weather-control-a005/ Nie kupuj wynalazków -
Dobrze, że Gasly nie czytał Twoich teorii, bo by jeszcze uwierzył
-
To reklamuj. Mój się zapinał poprawnie na wszystkich, na których miałem okazję zapinać.
-
Otóż to - ja taki pancerny mam w garażu. Pożycza go kolega, który jeździ raz czy dwa do roku z rowerami
-
Wypożycz sobie na wyjazd, nie ma z tym kłopotów.
-
Daruj, czytałem dość dokładnie: To jest wg Ciebie jedyna różnica, a dalej to żale. Nie kupuj, trzeba wydać 3,5kPLN, a nic dla Ciebie nie wnosi. Kup ten za 1/3 ceny jak Ci pasuje. Dyskusja jest o platformach na hak, nie o dachowych i nie dyskutujemy o urywaniu dupy tylko pewnych zaletach czy wadach eksploatacyjnych.
-
No i? Kup sobie i bądź zadowolony. Słabe jest to udowadnianie na siłę, że Thule jest takie sobie, drogie i nie widzisz różnic. Jak Ci się nie podoba co wypisuje @hefi to kieruj żale pod jego adresem, ja i tak nie czytam tego co wypisuje. Ja na przestrzeni lat kilka platform przerobiłem na kilku samochodach (bagażniki dachowe też, na klapę też) i mam jakieś tam porównanie i swoją opinię. Tak, Thule jest dobrze zaprojektowane, przemyślane, stabilne, wygodne i warte swoich pieniędzy.