waldzior
użytkownik-
Liczba zawartości
116 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
moto elektronika
waldzior's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Pozbądź się tego EGR-a , będzie po problemie , ja tak zrobiłem.
-
Panowie ja robiłem CIM u siebie , miałem problem z kierunkiem i czujnikiem skrętu , poprawiłem wszystkie luty i CIM dział pięknie po tych zabiegach op-comem musiałem wykonać kalibrację czujnika skrętu kiery, mam u siebie ESP .
-
Na odmę załóż separator olejowy , do tego zaślepka na EGR z otworem fi 8mm , mam tak u siebie zrobione , dzięki temu kolektor ssący i cały dolot jest NIEPORÓWNYWALNIE mniej zanieczyszczony niż przy seryjnym rozwiązaniu .
-
Koło wersji COSMO to ta Astra tylko stała.
-
> ECU przyzwyczaił się do obrośniętych kanałów i słabego przepływu. Jak oddychnął pełnym tłokiem, to > nie wiedział co zrobić z taką ilością świeżego powietrza . Chyba sam w to nie wierzysz co napisałeś , podczas czyszczenia dostało się trochę syfu do kolektora ssącego ten syf na chwilę podwiesił któryś z zaworów z tond problemy z rozruchem .
-
> Czy masz DTJ czy DTH Zatkałeś EGR w DTJ?? Pozdro DPF-a nie mam , EGR nie jest zatkany , tylko zmniejszona jest średnica rurki , która doprowadza spaliny z 24mm na 8mm , mój motor to DTH .
-
Wyczyścicie i za jakiś czas znowu będzie to samo , ja żeby pozbyć się tego syfu , który widać na zdjęciach z rozbiórki egr-a , odłączyłem odmę od dolotu , puszczona została do separatora , a egr został przysłonięty (nie zaślepiony) , dzięki temu dolot mam czysty i suchą turbinę .
-
Ja zakładałem wspomaganie do zwykłej maglownicy i wszystko działa pięknie .
-
A czy przypadkiem wiecie który pin podaje sygnał do zapalenia kontrolki od wspomagania , zakładałem to wspomaganie do seika z 2004 roku silnik MPI i za nic nie mogłem zlokalizować tego sygnału na zegarach .
-
Witam Wszystkich Wczesniej byłem w klubie Lanosa , teraz jest Astra H 1.7 CDTI