Jump to content

wilu

użytkownik
  • Content Count

    10816
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4182 Człowiek - do rany przyłóż

1 Follower

About wilu

  • Rank
    nikt taki
  • Birthday 09/01/1967

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    wieś
  • Car
    taboret

Recent Profile Visitors

2188 profile views
  1. ja tam też nie expert. 3,5 roku temu szukałem taniego auta kupiłem yarisa za 13,5 tys To nie był ideał nawet daleko, ale to co było do 10 tys to masakra jakaś. Znalazłem handlarza na wiosce który sciągał takie tania autka a że przejeżdżałem często to widziałem w jaki stanie to jest przed wypicowaniem. Koniec końców kupiłem u innego, przynajmniej nie widziałem tego wcześniej IMO to wszystko jest wyciągane z pokrzyw. Niemiec nie inwestuje, tam chyba można wymeldować auto i zostawić w krzakach albo za grosze u Turka. To zresztą widać po rdzy, ale nie podłoga a grube elementy typu be
  2. Z Niemiec to badanie? Jak kupowałem 3,5 roku temu to widziałem tyle co sprowadzone auto ze "świeżym" przegląde TUV a auto nie miało ręcznego, widziałem w garażu u handlarza auto ze skorodowanymi elementami wewnątrz (szyny foteli) i widziałem je tydzień później (piękny czarny mat) A jeśli to badanie pierwsze w Polsce to chyba mało które auto ogląda scieżkę a jeśli nawet to chyba tylko "dla kamery" która nie widzi obecność a nie stan techniczny. Myślę, że auto od "hurtownika" w zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej ma duuuużo łatwiej niż to auto od Kowalskiego
  3. tak, tak Auto które tam przeznaczono do złomowania, kupione za 500 ojro reszta to picowanie u handlarza edit a gdzie foto kierowniczki
  4. W mojej II było z logo Luk i Toyota więc pewnie był jeszcze oryginał, ale nie pochodziło dlugo https://forum.autokacik.pl/index.php?/topic/486814-japonczyki-sie-nie-psuja-qwa/
  5. a jeśli zrobili podmianę elementu "pod kolor"?
  6. mnie się zawsze śpieszy i jest ok to prawda myśle, że to zależy czego ktoś oczekuje. Są dwazero jeśli komuś mało
  7. a to ciekawe, ja mam w rapidzie i jest to jedno z najszybszych aut wśród ktorych sie poruszam (a poruszam się sporo) w fabii to były 75 lub 90 KM. Taka 75 jeździłem prawie 3 lata i przeżyłem ja pisałem 115 km w rapidzie. 200 tys przejechane. Auto lekko nie ma. Jazda dosyć dynamiczna, kręcę obroty i używam biegów niższych niż 4 tak aby jechało i nic się nie dzieje
  8. no a już miałem pisać kamiq. To niech weźmie karoq
  9. nadaje, nadaje. Używaj smiało 3 biegu, nie boj się obrotów. spali 5,9 a pojedzie dwa razy szybciej
  10. Dokladnie takie mam przemyslenia Wysłane z mojego HTC U11 plus przy użyciu Tapatalka
  11. może i są w fabii miałem fabrycznie w rapidzie już nie. Gość z retrofit powiedział że już nie ma opcji
  12. pewnie odpuszczę temat, auto w nieco ponad 3 lata ma ponad 180 tys. pojęcia nie mam, za nieudane próby wczoraj nic nie wzięli a nie mam pojęcia jak by podeszli to czystego modułu kupionego poza ich siecią No tak to wygląda. Choć jak powiedział polecany tutaj człowiek w/g jego doświadczenia problem dotyczy tylko części modeli z grupy VW. Niby ogłoszeń "usuwanie ochrony" trochę jest, ale szkoda życia na obdzwanianie po kolei wszystkich aby dopytać czy ktoś miał rapida lub pochodne i sobie poradził. Jest, nie chcesz w aso s
  13. oj chyba nie. Myślę, że wystarczy odrobina w "wąskim gardle"
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.