Jump to content

futrzak

użytkownik
  • Content Count

    23952
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

futrzak last won the day on February 17

futrzak had the most liked content!

Community Reputation

6210 Człowiek - do rany przyłóż

3 Followers

About futrzak

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wiocha pod Włocławkiem :)
  • Car
    Jeżdżący. Dziś dojechał na parking...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Żadnych Są porównywalne w mojej opinii i nie jeździłem jeszcze dłużej na najnowszych (a pewnie będziesz w najnowsze modele uderzał) GY Vector 4Seasons G3 oraz Vredestein Quatrac, a te się coraz bardziej "wyletniają". Z drugiej strony z tych wyletnionych kupiłem najnowsze CC+ i mogę spokojnie napisać, że dają radę bez problemu i to o dziwo w taką zimę jak ostatnio, przedzieranie się przez zaspy i jazda po zaśnieżonych autostradach. Skoro one tak, a wcześniej nie było problemów, to spokojnie dla urozmaicenia kupię jako kolejne GY 4Seasons G3 Każdy niech sobie wybierze co chc
  2. Taka rzeczywistość, ja nie narzekam. Dziwnym trafem różne rzeczy się tym premium trafiają. W życiu. Jednak w zakresie własności jezdnych ten Nokian jest daleko przed Dębicą.
  3. Ło matko - WRD4, są nie pamiętam z którego roku (pewnie 2017), ale zrobiły może z 5kkm wcześniej. Założyłem po 2 latach i jest bardzo dobrze. Co dalej nie wiem - są jeszcze ciche i przyczepne, nic nie powyrywało. Podejrzewam, że jak większość opon premium, po tym sezonie będą się nadawały do utylizacji, ponieważ na mokrym będą sanki.
  4. Nie kombinuj - wyciąłem tylko Twoja absurdalne porównanie do kombinacji z lampami, które było nieistotne. Ja nie manipuluję Twoimi wypowiedziami, tylko pokazuję fakty związane z zagadnieniem, pokazując fałszywość argumentacji. Tak wygląda Twoja manipulacja, ale jest słaba. Ja od początku piszę, że przyczepy lekkie nie mają obowiązku posiadania światła wstecznego, a nagle platforma, która jest mała, zasłania dużo mniej i jest na stałe powiązana z samochodem taki obowiązek posiada? Co ciekawe - pisałem też, że prawo nie działa wstecz i stąd uważam te zapisy w ustawie i roz
  5. Czyli źle zrozumiałeś, a porównanie to sobie dobrałeś zupełnie absurdalne Tak, przyczepa świateł wstecznych w samochodzie z pewnością nie zasłania
  6. Podobno UE zabroniła już takich rozwiązań. Tylko pół? Aż pół Zależy ile się jeździ, jak się jeździ, gdzie się jeździ, czym się jeździ itd. Nie znalazłem jakiejś prostej zależności. Na przestrzeni wielu lat i wielu pojazdów mam tylko jedno wrażenie, że H7 wytrzymują krócej od H1 (w tych samych odsłonach żarówkowych czyli ten sam producent, to samo +++ itd.).
  7. Przewinęła się tutaj niedawno dyskusja o fatalnym zachowaniu tych i wielu innych reflektorów LED (w szczególności super-matrycowych) przy okazji chyba zachwalania jakieś nowego modelu VW czy Skody (za używanie AK do bezczelnej reklamy Kolega dostał banana i chyba się nawet obraził) i nijak się nie dało wielu osobom przetłumaczyć, że te światła zwyczajnie oślepiają. Fabryczny wieś-tuning
  8. Jak napisałem, że prawo nie działa wstecz to się dowiedziałem, że głupi jestem i jest obowiązek. No nic, mam platformę która ma kilkanaście lat, pracuje na przejściówce 13->7, nie zamierzam tego dotykać. Mało tego, o ile dobrze pamiętam to do przyczep lekkich nadal nie ma obowiązku 13 pin (czyli światła wstecznego), a do platform dziwnym trafem uznali za obowiązkowe (z tego co widziałem to od 2016 czy 2017 roku).
  9. Coś chyba źle zrozumiałeś, ale jakoś mnie to nie dziwi. Podstawa prawna sprowadza się do pytania, jakie niby zagrożenie wprowadza brak oświetlenia wstecznego na platformie rowerowej. Znaczy przez dziesiątki lat nie potrafili sobie z tym poradzić, a jak zrobili to w bardzo "interesujący" sposób, a Ty do tego podchodzisz bezrefleksyjnie. Jak się "joker" nie podoba to później nie narzekaj, że na drogach jest jak jest.
  10. Jak fakty nie pasują do teorii to tym gorzej dla faktów. Dla mnie po prostu policja powinna się zajmować rzeczami, które faktycznie powodują zagrożenie w ruchu (w stopniu adekwatnym do wysokości), a nie robić sobie łapanki tego typu. Sensowniejsza jest kontrola jak się nawinie ktoś, ktoś coś wyczynia itd., a nie akcja o jakiej piszesz.
  11. Jeżeli miałbym być szczery, to problemy związane z nieprawidłowym wożeniem rowerów to jakiś margines - w przeciwieństwie do ciągnięcia przyczep. Jeżeli tak jak piszesz zrobili "polowanie" na tych co jechali z platformami/bagażnikami na klapie to tylko "zabawa" w słupki. Tak, to łatwiejsze niż weryfikacja co tacy "na pipidówach" zrobić potrafią.
  12. Ciekawe co chcieli osiągnąć i czym się skończyły takie kontrole. Mnie tylko raz na tyle lat zatrzymali w PL dawno temu i oglądali cudaka na tylnej klapie - raczej z ciekawości. Faktem jest, że ludzie potrafią przewozić rowery w sposób dość abstrakcyjny - gdzieś miałem nawet zdjęcie z kolejki do Karsiboru. Rejestracje nie były polskie. Najwyraźniej słupki trzeba było poprawić. Bus jest bardzo wygodny. Mile wspominam wycieczki/urlopy z T4 Caravelle - długim, do tego po dużym chipsie
  13. Zdradź jakieś szczegóły Nie no, o to nawet nie śmiem pytać
  14. W nowym Focusie jakieś wynalazki były
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.