Jump to content

wilu

użytkownik
  • Content Count

    10135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3650 Człowiek - do rany przyłóż

1 Follower

About wilu

  • Rank
    nikt taki
  • Birthday 09/01/1967

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    wieś
  • Car
    taboret

Recent Profile Visitors

1964 profile views
  1. no a już miałem pisać kamiq. To niech weźmie karoq
  2. nadaje, nadaje. Używaj smiało 3 biegu, nie boj się obrotów. spali 5,9 a pojedzie dwa razy szybciej
  3. Dokladnie takie mam przemyslenia Wysłane z mojego HTC U11 plus przy użyciu Tapatalka
  4. może i są w fabii miałem fabrycznie w rapidzie już nie. Gość z retrofit powiedział że już nie ma opcji
  5. pewnie odpuszczę temat, auto w nieco ponad 3 lata ma ponad 180 tys. pojęcia nie mam, za nieudane próby wczoraj nic nie wzięli a nie mam pojęcia jak by podeszli to czystego modułu kupionego poza ich siecią No tak to wygląda. Choć jak powiedział polecany tutaj człowiek w/g jego doświadczenia problem dotyczy tylko części modeli z grupy VW. Niby ogłoszeń "usuwanie ochrony" trochę jest, ale szkoda życia na obdzwanianie po kolei wszystkich aby dopytać czy ktoś miał rapida lub pochodne i sobie poradził. Jest, nie chcesz w aso s
  6. oj chyba nie. Myślę, że wystarczy odrobina w "wąskim gardle"
  7. No więc tak . rrobert nie zrobi, ale po kolei. Obdzwoiniłem co znalazłem w okolicy, każdy twierdzi; tak zrobię trzeba tylko zostawić auto (czyli jak oceniłem dłubie, ale nie do końca wie jak się za to zabrać jak rozgrzebie to się będzie martwił). Dzwoniłem do gościa z podanego linka w Sączu wprost informującego o usuwaniu takich zabezpieczen, nie odebrał, ale oddzwonił jak byłem już "mądrzejszy" ( o tym za chwilę)po ostatecznej rozmowie z rrobert. A no i dzwoniłem do gości lokalnie w Gorlicach. -Tak oczywiści zrobie - ale czy na pewno, wie pan aso poległo więc -tak bo
  8. no jest taka opcja, ale fajnie jest rano zagrzać dopke zanim ciepłe powietrze poleci. A może przeciągnąć kable spod fotela pasażera on działa OK do swojego
  9. to domykanie to też mieli sprawdzić czy da się aktywować. Rapid nie ma a fabie miały . Nie jesteśmy dla nich kimś obcym, więc raczej nie jest kwesta zaufania do pochodzenia części. Pytanie, nie mają technicznej możliwości, czy im centrala nie pozwala. Przecież gdybym się szarpnął na 1,5 tysiaka to byłby nowy moduł który też trzeba aktywować. No ale może to pierwsza aktywacja więc nic w pamięci noie ma do skasowania
  10. tego się domyśliłem tylko zdziw mnie bierze, że aso tego nie zrobi
  11. no i tym sposobem dochodze do wniosku, że może oddać kupioną (mogę zwrócić) część i szukać kogoś kto zajrzy do modułu i może naprawi to grzanie Chciałem uniknąć takich kombinacji bo brak czasu. Auto jeździ od pon do pt. Myślłem że wpadne do ASO myk myk i gotowe a tu d00pa
  12. spróbuje zadzwonić, może zdalnie podpowie czy i jaki ASO robi błąd, czy może faktycznie oryginalny program VAG nie pozwala na użycie tego typu części z odzysku
  13. No troche tego jest tylko koszty, koszty. Zacznę kombinować bez gwarancji, że to będzie skuteczne to dojdę z kosztami do ceny nowego. W jednym z opisów allegro jest no tylko moje ASO nie dało rady. Nie podejrzewam ich o złą wole. Grzanie fotela padło tuż po gwarancji a trochę aut u nich kupiliśmy i serwisujemy. Sami podali mi typ modułu i zadeklarowali, że jak przywiozę to zamontują. No i nie dali rady. Chłopaki się starali. Po wszystkim gadałem z szefem serwisu, ale ten to już nieco inaczej rozmawiał. Gadka typu "a bo wie pan części ze szrotu to
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.